مبل بادی تاشو folding inflatable sofa مبل های بادی یکی از سری محصولات بادی بوده همانند تخت های بادی ، تشک های بادی ، استخر های بادی و ... در انواع مختلف و فراوانی تولید شده اند . مبل های بادی از نظر جنس بدنه ، نوع طراحی و ارگونومی های در نظر گرفته شده ، ابعاد و ظرفیت و همچنین نوع کاربری تنواع بسیار زیادی داشته که هر کدام با توجه به سلیقه های شخصی مصرف کنندگان به بازار محصولات بادی عرضه شده اند . مبل بادی همانطور که سایر محصولات بادی نرم و راحت هستند ، به خوبی می تواند راحتی را برای افرادی که از آن استفاده می کنند ، به ارمغان بیاورند ، به همین جهت نیز بسیاری از افرادی که مدت زمان زیادی را صرف نشستن می کنند و یا دائما دوست دارند که در هر جایی از خانه یک مبل بادی نرم و طبی داشته باشند ، می توانند از مبل های بادی استفاده کنند . این محصولات توسط چند شرکت بزرگ مانند اینتکس ، بست وی ، جیلانگ و ... تولید شده اند که برخی از آنها نسبت به بسیاری از مبل های بادی دارای طراحی متفاوتی می باشند .

در کنار این برند ها نام برند اینتایم نیز به چشم می خورد . برند های نام برده از بهترین تولید کنندگان محصولات بادی به خصوص در ساخت مبل های بادی هستند و تمامی آن ها دارای تجربه کاری بسیار بالایی بوده و به همین جهت نیز بسیار مناسب برای استفاده هستند و شما می توانید برای اینکه به مبل های بادی خوب و با کیفیت دسترسی داشته باشید ، به سراغ مبل بادی اورجینال بروید که نام آن ها پیش تر معرفی شد . بنابراین اگر خیلی از خرید محصولات بادی سر در نیاورده و اطلاعات کافی را ندارید ، پیشنهاد اولیه این است که مبل بادی تاشو و یا هر مبل بادی دیگری را از این برند های نام برده خریداری کنید . با توجه به وجود تعداد زیادی برند در حوزه ساخت محصولات بادی ، می توانید تنوع زیادی از مبل های بادی را در بازار مشاهده کنید . در میان انواع مبل های بادی ، نام مبل بادی تاشو به چشم می خورد که یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین مبل های بادی بوده و به عنوان بهترین کار هایی است که برند های بزرگ تولید کرده اند و با توجه به این موضوع فروشگاه تهران اینتکس نیز از مبل های بادی این برند استفاده کرده و با توجه به استقبال بالای مشتریان ، بار ها این محصول را شارژ کرده است تا مشتریان عزیز فروشگاه بتوانند مبل بادی تاشو اورجینال و اصل را از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنند . مبل های بادی تاشو از خاص ترین مبل های بادی بوده که قابلیت استفاده چند کاره را دارند . این مبل های بادی شباهت زیادی به مبل های ساده دارند اما از قابلیت های اضافی برای آنها در زمان طراحی بدنه در نظر گرفته شده است . قابلیتی که می تواند امکان استفاده از یک مبل را به عنوان کاناپه بادی ، تخت و تشک بادی فراهم سازد.  مبل بادی طبی از سری مبل های بادی تاشو بوده که به دلیل داشتن دو تشک متصل به بدنه اصلی از این ویژگی برخوردار می باشد .

دو تشکی که توسط مصرف کنندگان به شکل دلخواه قابل استفاده بوده و می توانند در داخل بدنه مبل جمع شوند . تشک هایی که همانند خود مبل ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با رویه مخمل می باشند تا هنگام استفاده از آنها تفاوتی را بین خود مبل و تشک های وصل شده به آن احساس نکنید. مبل های تاشو دارای دو ابعاد مختلف می باشند. یک ابعاد مربوط به حالت معمولی و یک ابعاد نیز مربوط به حالت باز شده خواهد بود . زمانی از تشک های یک مبل تاشو استفاده می کنید ابعاد آن از نظر طولی افزایش یافته و امکان دراز کشیدن و خوابیدن روی آن را برای خریداران فراهم خواهد ساخت.  همانطور که مستحضرید بین مبل های بادی تاشو و کاناپه های بادی تفاوت های زیادی وجود نداشته و تنها در طراحی و مدل های استفاده از آن ها فرق هایی وجود خواهد داشت . در دسته بندی کاناپه های بادی چندین نوع مبل های بادی یک نفره و دو نفره تاشو وجود داشته که در حالت عادی شبیه به مبل های بادی بوده اما در زمان استفاده از تشک های فرعی تعبیه شده در آنها این محصولات را به تشک و تخت تبدیل خواهد کرد . ظرفیت های مبل بادی تاشو در نوع یک نفره ، دو نفره و حتی سه نفره بوده که برخی از آنها نیز قابل تبدیل به تخت های بادی مرتفع و همچنین تشک های بادی پشتی دار خواهند بود . تمام مبل های بادی تاشو دارای چند دریچه باد بوده که هنگام راه اندازی آنها باید از تمامی این دریچه به منظور باد کردن بدنه اصلی اقدام نمود . این دریچه های باد می تواند به شما کمک کند تا بدون دردسر بتوانید مبل بادی را نصب و راه اندازی کنید . برای اینکه سریع تر بتوانید مبل های بادی خود و یا سایر محصولات بادی را راه اندازی کنید پمپ های بادی در نظر گرفته شده است که سازنده این پمپ ها همان برند های اینتکس و بست وی هستند که با در نظر گرفتن دریچه باد انواع مبل های بادی ، این پمپ ها را با نازل های مختلف قابل تعویض طراحی کرده است که می توایند با تهیه آن ها به سادگی و در کمترین زمان مبل بادی را راه اندازی کنید .

از جمله این پمپ های باد می توان به پمپ های باد دستی و پدالی اشاره کرد که نیازی به برق نداشته و با حرکت مکانیکی دست یا پا کار می کنند . این در حالی است که برخی از پمپ های باد نیز به کمک برق کار کرده و پمپ های باد برقی ، شارژی یا فندکی هستند که هر یک از آن ها یک ویژگی خاص داشته و می توانید با مراجعه به دسته بندی مربوطه آن ها را نیز مشاهده کنید . ولی در هر صورت بهتر است که برای راه اندازی سریع تر و بدون دردسر مبل های بادی از پمپ باد استفاده کنید . برای اینکه تخلیه باد مبل های بادی نیز با سرعت بیشتری صورت بگیرد ، برای این محصولات نیز دریچه تخلیه باد نیز در نظر گرفته شده است که می توانید با سرعت بسیار بیشتری و به سادگی مبل بادی را راه اندازی کنید . قابلیت دیگری که در مبل های تاشو وجود داشته نشیمنگاه و رویه مواج می باشد . این ساختار در این قسمت از این نوع محصولات سبب می شود تا علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای نشستن یا خوابیدن در برابر تعریق بالا نیز جلوگیری لازم را داشته باشد . گرچه روکش های جیر یا مخملی که برای رویه این مبل ها استفاده می شود نیز در مقاومت در برابر تعریق بالا بی تاثیر نخواهند بود . رویه مواج بسیار کاربردی بوده و حس خوشایندی را به افرادی که از مبل بادی استفاده می کنند ، خواهند داد ، چرا که مبل های بادی به خوبی می توانند انعطاف لازم را داشته باشد و با ایجاد نرمی بسیار عالی ، هیچ فشاری را بر روی اندام های افراد نخواهد داد . همچنین توجه داشته باشید که مبل های بادی تاشو در قسمت تکیه گاه و پشتی خود نیز از این طراحی برخوردار است .

وجود تکیه گاه در هر مبل بادی الزامی بوده و چه بسا برخی از آن ها فاقد تکیه گاه بوده و یا تکیه گاه کوتاهی دارند ، ولی مبل بادی تاشو دارای یک تکیه گاه نرم و راحت و البته بسیار بزرگ بوده که می تواند نشستن را برای شما بسیار راحت کند و به شما اجازه دهد تا برای استراحت کردن بسیار بیشتر خود از مبل استفاده کنید . حتی برخی از گیمر ها که ممکن است زمان زیادی را پشت کنسول بازی بشینند از مبل های بادی استفاده می کنند که بسیار نرم و طبی بوده و آن ها را اصلا اذیت نمی کند . پس می توان گفت که مبل بادی تاشو برای هر نوع قشری مناسب بوده و در این میان برای خانم های خانه دار نیز بسیار کاربردی و عالی است تا از آن در هر جایی که دلخواهشان است ، به مانند اتاق خواب ، پذیرایی ، آشپز خانه و ... از مبل بادی تاشو استفاده کنند . از مبل های بادی دو نفره تاشو نیز می توان به کاناپه بادی جدید دو نفره اینتکس اشاره نمود که می توانید برای دیدن آن به دسته بندی کاناپه بادی بروید و آن را مشاهده کنید . این مبل عرض بیشتری داشته و برای استفاده دو نفره مناسب بوده و پس از باز شدن نیز می تواند برای خوابیدن و دراز کشیدن دو نفر مناسب باشد . این مبل که دو نفره است ، می تواند به خوبی وزن دو نفر را نیز تحمل کند . مبل بادی تاشو محصولی با دوام و با کیفیت که تنها در یک رنگ ساخته شده و دارای وزن سبکی می باشد . این وزن سبک در کاناپه بادی می تواند اجازه دهد تا به راحتی آن را جابجا و حمل کنید . البته حجم بسته بندی بسیار کوچک آن نیز تاثیر زیادی در جابجایی بسیار ساده محصول دارد و به همین دلیل شما حتی می توانید از مبل بادی تاشو در مسافرت ها استفاده کنید . این مبل های بادی قابل راه اندازی در چادر مسافرتی و حتی در ویلاها و سوئیت هایی که در سفر هایتان به آن ها مراجعه می کنید ، مناسب و قابل استفاده است . 

وزن بسته بندی مبل بادی تاشو یک نفره حدودا 4 کیلوگرم خواهد بود . از دیگر قابلیت ها و ویژگی های مبل های بادی تاشو می توان به ساختار تکیه گاه های دست و کمر در آنها اشاره نمود . برخی از مبل های تاشو هستند که در قسمت تکیه گاه دست خود از یک الی دو جای مخصوص نگهداری بطری آب بهره می برند . برخی از آنها نیز دارای تیکه گاه های شیبدار و بعضی نیز از تکیه گاه های طرح دار (طرح تاج) برخوردار می باشند . مبل های بادی یک نفره و دو نفره بست وی که جدید ترین مبل های بادی تاشو بوده از تکیه گاه های بزرگی برخوردار می باشند . زمانی که تشک های متصل به بدنه را باز کنید خواهید دید که محلی گود و بزرگ را برای نشستن و یا خوابیدن ایجاد خواهد کرد . هر کدام از مدل های این نوع مبل ها بر اساس ارگونومی های در نظر گرفته شده توسط شرکت سازنده از طراحی های بخصوص خود بهره مند می باشند . این مسئله باعث شده تا بازه انتخاب خریداران مبل های بادی تاشو به دلیل تنواع زیاد آنها افزایش یابد . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مبل بادی تاشو می توانید با فروشگاه تهران اینتکس نیز تماس بگیرید . با توجه به موارد گفته شده در رابطه با مبل بادی تاشو ، متوجه شدیم که این مبل ها بسیار نرم و راحت هستند و به دلیل چند کاره بودن ، می توانند برای استراحت کردن مناسب باشند و در صورت نیاز می توانید از آن ها برای نشستن و یا دراز کشیدن استفاده کرد . بنابراین با خرید آن ها با یک تیر دو نشان زده و می توانید با هزینه بسیار کمتر دو محصول بادی را در قالب یک محصول بادی که همان مبل بادی تاشو باشد را خریداری و از آن در هر جایی حتی در سفر ها نیز استفاده کنید .