استخر پیش ساخته 10 متری 2018 با پمپ 110 ولت

intex 26371

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
118,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 10 متری 2018 با پمپ 110 ولت بزرگترین استخر پیش ساخته مستطیلی فریمی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که دارای کیفیت ساخت بالاتری نسبت به مدل های قبلی خود می باشد. این محصول که دارای ابعاد و ظرفیت آب بالایی بوده نه تنها برای تفریحات آبی در فضای باز و بسته بلکه پاسخگوی نیاز های زیادی از کار های صنعتی مانند پروش ماهی و یا ذخیره آب در کشاورزی خواهد بود. این استخر تشکیل شده از دو قسمت اصلی بدنه و فریم ها بوده که با وجود هر دو امکان نصب و راه اندازی استخر فراهم خواهد بود. یکی از بهترین ویژگی های این نوع استخر های قابلیت راه اندای در کمترین زمان ممکن می باشد. همچنین می توان این استخر ها را به صورت توکار نیز نصب کرد تا به عنوان استخر ثابت مورد استفاده قرار داد. این استخر 10 متری اینتکس دارای لوازم مهمی همچون پمپ تصفیه آب شنی با قدرت تصفیه 10.5 متر مکعب در ساعت ، درپوش و زیرانداز و نردبان پیش ساخته بوده و در صورت نصب توسط فروشگاه اینتکس ایران از ضمانت و خدمات نیز برحوردار خواهد شد.

اگرچه شما قصد خرید استخر پیش ساخته 10 متری را داشته باشید ، فروشگاه تهران اینتکس جدید ترین مدل تولید شده در سال اخیر را در دسترس شما قرار خواهد داد تا بتوانید به خوبی از آن استفاده نمایید . استخر های پیش ساخته طول عمر بالایی را دارند و بهتر است که در هنگام خرید استخر پیش ساخته ، به سال تولید آن دقت داشته باشید . بنابراین اگر یک استخر پیش ساخته ای از نظر قیمت ارزان است ، توجه داشته باشید که ممکن است تولید قدیم باشد و یا توسط برند ناشناخته تولید شده باشد . مدل فوق یعنی استخر پیش ساخته ده متری ساخته شده توسط برند اینتکس است که از بهترین برند های حال حاضر دنیا بوده و شما می توانید با تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا آن را تحویل بگیرید . شما عزیزان می توانید خرید های خود را به صورت حضوری انجام داده و یا به صورت تلفنی یا اینترنتی سفارشتان را ثبت نمایید .

اگر بخواهیم به طور دقیق ابعاد این استخر پیش ساخته را بیان کنیم ، طول استخر پیش ساخته پس از راه اندازی از یک لبه تا لبه دیگر به 975 سانتی متر می رسد که یک طول زیاد برای استخر محسوب شده و تمامی رده های سنی می توانند حتی برای شنا کردن از این استخر های پیش ساخته و آماده استفاده کنند . همچنین عرض 488 سانتی متری استخر پیش ساخته ، فضای بزرگی را در اختیار شما قرار خواهد داد تا به صورت دسته جمعی و خانوادگی تفریحات آبی داشته باشید . عمق 132 سانتی متری استخر پیش ساخته آن را به یک استخر شنا خانگی تبدیل کرده است . توجه داشته باشید که این مدل در سایز های مختلف ساخته شده است تا شما عزیزان بتوانید بر اساس نیاز خود یکی از آن ها را خریداری کرده و استفاده کنید . بنابراین به دسته بندی استخر پیش ساخته رفته و سایز های مختلف استخر پیش ساخته اینتکس را مشاهده کرده و بر اساس نیاز و فضایی که در اختیار دارید ، استخر پیش ساخته را خریداری کنید .

استخر پیش ساخته 10 متری 2018 با پمپ 110 ولت

استخر پیش ساخته 10 متری 2018 اینتکس جدید ترین و بزرگترین استخر پرتابل پیش ساخته تولید شده توسط شرکت محصولات بادی اینتکس بوده که با بهترین کیفیت ممکن تولید و عرضه شده است. این استخر پیش ساخته که بزرگترین مدل تولید شده محسوب می شود نه تنها برای تفریحات آبی و شنا بلکه برای کاربرد های صنعتی مانند پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی نیز بسیار کاربردی خواهد بود به همین دلیل همیشه از فروش بالایی برخوردار بوده است. محصولی که دارای مزیت هایی همچون قابلیت حمل ، قابلیت راه اندازی در کمترین زمان ، قابلیت استفاده به صورت روکار و توکار و همچنین قیمت بسیار مقرون به صرفه نسبت به استخر های بتنی و سنتی بوده که موجب افزایش طرفداران و متقاضیان نسبت به این محصول شده است. حال در ادامه برای آشنایی بیشتر با ساخت این محصول به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساختار بدنه این محصول همانطور که در تصویر آن مشخص است به شکل مستطیلی بوده که بیشتر فضای ممکن را برای استفاده مصرف کنندگان فراهم کرده است. این نوع طراحی بدنه در بسیار از استخر های پیش ساخته دیده شده که طراحی رایجی محسوب می شود. اما بحث اصلی در طراحی، بدنه اصلی می باشد. بدنه اصلی این استخر دارای 4 دریچه مخصوص آب بوده که دو تای آنها برای خروج آب در قسمت کف و 2 تای دیگر روی دیواره بدنه به منظور نصب انواع پمپ های تصفیه و گرم کن تعبیه شده اند تا به خوبی آب از دستگاه های متصل به استخر عبور کند. ساختار استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس ساختاری فریمی بوده که توسط پایه های مخصوص همراه استخر راه اندازی می شود. بنابراین امکان نصب هر گونه لوازم جانبی روی لبه استخر مانند سایبان و ... وجود خواهد داشت. از دیگر طراحی های ظاهری صورت گرفته در این محصول طراحی کاشی وار در فضای داخلی بدنه اصلی بوده که در زمان پر بودن از آب ظاهر زیبایی را به خود خواهد گرفت.

جنس بدنه و پایه های استخر

جنس بدنه در این استخر پیش ساخته همانند دیگر مدل های تولید شده مشابه خود از نوع پلاستیک PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که ساختاری سه لایه را به همراه دارد. این بدنه کیفیت و ضخامت بالایی داشته و در برابر عواملی مانند ساییدگی های سطحی ، قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف ، دما و فشار آب مقاومت لازم را خواهد داشت. بدنه ای که با وجود داشتن ضخامت بالا انعطاف مناسبی نیز داشته به همین جهت در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود تا به راحتی توسط هر نوع وسیله نقلیه ای قابل حمل باشند. مزیت دیگر این نوع جنس بدنه داشتن وزن سبک بوده و در صورت آسیب دیدن توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم خواهند بود. اما جنس پایه ها نیز از نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده که کاملا ضد زنگ می باشند و در صورت استفاده در شرایط جوی مختلف آسیبی به آنها وارد نخواهد شد. این پایه ها دارای وزن سبکی بوده اما توان بالایی در تحمل فشار ناشی از وزن زیاد آب خواهند داشت.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس به صورت دقیق معادل (طول: 975 سانتی متر ، عرض: 488 سانتی متر ، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده که بزرگترین استخر پیش ساخته تولید شده توسط شرکت اینتکس محسوب می شود. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این استخر قابل حمل بوده و تمامی اجزای بدنه را شامل می شود بنابراین در زمان جمع کردن استخر این ابعاد نیز بسیار کوچکتر خواهد شد تا حمل و جا به جایی آن بیش از پیش راحت تر باشد. همچنین ارتفاع ذکر شده برای آن تا لبه استخر بوده اما عمق مفید حدود 10 سانتی متر کمتر از ارتفاع می باشد به دلیل اینکه از سرریز شدن آب به خوبی جلوگیری شود. با توجه به اندازه و ابعاد این استخر ظرفیت آب آن 54368 لیتر بوده که در صورت پر بودن استخر وزنی حدود 55 تن (55 هزار کیلوگرم) را به خود خواهد گرفت. این مقدار ظرفیت آب نشان دهنده حجم 80 درصدی فضای داخل استخر خواهد بود. همچنین وزن بسته بندی آن نیز با احتساب لوازم جانبی همراه به 245.5 کیلوگرم می رسد که برای این استخر وزنی طبیعی به شمار می رود.

لوازم جانبی همراه استخر

از مهمترین لوازم های جانبی استخر 10 متری 2018 اینتکس می توان به پمپ تصفیه آب شنی آن اشاره نمود. این پمپ تصفیه آب از نوع شنی بوده و در سایز بزرگ می باشد. البته کارکرد آن با برق 110 ولت بوده و تنها عامل ایجاد تفاوت با سایر مدل های مشابه خود خواهد بود. گفتنی است که به هیچ عنوان شرکت تولید کننده و فروشنده به همراه پمپ های تصفیه شنی ، شن تصفیه قرار نمی دهد بنابراین می بایست به صورت مجزا این شن را از فروشگاه محصولات بادی اینتکس تهیه نمود. اما برای مراقبت و نگهداری بهتر از این کالا یک درپوش و زیرانداز در بسته بندی قرار داده شده که به خوبی قسمت کف و رویه را پوشش می دهد. برای استفاده بسیار راحت از این محصول یک نردبان پیش ساخته برای آن در نظر گرفته شده که نیاز به راه اندازی مجزا می باشد.

نحوه راه اندازی استخر

راه اندازی استخر های پیش ساخته بخصوص این مدل 10 متری 2018 به دو صورت روکار و توکار انجام می شود. نصب استخر در هر دو حالت با هم یکسان بوده اما در حالت تو کار می بایست کمی بیشتر از ابعا خود استخر زمین را حفر کرده تا امکان نصب درون آن فراهم باشد. نصب این استخر های پیش ساخته هم توسط مصرف کنندگان و هم توسط کارشناسان شرکت اینتکس انجام شدنی است اما دقت داشته باشید که در صورت نصب این استخر ها توسط شرکت اینتکس موجب شامل شدن یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش خواهد شد تا اطمینان بیشتری از استخر خریداری شده و نصب شده حاصل کنید. به علاوه اینکه استخر شما با اطمینان و سرعت بالاتری نصب شده و راهنمایی های لازم را از نصاب ها خواهید گرفت.
استخر پیش ساخته 10 متری 2018 اینتکس با پمپ 110 ولت توسط فروشگاه اینتکس ایران قابل عرضه در کمترین زمان به تمامی نقاط ایران و قابل نصب در بسیاری از شهر های کسور خواهد بود.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب54368 لیتر
طول975 سانتی متر
عرض488 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی 110 ولت
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابلیت نصب و جمع در کمترین زمان
دارای ضمانت و خدمات
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...