مبل شنی یک نفره دو رنگ

MBL-21019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره دو رنگ

مبل شنی دو رنگ محصول خاص ، باکیفیت و جذاب است که دارای طرفداران زیادی می باشد و مناسب برای مشکل پسندان می باشد. این محصول یکی از با کیفیت ترین و زیبا ترین محصولاتی است که وارد  بازار های جهانی شده است.علاوه بر این قسمت پایینی این محصول هم ظاهری مربعی شکل دارد که  شکل جذابی به خود گرفته است. هم چنین بخش تکیه گاه این کالا هم به صورت ایستاده تولید گردیده است که فرد به راحتی می تواند به آن تکیه داده و حتی سر و گردن خود را هم بر روی آن قرار داده و استراحت کند. این محصول را در مکان های مختلف مانند اتاق خواب ، محیط کار و غیره استفاده میکنند.این مبل شنی ساخته شده از جنس رویه از چرم مصنوعی  و جنس طرفین مبل از مخمل بوده است.هم چنین در قسمت بالایی این محصول هم یک عدد دستگیره آبی رنگ قرار دارد که با کمک آن به سادگی می توانید این کالا را به حرکت در آورد و آن را جا به جا کنید.. رنگ این محصول هم به صورت  دو رنگ آبی و سبز می باشد. در یک طرف این مبل شنی یک جیب طراحی شده است که می توانید وسایل شخصی خود را مانند گوشی موبایل،بطری آب و غیره را درآن قرار داده و نگران گم شدن آن ها نباشید. هم اکنون این محصول خاص  و شیک را می توانید از سایت نمایندگی مرکزی اینتکس خریداری نمایید.

نقد و بررسی مبل شنی یک نفره دو رنگ

مبل شنی تک نفره دو رنگ دارای پشتی به رنگ آبی و سبز، سری دیگر از محصولات  شکیل و با کیفیت فروشگاه اینتکس می باشد که دارای طرفداران خاص خود و خوش سلیقه خود بخصوص مشکل پسندان می باشد. این مبل شنی در  اتاق خواب ، حال پذیرایی و محیط کار برای استراحت قابل استفاده می باشد. برای خرید مبل شنی نیاز به آشنایی با بخش های مهمی عبارتند از : جنس ، طراحی و ابعاد آن دارید پس در ادامه همراه ما باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت :

یکی از بخش های مهم هر محصول نوع طراحی آن می باشد که جلب می کند و برای ما بسیار مهم است در این قسمت از نقد و بررسی قصد داریم به آشنایی آن به شما بپردازیم.این محصول در طرح و رنگبندی های مختلفی به صورت یک نفره طراحی شده این مبل به صورت دو رنگ آبی و سبز طراحی شده همچنین  دارای تکیه گاهی بلند در عقب مبل برای استراحت شما قرار داده شده و در هنگام استفاده متوجه راحتی این مبل می شوید و حس آرامش را تجربه خواهید کرد. در قسمت زیرین یا کف این محصول یک زیپ قرار داده شده است ودر دو حالت قابل استفاده می باشدتعویض ساختار داخلی یا افزایش و کاهش حجم آن و حالت بعدی برای تعویض رویه مبل یا شستشوی آن در یک طرف مبل یک جیب قرار داده شده تا وسایل شخصی خود را در داخل جیب گذاشته و ازگم شدن آن جلوگیری کنید.

جنس بدنه :

در این قسمت قصد آشنایی شما با جنس و کیفیت این محصول را داریم که بسیار بخش مهمی می باشد و باید به آن توجه کرد این محصول در تست های انجام شده دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی از خود نشان می دهد همچنین در مقابل سائیدگی مقاوم بوده است. جنس رویه این مبل شنی از مخمل و جنس طرفین مبل از چرم مصنوعی می باشد. مواد داخلی این مبل شنی از یونولیت (فیبر) خرد شده مخصوص ساخت مبل های شنی استفاده شده است که از نرمی و انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است  و میتوانید به راحتی استراحت کنید و از نرمی مبل لذت ببرید.

ابعاد،وزن و وزن تحمل :

ابعاد مبل شنی یک نفره دارای اندازه هایی عبارتند از :( طول:90 سانتی متر ، عرض: 90 سانتی مترو ارتفاع : 75 سانتی متر) می باشد. هم چنین قابلیت تحمل وزن این مبل شنی برابر با   100 کیلوگرم می باشد بر خلاف سایز بزرگ این مبل دارای وزنی سبک برابربا 7 کیلو گرم می باشد که می توان آن را به آسانی حرکت داده و جا به جا کرد و در محل مد نظرخود قرار داد .

جمع بندی :

مبل شنی تک نفره دو رنگ (آبی و سبز) از سری مبل های شنی با کیفیت و انعطاف پذیر و راحت می باشد که دارای طرفدران خاص خود می باشد این مبل شنی در رنگبندی های متنوع روانه بازارها شده است.جنس رویه این مبل شنی از مخمل و جنس طرفین مبل چرم مصنوعی مقاوم می باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار ضربه دارد استحکام بالایی نیز در برابر سائیدگی دارد مواد داخلی این محصول از یونولیت (فیبر) مخصوص می باشد که قابلیت تحمل وزنی معادل بر 100 کیلوگرم را به این محصول داده است مبل شنی تک نفره با بهترین کیفیت و قیمت در نمایندگی تهران اینتکس موجود می باشد که پس از مطالعه جزئیات های این محصول آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل به صورت حضوری تحویل گرفته و از خرید مطمئن و تضمین شده خود لذت ببرید.

طول 90 سانتی متر
عرض90 سانتی متر
ارتفاع 75 سانتی متر
رنگ بدنهآبی و سبز
جنس بدنهچرم مصنوعی و مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...