بازوبند شنا بادی طرح کوسه بست وی

BESTWAY 32183

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
49,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازوبند شنا بادی طرح کوسه بست وی هم از دیگر تولیدات شرکت بست وی می باشد که باز هم خلاقیت خود را در ساخت و تولید بازوبند های شنا به رخ همگان کشید و یک کالای با کیفیت و زیبا را در سال جدید میلادی به بازار معرفی و عرضه نمود. این محصول را اگر به صورت کلی مشاهده نمایید می توانید متوجه شوید که این کالا از رنگ یکدست نارنجی طراحی و تولید شده است که یک رنگ شاد و جذاب بوده و سبب شده تا در روحیه کودک شما نیز تاثیر بسزایی بگذارد. هم چنین بر روی این محصول نیز می توانید طرح کوسه و ستاره دریایی را هم مشاهده کنید که از زیبایی های این محصول به شمار می رود. علاوه بر این ها این کالا مناسب برای سنین 3 تا 6 سال می باشد و از وزن کم و همین طور ابعاد استاندارد بهره می برد که همین عامل هم سبب شده تا حمل و نقل ان هم بسیار ساده و اسان شود. هم چنین این بازوبند شنا تولید شده از نوع وینیل است که یکی از با کیفیت ترین جنس ها در بین محصولات بادی به شمار می رود. در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم وجود دارد که با استفاده از ان میتوانید در صورت اسیب دیدن این کالا ان را ترمیم نمایید. هم اکنون این محصول از طریق فروشگاه اینتکس در دسترس شما عزیزان می باشد.

 نوع نجات غریق ، تفریحی
 جنس بدنه وینیل
 طول 25 سانتی متر
 عرض 15 سانتی متر
 وزن 100 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دریچه اطمینان
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

بازوبند شنا بادی طرح کوسه بست وی

بازوبند شنا بادی طرح کوسه بست وی یک محصول ایده ال برای سنین کودکان می باشد که قطعا با ویژگی های فوق العاده ای که دارد سبب شده تا بتوانید بدون هیچ نگرانی این محصول را به راحتی برای فرزند خود خریداری نموده و با استفاده از این کالا هم در جهت اموزش شنا و هم در جهت یک تفریح و عدم غرق شدن و حفظ ایمنی او تلاش کنید که تمام نیاز های شما را این محصول برطرف خواهد کرد. در ادامه این بررسی ما قصد داریم تا به صورت کامل خصوصیات این محصول را برای شما بازگو نماییم...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدای امر باید در خصوص طراحی و ساختار این محصول صحبت کنیم که قطعا نکته بسیار مهمی خواهد بود. در همین راستا نیز می توان عنوان کرد که بدنه اصلی و ساختار کلی این محصول را شکل مستطیلی تشکیل می دهد که این امر سبب شده تا بتوانید با خیال راحت پس از بستن این محصول دور بازوی کودک خود از سلامت او اطمینان حاصل نمایید. در همین خصوص نیز می توان عنوان کرد که بر روی لایه اصلی این محصول نیز طرح چندین کوسه در محل ها و همین طور ابعاد گوناگون قرار گرفته است که قطعا باعث زیبایی هر چه بیشتر این محصول شده است. هم چنین چندین ستاره دریایی و حلقه شنا هم می توان بر روی این محصول مشاهده نمود. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا به رنگ اصلی ان تعلق می گیرد که به صورت یکدست نارنجی رنگ طراحی گردیده است که رنگی شاد و جذاب بوده و از فواصل دور هم به راحتی قابل رویت می باشد. هم چنین بخش داخلی این محصول نیز به صورت ساده و بدون هیچ گونه علائم و طرحی  طراحی شده است که این مورد هم از دیگر خصوصیات مهم طراحی این محصول به حساب می اید.

جنس بدنه

دیگر خصوصیت این محصول نیز به جنس بدنه این کالا تعلق می گیرد که از نوع وینیل طراحی شده است. همان طور که می دانید اکثر بازوبند های شنا از نوع وینیل طراحی می شوند که این جنس هم ضخامت بالایی داشته و هم بسیار سبک وزن می باشد که قطعا نکته بسیار مهمی در خصوص این محصول خواهد بود. هم چنین محتویات اصلی این محصول را هم باد شکل می دهد که شما باید سعی کنید به اندازه ان را وارد این محصول کرده و اقدام به راه اندازی ان کنید.

ابعاد و وزن

دیگر خصوصیت این بازوبند شنا هم به ابعاد ان تعلق دارد. این بازوبند شنا در طول 25 سانتی متر و هم چنین عرض 15 سانتی متر روانه بازار شده است. این ابعاد به صورت استاندارد تولید شده است که سبب شده تا با استفاده از این محصول بتوانید برای کودکان سنین 3 تا 6 سال خود استفاده کرده و سلامت ان ها را در حین یک تفریح ابی حفظ نمایید. هم چنین دارا بودن وزن 100 گرمی این محصول هم دیگر ویژگی خوب این محصول به شمار خواهد رفت.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

حال اگر بخواهیم به بررسی این محصول از نظر نحوه راه اندازی هم بپردازیم باید عنوان کنیم که این کالا را شما می توانید در ابتدا از داخل بسته بندی خارج کنید. پس از ان نیز می توانید با باز کردن دریچه های باد موجود بر روی هر بازوبند به صورت جداگانه ان ها را باد نمایید که این کار نیز بسیار ساده و اسان خواهد بود. در همین راستا نیز پس از باد کردن کامل این محصول حال می بایست سعی کنید تا به راحتی دریچه های باد را بسته و سپس با قرار دادن ان در بازوی کودک خود کاری کنید که بتواند به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده کرده و لذت ببرد. ویژگی دیگری که باید به ان اشاره کنیم بحث نحوه مراقبت از این محصول است که می توانید به ساده ترین شکل ممکن دفترچه راهنمای این محصول را مطالعه کرده و جزئیات کامل ان را مشاهده کنید.

جمع بندی

بازوبند شنا بادی طرح کوسه بست وی یک محصول کامل و با کیفیت است که قطعا برای استفاده کودکان یک پیشنهاد عالی به شمار رفته و با استفاده از این محصول می توانید ایمنی کودک خود را در حین شنا و تفریحات ابی تضمین نمایید. هم اکنون نیز سایت نمایندگی محصولات اینتکس در ایران این کالا را با قیمت عالی موجود کرده است که قابل ثبت سفارش خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...