بازوبند شنا طرح کوسه اینتکس

32140

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
79,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازوبند بادی شنا طرح کوسه اینتکس یکی از جدید ترین بازوبند هایی است که قابل استفاده برای کودکان سنین 3 تا 6 سال می باشد. این محصول به گونه ای طراحی و تولید شده است که کودک شما می تواند به راحتی با بستن این محصول به دور بازوی خود ایمنی خود را به صورت کامل در اب استخر و یا دریا حفظ کرده و به هیچ وجه به زیر اب فرو نرود. هم چنین دارا بودن وزن کم این محصول نیز باعث شده تا به راحتی خود کودک هم بتواند این کالا را با خود حمل کرده و در مواقع مورد نیاز از ان استفاده کند. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول دارا بودن طرح زیبای ان است که تولید شده از نوع و ظاهر کوسه بوده که بر روی بدنه اصلی این بازوبند به صورت جداگانه نقش بسته است و سبب شده تا جلوه فوق العاده ای به این محصول ببخشد. این کالا هم چنین تعادل کودک شما را هم به صورت کامل بر روی اب حفظ خواهد کرد که برای اموزش شنا هم بسیار کاربرد دارد. هم اکنون می توانید این بازوبند فوق العاده را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 170 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طرح و رنگ مختلف
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

بازوبند شنا طرح کوسه اینتکس

بازوبند شنا طرح کوسه اینتکس یکی دیگر از سری بازوبند های جذاب و دیدنی است که محصولی تازه تولید و جدید می باشد که همین عامل نیز سبب شده تا نسبت به نمونه های دیگر موجود در بازار از جذابیت های خاص خود بهره مند باشد. این کالا هم چنین دارای ظاهری طرح دار و خاص می باشد که این عامل هم قطعا در خرید و هم چنین فروش بالای این محصول بی تاثیر نخواهد بود. شما نیز می توانید با مطالعه کامل این نقد و بررسی به راهنمای کامل و جامعی در خصوص این محصول دست پیدا نمایید....

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدای امر باید در خصوص نوع طراحی و ساختار این بازوبند شنا با شما صحبت کنیم که قطعا ویژگی های بارز و دیدنی این محصول سبب شده تا مشتریان اشتیاق بیشتری برای خرید این محصول داشته باشند. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این محصول از دو بخش جذاب و متصل به هم تشکیل شده است که هر دو بخش خصوصیات بارز و دیدنی خود را داراست. بخش اصلی این محصول بدنه کلی این بازوبند خواهد بود که با رنگ یکدست نارنجی طراحی و تولید شده است که بر روی این محصول نیز اشکال و طراحی انواع کوسه قابل رویت می باشد که با سایز های مختلف در کنار هم قرار گرفته اند. بخش دیگر این محصول نیز عروسک بادی این محصول است که ان هم دقیقا با بهره گیری از ظاهر کوسه به بازار عرضه شده و به بدنه اصلی این بازوبند متصل می باشد که سبب شده تا بتوانید یک محصول دیدنی و کامل را از این نظر شاهد باشید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول نیز رگ های استفاده شده در این محصول می باشد که همگی به شکل کاملا طبیعی و زیبا جلوه فوق العاده ای را به این بازوبند شنا بخشیده اند.

جنس بدنه

دیگر ویژگی خوب این محصول بدنه با دوام و با کیفیت این محصول است که قطعا تکمیل کننده کیفیت بالای تولید این محصول خواهد بود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول از بدنه ای با جنس وینیل شکل گرفته است که این جنس یکی از با کیفیت ترین و در عین حال مقاوم ترین محصولات موجود در بازار بوده و همین عامل نیز سبب شده تا بتوانید با خیال راحت این محصول را در سبد خرید خود جای دهید.

ابعاد و وزن

دیگر خصوصیت این محصول که قصد داریم تا در خصوص ان صحبت کنیم بحث ابعاد و وزن این کالاست که به صورت کاملا استاندارد طراحی و تولید گردیده است. در همین خصوص باید عنوان کنیم که این کالا در ابعاد 20 در 30 سانتی متر تولید شده و مناسب برای کودکان سنین 3 تا 6 سال خواهد بود. هم چنین این کالا دارای تنها 170 گرم وزن خواهد بود که همین عامل نیز باعث شده تا به راحتی بتوانید این محصول را حمل و نقل کرده و ان را جا به جا نمایید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

دیگر خصوصیت خوبی که این بازوبند دارا می باشد این است که شما قادر خواهید بود تا به سادگی این محصول را باد کرده و از ان استفاده کنید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که شما تنها نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت تا بتوانید به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاهی به شکل کامل این محصول را راه اندازی نمایید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول را پس از راه اندازی کامل می توانید بر روی بازوی کودک خود قرار داده و ایمنی او را در حین شنا کردن به صورت کامل حفظ نمایید زیرا با استفاده از این بازوبند کودک به هیچ عنوان زیر اب نخواهد رفت. هم چنین مراقبت از این کالا نیز بسیار راحت و اسان خواهد بود و با یک سری نکات ساده می توانید ان را همیشه بدون هیچ گونه اسیب استفاده نمایید.

جمع بندی

بازوبند شنا طرح کوسه اینتکس یک محصول کامل با قابلیت راه اندازی سریع می باشد که در رنگ جذاب و طرح زیبا تولید شده و قابلیت تعادل بر روی اب را هم دارا می باشد. هم چنین در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم قرار دارد که در صورت اسیب دیدن می توانید از ان استفاده نمایید. هم اکنون این کالا از سایت فروشگاه اینتکس در دسترس خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...