مبل های بادی دو نفره یکی از پر فروش ترین و رایج ترین محصولات بادی تولید شده تا کنون بوده که در انواع مختلفی طراحی شده و به بازار عرضه شده اند. مبل های بادی دو نفره از نظر تولید تنوع زیادی داشته که به همین دلیل بازه انتخاب خریداران را افزایش داده است. این محصولات از نظر جنس بدنه ، ابعاد ، تحمل وزن و همچنین نوع طراحی بدنه انواع مختلفی داشته که هر کدام دارای کاربرد مختلفی می باشند. تمامی مبل های بادی دو نفره ساخته شده از جنس پلاستیک PVC بوده که برای آنها از روکش های طرح چرم و بسیار دیگر نیز از روکش مخمل استفاده شده است. مبل های دو نفره می توانند با توجه به طراحی خود برای کار های مختلف از جمله استراحت های سطحی ، پذیرایی از میهمانان ، تماشای تلویزیون و همچنین بازی های کامپیوتری استفاده شوند.

همچنین برخی از مدل های مبل های بادی دو نفره وجود داشته که برای استفاده در محل کار به کار برده می شوند. داشتن ترکیب های رنگی متفاوت و جذاب در مبل های بادی دو نفره نیز از دیگر ویژگی های خوب این محصولات می باشند تا استفاده از آنها برای مصرف کنندگان دلنشین باشد. یکی از مدل های تولید شده از مبل بادی دو نفره ، مبل بادی دو نفره دو رنگ بست وی بوده که دارای طراحی دو تیکه می باشد. این مبل در دو رنگ ترکیبی سبز و مشکی تولید شده و دارای دو نشیمنگاه مجزا در یک قالب می باشد. محصولی که در مدل یکنفره نیز تولید شده و طراحی آن دقیقا به همان صورت می باشد. این مبل در رنگ ترکیبی قرمز و مشکی نیز به بازار عرضه شده تا از تنوع رنگ نیز برخوردار باشد.

یکی دیگر از مدل های مبل های بادی دو نفره ، مبل دو نفره بادی طرح دار بوده که با نوع قبلی خود از طراحی تفاوتی نداشته بلکه در رنگبندی و طراحی قسمت داخلی با هم فرق خواهند داشت. محصولی که دارای رویه ای از نوع مخمل بوده تا ویژگی مهم ضد تعریق بودن را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد. این نوع مبل های بادی دو نفره گزینه خوبی برای استفاده در منزل و حتی محل کار خواهد بود.. اما مدل دیگر مدل های بادی دو نفره ، مبل بادی دو نفره bestway می باشد. این محصول یکی از بزرگترین مبل های بادی دو نفره تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که بدنه ای دو رنگ با طراحی بسیار جا دار دارد. مبلی که دارای تکیه گاه دست و کمر یکدستی داشته و دارای دو جای مخصوص قرار دادن بطری می باشد. داشتن بدنه نرم و راحت و ضد تعریق بودن آن از دیگر ویژگی های پر مزیت این مبل دو نفره بست وی محسوب می شود. این کالا می تواند به عنوان مبل بادی سه نفره نیز مورد استفاده قرار گیرد. نوع دیگر از مبل های بادی دو نفره ، مبل بادی دو نفره ریلکس بوده که دارای نشیمنگاه مواج و ضد تعریق می باشد. این مبل طراحی استانداردی داشته که به خوبی تا دو نفر را در خود جای می دهد.

مبل بادی دو نفره اینتکس از سری مبل های بادی با تشک و کوسن مجزا بوده که به عنوان محصولی برای استفاده در اتاق خواب و نشیمن طراحی و ساخته شده است. این کالا دارای تشک مواج بوده که می توان به صورت دلخواه از آن در هر زمانی استفاده کرد. کوسن های آن نیز رویه ای مواج داشته که به خوبی اعضای بدن را فرا می گیرند. استفاده از روکش های مخمل برای این مبل دو نفره نیز از دیگر مزیت های این کالا محسوب می شود. مبل بادی سه نفره روی آب با وجود داشتن ظرفیت سه نفره در میان مبل های بادی چند نفره با قابلیت استفاده روی آب دارد. محصولی که دارای تیکه گاه بادی و سطح نشیمنگاه مواج بوده و از سه کوسن بادی مجزا در خود بهره می برد. از این مبل می توان در آب های آرام و کم مانند استخر های بزرگ استفاده کرد. مبل بادی دو نفره اینتکس با پمپ برقی از دیگر مبل های بادی دو نفره با قدمت بالا در تولید بوده که دارای طراحی بدون تیکه گاه دست می باشد. این مبل دارای دو جای مخصوص نگهداری بطری آب بوده و از سطح نشیمنگاه مواج گونه برخوردار می باشد.

تمامی مبل های بادی دو نفره تولید شده توسط شرکت اینتکس ، بست وی و ... با داشتن 48 ساعت مهلت تست توسط شرکت تهران اینتکس قابل عرضه به تمامی نقاط ایران می باشد. این محصولات با رنگبندی و طراحی های مختلف و زیبا در میان پر فروش ترین محصولات بادی قرار گرفته اند. همانطور که اشاره کردیم تمامی مدل های مبل های بادی دو نفره معمولا از جنس بدنه یکسانی برخوردار بوده و هنگام آسیب دیدن به هر دلیل، با ضریب اطمینان بالایی توسط برچسب مخصوص تعمیرات اینتکس قابل ترمیم و استفاده مجدد همانند روز اول خواهد بود. تنها حساسیت این محصولات به اشیای تیز و همچنین اشیای داغ بوده که باید محصول خود را از این موارد دور نگه دارید.