استخر پیش ساخته 10 متری اروپایی

intex 26376uk

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
118,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 10 متری اروپایی

استخر پیش ساخته 10 متری 2021  سفارش اروپا با لوازم کامل یکی از کامل ترین و بهترین نوع استخر های پیش ساخته فریمی مستطیلی بوده که دارای کیفیت ساخت بالا و کاربرد های زیادی می باشد. یکی از تفاوت های اصلی این استخر با مدل های مشابه خود در داشتن پمپ تصفیه 220 ولتی و داشت ولازم کامل تر برای رفع نیاز های مختلف می باشد. استخری که از دو قسمت اصلی بدنه و فریم ها تشکیل شده که هر با وجود هر دو امکان راه اندازی استخر فراهم خواهد بود. بدنه اصلی این کالا ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که ساختار سه لایه دارد. این نوع بدنه مقاومت بسیار بالایی در برابر دما و فشار آب داشته و در صورت استفاده در شرایط جوی مختلف آسیبی به آن وارد نخواهد شد. بدنه اصلی این محصول توسط پایه های آلومینیومی ضد زنگ راه اندازی شده که با وجود وزن کم خود تحمل وزن بسیار بالایی دارند. این محصول در صورت نصب توسط نمایندگی اینتکس شامل ضمانت و خدمات پس از فروش خواهد شد. در بسته بندی این استخر 10 متری جدید اینتکس علاوه بر پمپ تصفیه آب شنی ، نردبان ، درپوش و زیرانداز از یک جاروی اسکیمر برای پاک سازی آب استخر و یک تور والیبال برای تفریحات داخل استخر بهره مند می باشد. 

استخر پیش ساخته 10 متری2021 سفارش اروپا

استخر پیش ساخته 10 متری با لوازم کامل بزرگترین استخر پیش ساخته پرتابل تولید شده مدل 2021 می باشد. این محصول کامل ترین و بزرگترین استخر قابل حمل اینتکس بوده که دارای کاربرد های بسیار زیادی می باشد. از جمله کاربرد های بسیار مهم این محصول می توان به تفریحات آبی وشنا ، ذخیره آب در کشاورزی و همچنین پرورش ماهی اشاره نمود. قابلیت های بسیار مهم و پر مزیتی که این محصول داشته نسبت به استخر های بتنی و سنتی بیشتر بوده به همین دلیل همیشه استخر های پیش ساخته استقبال بیشتری در بازار امروز داشته اند. قابلیت هایی همچون حمل و نقل آسوده ، وزن کمتر ، قیمت مقرون به صرفه و راه اندازی سریع که هر کدام باعث افزایش امتیاز در استخر های پیش ساخته شده است. اما در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحامت کامل تر این محصول بپردازیم...

طراحی و ساخت استخر

همانطور که در تصویر محصول قابل مشاهده است این استخر دارای طراحی بدنه مستطیلی شکل بوده که با داشتن ابعاد مشخص بیشترین فضا را برای استفاده مصرف کنندگان به همراه داشته باشد. این استخر از دو قسمت اصلی بدنه و پایه ها تشکیل شده که در صورت نبود هر قسمت از بدنه امکان راه اندازی آن فراهم نخواهد بود. اما طراحی فضای داخل بدنه اصلی به صورت کاشی وار بوده که در زمان پر شدن بدنه ظاهر بسیار زیبایی به خود خواهد گرفت. بدنه اصلی دارای 4 دریچه مخصوص آب بوده دو دریچه آن برای تخلیه بوده و دو دریچه که روی دیواره تعبیه شده برای عبور آب از دستگاه هایی مانند پمپ تصفیه و گرم کن می باشد. این دریچه های آب باعث می شود تا امکان نصب هر گونه پمپ تصفیه آب فراهم باشد. اما ساختار دو قسمتی بدنه این استخر پیش ساخته 10 متری به گونه ای بوده که تنها به وسیله فریم های همراه آن راه اندازی می شود. این فریم ها در قسمت های مختلف بدنه جای گرفته و در نهایت موجب راه اندازی با استحکام بالاتر می شود. هر فریم دارای سایز و نوع مختلفی بوده که باید با توجه به موقعیت قرار گیری آنها این فریم ها در بدنه قرار بگیرند.

جنس بدنه و فریم های استخر

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع پلاستیک PVC با ترکیبی از برزنت و الیاف شمعی بوده که موجب افزایش ضخامت کیفیت بدنه شده است. این نوع جنس بدنه در واقع ساختار سه لایه را ایحاد کرده تا در برابر فشار و دمای آب ، ساییدگی های سطحی و همچنین قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف مقاومت لازم را به همراه داشته باشد. یکی از قابلیت های خوب این جنس بدنه انعطاف بالای آن برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد تا به راحتی توسط هر نوع وسیله نقلیه ای قابل حمل باشد. در صورتی که هر قسمت از بدنه آسیبی مانند پارگی ببیند توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی اینتکس قابل ترمیم خواهد بود. اما جنس فریم های این استخر از آلومینیوم گالوانیزه بوده که کاملا ضد زنگ می باشد به همین دلیل مانند بدنه اصلی در صورت قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف آسیبی نخواهد دید. این پایه ها با وجود وزن کم خود توان تحمل وزن بالایی را خواهند داشت.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر های پیش ساخته که یکی از مهمترین آیتم های خرید استخر های آماده بوده در این استخر برابر (طول: 975 سانتی متر ، عرض: 488 سانتی متر ، ارتفاع: 132 سانتی متر) می باشد. این ابعاد ذکر شده برای حالت راه اندازی شده این محصول بوده به همین جهت در صورت جمع کردن بدنه این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی توسط وسیله های نقلیه مختلف قابل حمل باشد. ارتفاع استخر 10 متری اینتکس تا لبه بدنه اصلی بوده بنابراین برای جلوگیری از سرریز شدن آب می بایست عمق مفید آن را حدود 120 الی 125 سانتی متر در نظر بگیرید. این مقدار ابعاد و ارتفاع قادر است تا مقدار 54386 لیتر آب را درون خود جای دهد. ظرفیت آبی که شامل حجم 80 درصدی استخر خواهد شد. این استخر با احتساب لوازم جانبی خود دارای وزن بسته بندی 265.4 کیلوگرم بوده و در حالت پر شده دارای وزن 55 تن خواهد بود.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته 10 متری اروپایی

نحوه راه اندازی استخر

اصولا راه اندازی استخر های پیش ساخته به دو صورت روکار و تو کار انجام می شود. برای نصب روکار تنها می بایست یک زمین صاف و مقاوم در برابر وزن بالا فراهم کرده و سپس استخر را در این محل نصب کرد. اما نصب توکار استخر های پیش ساخته نیاز به حفر زمین خواهد داشت. بنابراین باید زمین را کمی بیشتر از ابعاد استخر حفر نموده و پس از انجام عملیات لازم برای آماده سازی محل حفر شده، استخر مورد نظر را در این قسمت احداث و راه اندازی کرد. راه اندازی استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس به دو صورت قابل انجام است. روش اول نصب و راه اندازی توسط مصرف کنندگان. در این روش مشتریان می بایست دانش کافی بابت نصب این استخر ها را داشته و از پکیج آموزشی درون بسته بندی استخر استفاده کنند. در این صورت استخر مورد نظر شامل ضمانت نخواهد شد. اما اگر نصب استخر پیش ساخته ای را در اختیار کارشناسان نصب شرکت قرار دهید محصول مورد نظر را در کمترین زمان و با قابلیت اطمینان بالاتر راه اندازی خواهند کرد. علاوه بر این این استخر شما از یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش برخوردار خواهد شد.

لوازم جانبی استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 10 متری 2018 اینتکس با لوازم کامل در واقع یکی از کامل ترین استخر های پیش ساخته از نظر امکانات مهم همراه استخر می باشد. محصولی که به همراه خود یک پمپ تصفیه آب شنی داشته که قابلیت زباله گیری و شفاف سازی آب را خواهد داشت. این پمپ تصفیه فاقد شن تصفیه بوده و شرکت تولید کننده به همراه پمپ شن تصفیه قرار نمی دهد به همین دلیل می بایست از فروشگاه اینتکس شن تصفیه را تهیه کنید. علاوه بر پمپ تصفیه یک جاروی اسکیمر نیز برای این استخر در نظر گرفته شده آب، کف و دیواره های استخر را کاملا تمیز کنید. استخر های پیش ساخته در حالت عادی محلی برای ورود و خروج نداشته به همین دلیل زمانی که به صورت روکار نصب می شوند 100 درصد نیاز به نردبان دارند، از همین رو شرکت اینتکس یک نردبان در بسته بندی محصول قرار داده که به صورت مجزا نصب و راه اندازی می شود. برای مراقبت های بیشتر از استخر یک زیرانداز و درپوش برای آن در نظر گرفته شده و یک تور والیبال نیز برای تفریحات آبی در بسته بندی استخر موجود خواهد بود .

چگونه استخر پیش ساخته را زیبا تر کنیم ؟

شاید برخی از شما خریداران از شکل و رنگ استخر های پیش ساخته ناراضی باشید و آن ها را شیک ندانید ، اما باید به این نکته توجه کنید که حتی استخر های بتنی نیز در ابتدای کار زیبا نیستند و باید طراحی هایی را بر روی آن پیاده کنید تا استخر شما به استخری لوکس و شیک تبدیل شود . به عنوان مثال در استخر های بتنی با استفاده از سرامیک های کوچک رنگی که عمدتا آبی رنگ یا سفید یا تلفیقی از آن دو هستند ، کف استخر را سرامیک کاری و زیبا می کنند . این در حالی است که خود استخر های پیش ساخته به خودی خود دارای طراحی سرامیکی هستند که به صورت چاپی بر روی بدنه داخلی نقش بسته اند ، از این رو حتی نیازی به هزینه اضافی نخواهید داشت . اما شما می توانید بدنه بیرونی استخر خود را حتی زیبا تر از آن نیز کنید .

شما می توانید استخر های پیش ساخته را همانطور که گفته شد در داخل زمین نیز راه اندازی کنید . شما می توانید با قرار دادن استخر در داخل زمین کناره های استخر را با استفاده از طرح های چوبی زیبا کنید و حتی برای لبه استخر از ترمود وود ها استفاده کنید . ترمو وود ها عمدتا از چوب های بسیار مقاوم و حتی اجناس دیگری چون کامپوزیت ساخته می شوند که از نظر رنگ و طرح بسیار شبیه به چوب هستند ، این نوع چوب ها کاملا ضد آب بوده و در مجاورت با آب و یا برخورد با آن پوسیده نخواهد شد . از این رو شما نیز با خیال راحت می توانید با بدن خیس بر روی آن ها نیز راه بروید . حال نحوه طراحی این چوب ها بسته به سلیقه شما خواهد بود .

معمولا برای استخر های پیش ساخته مخصوصا استخر پیش ساخته بزرگی چون استخر پیش ساخته 10 متری اروپایی دارای زیرانداز هایی هستند که با استفاده از آن ها بتوانید از آسیب دیدگی کف استخر جلوگیری کنید . شما می توانید به جای استفاده از زیرانداز های شرکتی که در کنار محصول قرار گرفته اند از چمن مصنوعی استفاده کنید . استفاده از چمن مصنوعی علاوه بر اینکه می تواند از کف استخر شما جلوگیری کند می تواند استخر را بسیار زیبا تر و شیک تر از قبل کند . بدین ترتیب شما می توانید با به کارگیری خلاقیت های خود ، استخر های پیش ساخته را بسیار زیبا و شیک کنید تا اینچنین بتوانید حیاط ویلا و خانه خود را لوکس و بسیار زیبا تر کنید .

از استخر پیش ساخته در چه مکان و چه آب و هوایی می توان استفاده کرد ؟

استخر های پیش ساخته ای چون استخر پیش ساخته 10 متری اروپایی محدودیت خاصی از نظر مکانی نداشته و  می توان آن را در هر محلی نصب و راه اندازی کرد . بسیاری از مشتریان این محصولات در تماس های تلفنی خود یا از طریق ایمیل سوال هایی از نظر آب و هوای محل زندگی خود گفته و نگارن آن هستند که آیا می توان از استخر پیش ساخته در آب و هوای خاص استفاده کرد یا خیر ؟ با توجه به اینکه در رابطه با جنس استفاده شده در ساخت بدنه و پایه های استخر پیش ساخته 10 متری اروپایی گفته شد ، این استخر ها می توانند در هر شرایط جوی استفاده شوند . این استخر قابل استفاده در شهر های شمالی ایران که آب و هوای شرجی و مرطوب دارند نیز بلامانع است . لازم به ذکر است که بیشتر خریداران استخر های پیش ساخته فروشگاه اینتکس نیز از شهر های شمالی ایران از جمله استان های گیلان ، مازندران ، گرگان هستند . 

خرید این استخر های پیش ساخته حتی در شهر های سردسیر مانند اردبیل ، تبریز ، کردستان و حتی در شهر های گرم مانند شیراز ، کرمان و ... نیز انجام شده است . بنابراین نه گرما و نه سرما و نه حتی شرایط آب و هوایی مرطوب می تواند به این استخر پیش ساخته آسیب برساند . با توجه به اینکه بدنه استخر ضد آب و ضد اشعه است ، به خودی خود استخر دارای رطوبت خاصی از سوی خود است ، بنابراین رطوبت بیشتر در هوا نیز موجب پوسیده شدن یا کوتاه شدن طول عمر استخر نخواهد شد . از سوی دیگر در شرایط آب و هوایی گرم و حرارت و نور افتاب نیز به استخر آسیبی وارد نمی کند . بدنه برزنتی پی وی سی این استخر کاملا در برابر اشعه های خورشیدی مقاوم است . پایه های آلومینیومی استخر نیز کاملا ضد زنگ است .

استخر پیش ساخته سفارشی فروشگاه اینتکس

استخر های پیش ساخته شرکتی عمدتا در ابعاد از پیش تعیین شده و مشخصی طراحی می شوند ، به همین دلیل نیز شاید شما محدود به این استخر ها شده باشید . بزرگترین استخر های پیش ساخته که عمدتا شرکت های اینتکس و بست وی آن ها را تولید می کنند دارای طولی 10 متری هستند ، در این حالی است که استخر فوق کمی از آن کوچک است . بیشترین عمق در میان این استخر ها نیز طبق استاندارد های خود شرکت 132 سانتی متر می باشد ، بنابراین  در این محصولات نمی توانید استخر هایی را پیدا کنید که عمقی بیشتر از 132 سانتی متر داشته باشند . به طور معمول این عمق برای تمامی سنین به خصوص نوجوانان تا بزرگسالان قابل استفاده بوده و ایمنی آن ها را کامل تنظیم می کند . اما شاید برخی از شما دوست داشته باشید که استخر آماده ای با عمق بالا داشته باشید ، در این حالت نیاز است تا استخر پیش ساخته خود را به نسبت ابعادی که می خواهید در فروشگاه اینتکس سفارش دهید .

فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس اقدام به تولید و فروش استخر پیش ساخته در ابعاد مختلف کرده است به طوریکه بسیاری از ابعاد شاید در محصولات شرکت های اینتکس و بست وی موجود نباشد . شما می توانید استخر های پیش ساخته خود را با عمق های بیشتر از فروشگاه تهران اینتکس سفارش دهید . داشتن عمق بالا می تواند بستر را برای شیرجه زدن شما فراهم کند . استخر هایی که عمق 132 سانتی متری دارند به هیچ عنوان عمق مناسبی برای شیرجه زدن نیستند و چه بسا نیاز است تا عمق های بیشتری را برای استخر خود برای شیرجه زدن انتخاب کنید . به مراتب هر چه استخر ابعاد بزرگتری داشته باشد ، ظرفیت آب آن بیشتر بوده و فشار بر روی دیواره ها افزایش خواهد یافت ، بنابراین شرکت های تولید کننده باید به نسبت ابعاد استخر ، آن را تقویت نمایند . استخر های سفارشی فروشگاه اینتکس با ضمانت به فروش رسیده و شما می توانید با خیال راحت این استخر های آماده را در ابعاد دلخواه ثبت سفارش دهید . برای کسب اطلاعات بیشتر با فروشگاه در تماس باشید .

نوعمستطیلی
ظرفیت آب54368 لیتر
طول975 سانتی متر
عرض488 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی 220 ولت
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابلیت نصب و جمع در کمترین زمان
دارای ضمانت و خدمات
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشی ، جاروی اسکیمر ، تور والیبال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...