بالش گردنی شنی

MBl-55656

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
280,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بالش گردنی شنی

بالش گردنی شنی یکی از محصولات پرطرفدار در میان اشخاص می باشد که به تازگی مدل شنی آن توسط برند محبوب اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است . این بالش کردنی دارای رنگبندی های بسیار متنوعی می باشد که در این بخش تصویر رنگ آبی آن را مشاهده می نمایید . جنس پارچه رویه این محصول از نوع مخمل می باشد که با توجه به نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی که دارد ، موجب اذیت شدن بخش گرن شما به هیچ عنوان به خاطر استفاده در طولانی مدت نمی شود . در بخش ساختار داخلی این محصول از فوم خرد شده استفاده شده است که با توجه به زیپی که در بخش بدنه محصول تعبیه شده است به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید . لازم به ذکر است که علاوه بر استفاده در منازل و یا محیط های شخصی این محصول می توانید یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در خودرو شخصی باشد . بالش گردنی شنی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی بالش گردنی شنی

بالش گردنی شنی

اگر محصولی زیبا و با کیفیتی می خواهید که از خستگی و درد گردنتان محافظت کند ما به شما بالش گردنی شنی را معرفی می کنیم. این  محصول طراحی و جنس خوبی را دارد و اگر می خواهید محصولی را خریداری نمایید که از خستگی گردنتان در حین رانندگی ، نسشتن بر روی کامپیوتر و... جلوگیری کند این محصول بسیار ایده آل می باشد. بالش های گردنی که ما معمولا از آن استفاده کرده ایم و یا در محیط هایی به آن ها بر خورده ایم بادی بوده اند و شرکت اینتکس آن ها را تولید می کرده است. اما حال ایده جدیدی را این شرکت داده است و بالش گردنی شنی را تولید کرده و روانه بازار می کند که بسیار مورد پسند مشتران و خریداران واقع شده است. ما در این مقاله قصد داریم تا با کمک متخصص هایمان به نکات منفی و مثبت این محصول اشاره کرده و ارزش خرید آن را برای شما بازگو کنیم. پس با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول به شکلی زیبا، منحصر بفرد و استاندارد طراحی و ساخته شده است تا به گردن شما ضربه ایی وارد نکند. همانطور که در عکس این محصول مشاهده می کنید شکل این محصول مانند کلمه اینگیلسی U بوده به گونه ایی که مرکز آن خالی بوده تا گردن شما داخل آن قرار بگیرد و سر و گردن خود را در آسایش قرار دهد. همچنین باید به لبه این محصول هم اشاره کرد که بسیار نرم و لطیف ساخته شده است. همانطور که در عکس مشاهده می کنید رنگ این بالش گردنی شنی آبی تیره بوده و دارای رنگ بندی های مختلف می باشد و بسیار زیبا و شکیل ساخته شده است. قابل ذکر است که این محصول دارای یک نگهدارنده در بخش جلویی بوده تا به زیبایی گردنتان را بپوشاند.

جنس بدنه

این محصول به غیر از نرم بودن و کارایی بالا که دارد بسیار کیفیت بالایی را داشته به طوری که جنس بده این محصول از پارچه مخملی بوده و بسیار مقاوم می باشد. این محصول در کنار حس آرامشی را که در حین رانندگی به شما می دهد مقاومت بالایی نیز دارد.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن این محصول به ترتیب عبارت است از : طول: 37 سانتی متر، عرض : 24 سانتی متر ، ارتفاع : 10 سانتی متر و در آخر وزنی بالغ بر یک کیلو گرم را دارا می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول نیاز به راه اندازی ندارد و کافیست تا آن را بر روی گردنتان گذاشته و از آن استفاده کنید. در خصوص نگهداری این محصول باید ذکر کرد که وسایل و اشیا های تیز را به این محصول نکشید زیرا ممکن است باعث پاره شدن بدنه این بالش گردنی بشود. همچنین در زمانی که مشکلی برای این محصول پیش بیاید شما می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آروده و این محصول را مانند روز اول تحویل بگیرید.

جمع بندی

بالش گردی شنی یکی از محصولات زیبای شرکت نامدار اینتکس بوده که با طراحی و ارگونومی زیبایی که دارا می باشد که افراد زیادی را جذب خود کرده است. جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی بوده و در کناری نرمی و زیبایی که داراست بسیار مقاوم و با کیفیت است. قابل ذکر است که این محصول دارای ضمانت دو ساله می باشد و شما می توانید در صورت خرابی و یا مشکلی که برای این محصول پیش می آید آن را به نمایندگی اینتکس داده و مثل روز اول تحویل بگیرید. اگر این محصول را می خواهید بخرید هم اکنون می توانید از طریق نمایندگی اینتکس ایران اقدام به خرید این محصول کرده و آن را در نزدیک ترین زمان درب منزل دریافت کنید.

  • بالش گردنی شنی
  • مناسب برای استفاده در ماشین
  • دارای نگهدارنده در بخش جلویی
  • دارای رنگبندی متنوع
  • وزن محصول : 1 کیلو گرم
  • کد کالا : MBl-55656

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...