راهنمای خرید صندلی بادی

امروزه استفاده از صندلی بادی برای استفاده های کوتاه و یا طولانی مدت در منازل و یا ادارات بسیار مرسوم می باشد . این صندلی های بادی جایگزین بسیار مناسبی برای مبل های چوبی می باشند و می توانید ساعت های طولانی برروی این محصولات استراحت کنید و احساس خستگی نداشته باشید . بدنه این محصولات از پی وی سی بوده و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . اکثر این محصولات دارای رویه های چرمی ، جیر و مخمل می باشند که دارای کیفیت های بسیار بالایی بوده و می توانید برای استراحت های طولانی مدت از این صندلی های استفاده کنید . رویه اکثر این محصولات به صورت مواج تهیه شده اند و در هنگام استفاده هوا در قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه شما رد و بدل خواهد شد و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد . 

بخش کناری این محصولات نیز اکثرا از پی وی سی و همچنین کف این محصولات از پی وی سی دولایه می باشند که به سبب استفاده از پی وی سی دولایه در کف این محصولات ، مقاومت و تحمل وزن این صندلی ها افزایش پیدا کرده و می توانید با خیال آسوده بر روی این محصولات استراحت کنید و نگران بروز مشکل برای این محصولات نباشید . همچنین از دیگر ویژگی های این صندلی های بادی می توان به وزن کم آن ها اشاره نمود که به کمک این ویژگی می توانید محصول را به سادگی جابجا کرده و به محل دلخواه انتقال دهید و از آن استفاده کنید . همچنین به سبب استفاده از تمامی بدنه این محصول و وجود نداشتن قسمت اضافی برروی آن ، می توانید از این صندلی های بادی در فضا های کوچک و حتی اتاق های کوچک نیز استفاده کنید . 

 

به سبب استفاده از بدنه های مقاوم ، می توانید از این محصولات بر روی آب نیز استفاده کنید . این محصولات به طور کامل ضد آب بوده و در هنگام استفاده از آن ها بر روی آب مشکلی برای آن ها پیش نخواهد آمد . البته استفاده از این صندلی های بادی در آب های عمیق و مواج توصیه نمی شود و مکان مناسب برای استفاده از این محصولات  در استخر های شخصی می باشد . به هر حال رعایت کردن نکات ایمنی برای استفاده از این صندلی های بادی در آب ضروری می باشد . صندلی بادی های موجود دارای تحمل وزن های بالایی می باشند که البته برای افزایش این وزن این صندلی های بادی می توانید با کم کردن مقداری از باد آنها این تحمل را افزایش داده و با خیال آسوده از آن استفاده کنید . همچنین به همراه برخی از این محصولات پمپ های باد مخصوص نیز وجود دارد که می توانید به کمک آن ها محصولات را باد کنید و از آن ها استفاده کنید . البته در هنگام باد زدن می بایست به این نکته نیز توجه داشته باشید که در صورت باد زدن بیش از حد این صندلی های بادی ممکن است به بدنه آن ها آسیب وارد شود و صندلی بادی شکل خود را از دست بدهد . 

برخی از این صندلی های بادی دارای زیرپایی های محصوص نیز می باشند که می توانید از آن برای قرار دادن پای بر روی آن استفاده کنید و یا حتی می توانید از آن برای قرار دادن وسایل و به عنوان میز نیز استفاده کنید و کاربرد دیگر این زیر پایی ها استفاده به عنوان جلو مبلی می باشد که می توانید با قرار دادن شیشه بر روی آن ها ، از این زیرپایی ها به عنوان جلو مبلی نیز استفاده کنید . مراقبت از صندلی های بادی نیز کار دشواری نبوده و میبایست از برخورد اشیاء نوک تیز با آنها جلوگیری کنید . همچنین در هنگام راه اندازی نیز باید توجه داشته باشید که در هنگام قرار دادن این صندلی های بادی بر روی زمین ، سنگ ریزه و یا اشیاء نوک تیز در زیر این محصولات وجود نداشته باشد تا باعث بروز مشکل برای آن ها نشود . البته در صورت سوراخ شدن و یا بروز مشکل نیز می توانید به کمک برچسب تعمیرات همراه محصول آن را تعمیر کرده و از آن ها استفاده کنید . همچنین بدنه برخی از این صندلی های بادی به صورت طبی تهیه شده اند و مناسب برای استفاده کسانی می باشد که درد های گردن و کمر آن ها را آزار می دهد . 

تکیه گاه های این محصولات در اندازه های مختلف می باشد که می توانید بسته به سلیقه خود ابعاد مورد نظر را انتخاب کنید و آن را تهیه کنید . همچنین این محصولات در هنگام جمع شدن به یک بسته کوچک تبدیل می شوند و می توانید به راحتی آن را جابجا کرده و از آن استفاده کنید . این محصولات دارای محفظه های مختلف برای باد کردن می باشند و در صورت نیاز می توانید محفظه های آن را خالی کرده و از آن استفاده نکنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصولات می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را در میان بگذارید .