قایق های بادی همانطور که می دانید امروزه به یکی از پایه های ثابت در تفریحات آبی تبدیل شده اند و می توانید با دست باز در انتخاب آن ها عمل کنید زیرا این محصولات توسط کمپانی های بسیاری تولید می شوند و امکانات هر کدام از مدل های به طبع با مدل های دیگر فرق دارد . اگر زیاد به سفر می روید و پایه دوستانتان برای رفتن به سفر شمال هستید بدون شک به شما پیشنهاد  می شود که از قایق بادی استفاده نمایید زیرا این محصولات می توانند تجربیات بسیار جذاب و خاطرات فراموش نشدنی را برای شما به جای بگذارند . در ادامه این مقاله قصد داریم تا اطلاعات مفیدی را قبل از خرید قایق بادی به شما انتقال دهیم و همچنین به بررسی مدل های موجود قایق بادی هایی که قابلیت نصب موتور را دارند بپردازیم پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید . قایق های بادی که قابلیت نصب موتور را در بخش عقبی خود دارند عملا دارای ظرفیت های چهار نفر تا شش نفر می باشند و در بخش پشتی آن ها از متریال ضخیم و با کیفیت استفاده شده است تا به خوبی بتوانند موتور را بر روی آن ها قرار داد و با خیالی راحت از آن ها استفاده کرد . 

از محبوب ترین قایق های بادی موتوری می توان قایق بادی جیمینی و قایق بادی مارینر را نام برد که طرفداران بسیاری دارند و در ظرفیت های مختلف عرضه شده اند و قابلیت خرید مدل های مختلف آن ها در ایران توسط نمایندگی های رسمی برند اینتکس و بست وی وجود دارد . در ادامه همراه ما باشید تا این دو مدل قایق بادی را که توسط برند های اینتکس و بست وی تولید شده اند بررسی کنیم . قایق بادی جیمینی بدون شک یکی از برترین مدل های قایق بادی موتوری را می توان قایق بادی جیمینی دانست که از کیفیت فوق العاده برخوردار است و برای استفاده موتورهای قدرت بالا تعبیه شده است . این محصول در ظرفیت های مختلف موجود می باشد که بهترین مدل این محصول را برای کارگزاری موتور مخصوص قایق می توان قایق بادی جیمینی شش نفره دانست . این محصول دارای بدنه ای از جنس پی وی سی چند لایه می باشد که در برابر فشار و ضربه بسیار مقاومت بالایی را از خود به نمایش می گذارد و از این رو با خیالی راحت می توانید از آن در آب های آرام و خروشان استفاده کنید . در بخش کف آن از آلومینیوم ضد زنگ استفاده شده است که مقاومت آن در برابر تحمل وزن افراد زبان زد است و از سمتی دیگر این قایق بادی به دلیل کف آلومینیومی که دارد به خوبی بر روی آب به حرکت در می آید و برای مصارف قایق رانی و همچنین سرعت بهترین عملکرد را از خود در میان تمامی انواع قایق های بادی به نمایش می گذارد . توجه داشته باشید که به گفته کمپانی تولید کننده یعنی بست وی ، این قایق بادی قابلیت نصب موتور بنزینی مخصوص تا 30 اسب بخار را به راحتی دارد .

نشیمنگاه های قایق بادی جیمینی نیز از نوع آلومینیومی می باشد و برای نشستن افراد بزرگسال تا شش نفر تعبیه شده است و قابلیت تحمل وزن آن بالغ بر 780 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری شش نفر بزرگسال حتی فراتر از استاندارد های جهانی است و در این خصوص نیازی نیست دغدغه ای به خود راه دهید . وزن این قایق بادی در مدل شش نفره به همراه تمامی تجهیزاتی که دارد برابر با 86 کیلو گرم می باشد که این سنگینی نسبی وزن به دلیل قسمت نشیمنگاه و کف آلومینیومی می باشد اما از نظر تمامی طرفداران قایق های بادی این سنگینی وزن ارزش کیفیتی را که در اختیار مصرف کننده می گذارد دارد . قایق بادی جیمینی درون پکیج بسته بندی خود دارای دو عدد قایق آلومینیومی ضد زنگ می باشد که از این رو می توانید از آن در دو حالت با موتور و یا بدون موتور و با پارو استفاده نمایید . توجه داشته باشید که این قایق بادی در ظرفیت های مختلف وجود دارد و بسته به نیازی که دارید می توانید از مدل های مختلف آن بازدید و در صورت رضایت خریداری کنید . به همراه این قایق بادی و درون پکیج بسته بندی آن علاوه بر دو عدد پارو ، برچسب تعمیرات و همچنین ساک حمل وجود دارد که جا به جایی آن را در مسافت های طولانی امکان پذیر می کند . این ساک حمل مخصوص بست وی می باشد و به راحتی تمامی تجهیزات قایق درون آن جای می گیرند . کمپانی سازنده قایق های بادی جیمینی بست وی می باشد که شرکت چینی تولید کننده محصولات بادی درجه یک می باشد و با توجه به تولید قایق های بادی درجه یک به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران قایق های بادی و تفریحات آبی باز کند . برای راه اندازی این قایق بادی با توجه به ابعاد بزرگی که دارد می توانید از انواع پمپ های باد برقی و یا دستی مخصوص محصولات بادی استفاده نمایید و در این خصوص توصیه ما به شما در هنگام مسافرت و در صورت دسترسی راحت به برق ، استفاده از پمپ های باد برقی می باشد ، اما اگر احساس می کنید دسترسی شما به برق در هنگام استفاه از قایق بادی کمی دشوار است می توانید از پمپ های باد دستی در ابعاد بزرگ استفاده نمایید . قایق بادی مارینر مدل های مختلف قایق بادی مارینر بر خلاف مدل جیمینی ساخت برند اینتکس می باشند و از کیفیت فوق العاده بدنه و طراحی ساخت به روز برخوردار هستند .

برند اینتکس را می توان از پیشتازان عرصه تولید محصولات بادی از ابتدا تا به امروز دانست که کیفیت محصولاتش از زبان نمی افتد . بهترین قایق بادی مارینر برای کارگزاری موتور را می توان قایق بادی مارینر سه نفره و چهار نفره دانست که پیشنهاد ما به شما از بین این دو قایق بادی مارینر 4 نفره می باشد . این قایق بادی دارای بدنه ای تمام پی وی سی می باشد که در بخش های مختلف از مدل های متنوع استفاده شده است به عنوان مثال از بخش کف از پی وی سی سه لایه در جهت بالا بردن قابلیت تحمل وزن و جلوگیری از آسیب احتمالی استفاده شده است تا به خوبی بتواند وزن چهار نفر بزرگسال را تحمل نماید . در این خصوص باید بگوییم که قابلیت تحمل وزن این قایق بادی در مدل چهار نفره بالغ بر 400 کیلو گرم به گفته کمپانی سازنده می باشد که پیرو استاندارد های محصولات بادی می باشد و بدون هراس می توانید از آن استفاده کنید . همچنین وزن پکیج کلی قایق بادی به همراه تمامی تجهیزات همراهی که دارد 45 کیلو گرم می باشد که از مدل جیمینی بسیار سبک تر است و به راحتی توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است قابلیت جا به جایی حتی در مسافت های طولانی را نیز دارد . این قایق بادی در بخش داخلی خود دارای سه عدد کوسن بادی می باشد که به عنوان نشیمنگاه می توانید از آن استفاده کنید و علاوه بر آن وجود دو عدد پاروی آلومینیومی از نوع ضد زنگ می تواند به شما در صورت عدم استفاده از موتور ، کمک کند . بر روی بدنه این محصول اهرم های نگهدارنده قلاب ماهیگیری و همچنین کیسه نگهدارنده وسایل شخصی و برچسب تعمییرات مخصوص اینتکس تعبیه شده است که در جهت بهبود امکانات این محصول بسیار مفید است . همانطور که از عنوان مقاله مشخص است این قایق بادی مارینر چهار نفره دارای قابلیت نصب موتور مخصوص بنزینی قایق های بادی را دارد و در صورت استفاده از آن و در سرعت های بالا به خوبی قایق قابل کنترل است و به گونه ای مخصوص استفاده از قایق های بادی طراحی و تولید شده است . حال پس از بررسی ویژگی های ظاهری باید گفت که این قایق بادی به وسیله پمپ باد دستی و برقی قابلیت راه اندازی را دارد که وقت مورد نیاز برای باد کردن محصول توسط پمپ باد برقی چهار الی پنج دقیقه می باشد و این وقت به طبع به هنگام استفاده از پمپ باد دستی بیشتر می شود اما باید توجه داشته باشید که دسترسی به برق شهری در مسافرت ها و کمپینگ ها استفاده از پمپ های بادی برقی را کمی دشوار کرده است . فروشگاه تهران اینتکس به عنوان نمایندگی مرکزی برند اینتکس و بست وی در ایران با دارا بودن شعب فعال در استان های تهران و مازنداران و ارائه خدمات پس از فروش حرفه ای اقدام به عرضه قایق های بادی در تنوع گسترده کرده است که می توان آن را به عنوان معتبر ترین و بهترین نمایندگی فروش محصولات بادی در نظر گرفت . 

 

بهتر است قایق های بادی مد نظر خود را از مراکز معتبر خریداری نمایید که علاوه بر اطمینان حاصل کردن از اورجینال بودن محصولات ، در صورت بروز مشکل نیز به راحتی بتوانید از خدمات پس از فروش بهره مند شوید . فروشگاه تهران اینتکس علاوه بر تضمین کیفیت محصولات خود ، خدمات پس از فروش حرفه ای را نیز با بهره مندی از کارشناسان کارآزموده برای مشتریان خود ارائه می دهد که در این راستا گامی موثر در جهت کسب رضایت حداکثری مشتریان می باشد . برای مشاهده جدیدترین و متنوع ترین قایق های بادی برند اینتکس و بست وی می توانید به دسته بندی قایق بادی در وب سایت تهران اینتکس مراجعه کنید و برای رفع هر گونه ابهام و یا سوال با مشاورین ما در دفتر نمایندگی تماس بگیرید ، بدین منظور کافیست با تلفن های موجود در بخش های ابتدایی و انتهایی وب سایت تماس حاصل فرمایید .