یونولیت مبل شنی

intex 22212

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یونولیت مبل شنی

یونولیت مبل شنی یا ریز دانه های فیبر جهت استفاده در مبل شنی و یا هپی چیر یا بین بگ با دانه های خالص جهت شارژ داخل مبل های شنی بکار میرود که از سبکی بسیار زیادی تشکیل شده این مواد یا یونولیت در کارگاه های صنعتی تولید و ساخته میشوند که کار بردهای زیادی هم دارند از جمله برای پر کردن مبلمان شنی یا بین بگ که وزن بسیار بسیار کمی دارند هنگامی که آنرا در داخل مبل های شنی ریخته و پر میکنید یک فضای ۲ متری را پوشش میدهد و وزن کل حجم حدود ۳ الی ۴ کیلوگرم را تشکیل میدهد این مواد یا یونولیت از دانه های ریز میلیمتری تولید شده که برای کاربرد های مختلفی در صنعت ساختمان سازی و سقف کاذب و همچنین بسته بندی لوازم خانگی بکار میرود از جمله کاربردهای آن جهت استفاده در مبل های شنی میتوان نام برد که راحتی بی نظیری را به ارمغان خواهد آورد.

یونولیت نوعی فیبر است که از جنس پلاستیکی است و برای مصارف گوناگون همچون بین بگ ها و هپیچیر یا حتی در صنعت عروسک سازی نیز از آنها استفاده میشود اما در نظر داشته باشید که این محصول پس از مدتی بر اثر تحمل وزن کوچک و کوچکتر میشود و ممکن است طول عمر بالایی نداشته باشد 

اگر مبلی با نام شنی به گوشتان خورده باشد مواد د اخل آن یونولیت میباشد و اصطلاحا به آن شنی گفته میشود و در واقع همان مبل یونولیتی است اما به دلیل شباهت بونولیت با شن با این نام ثبت شده و به آنها مبلهای شنی گفته میشود

یونولیت مبل شنی

مبل های شنی محصولاتی متفاوت نسبت به سایر مبل هایی هستند که اغلب از آن ها استفاده کرده اید . این مبل ها از مواد شنی ساخته شده اند که این مواد در واقع همان یونولیت یا فیبر می باشد که به صورت خرد شده و شنی در داخل مبل ریخته شده اند ، برای همین است که به این مبل ها ، مبل شنی گفته می شود . از ویژگی های بسیار خوبی که می توان نسبت به مبل شنی اشاره کرد ، می توانیم به ویژگی هایی همچون نرمی و راحتی بسیار عالی اشاره کنیم . وجود این یونولیت ها در داخل مبل شنی باعث می شود تا مبل بتواند فرم های مختلف را به خود بگیرد و شما در زمانی که از مبل شنی استفاده می کنید می توانید به راحتی به مبل فرم بدهید ، به خصوص اگر مبل شنی شما حالت گرد و یا مخروطی شکل داشته باشد . برای اینکه این مواد در داخل مبل قابلیت جابجایی را دارد . از سایر ویژگی هایی که مبل های شنی به واسطه استفاده از مواد یونولیتی در داخل دارند می توان به سبک بودن این محصولات اشاره کرد . شما می توانید به آسانی مبل های شنی خود را برداشته و آن را جابجا کنید . برای اینکه یونولیت اصلا وزن سنگینی ندارد و بیشترین حجم مبل های شنی را در واقع یونولیت تشکیل داده است . 

حال شاید از خود بپرسید که چرا نیاز به یونولیت مبل شنی خواهید داشت . این مبل ها ممکن است در طی سال ها استفاده ، کمی افت کند ، این افتی که در بدنه مبل های شنی صورت می گیرد ، به دلیل فشرده شدن این یونولیت هایی است که در داخل مبل ریخته شده اند و همواره تحت فشار قرار گرفته اند ، برای همین نیاز است تا شما با تهیه کردن و خرید یونولیت مبل شنی ، دوباره مبل را شارژ کرده و محصول را به مانند روز اول خود ، نرم و راحت کنید . یونولیت ها نیز جنس های خوب و بد دارند و شما در بازار ممکن است انواع یونولیت های خرد شده را ببینید و آن ها را خریداری کنید ، ولی فروشگاه اینتکس که بزرگترین فروشگاه مبل شنی در ایران است ، این مواد درجه یک را برای مشتریان خود ارائه کرده است تا شما بتوانید با خیالی آسوده بهترین یونولیت مبل شنی را خریداری کنید . 

شما می توانید شارژ مبل شنی خود را در منزل انجام دهید و یا برای شارژ کردن مبل شنی از فروشگاه اینتکس کمک بگیرید . برای اینکه شما محصول خود را مجددا و از طریق فروشگاه اینتکس شارژ کنید ، تنها کافیست که مبل شنی خود را به فروشگاه آورده و آن را تحویل دهید تا نمایندگی شارژ را برای شما انجام دهد . ولی اگر خودتان قصد دارید تا شارژ مبل شنی را در منزل انجام دهید ، نیاز است که یونولیت مبل شنی را تهیه کرده و سپس خودتان اقدام به اینکار کنید . شارژ کردن مبل شنی چندان کار سختی نبوده و شما می توانید پس از تهیه کردن مواد و محتوای شنی از فروشگاه اینتکس به سراغ مبل شنی رفته و پوسته یا همان رویه مبل را خارج باز کنید . 

مبل های شنی به صورت سه لایه ساخته می شوند و معمولا از یک رویه و یک آستری برخوردار می باشند ، این مواد یونولیتی اغلب در داخل آستری ریخته می شود و برای همین دسترسی لایه های داخلی مبل شنی وجود دارد . بنابراین شما به صورت زیپی می توانید به لایه های داخلی مبل شنی دسترسی داشته باشید . سپس به مقدار لازم از یونولیت ها به داخل مبل ریخته و آن را پر کنید . گاهی ممکن است که محتوایی که از قبل در داخل مبل شنی وجود دارد بسیار فشرده شده باشد ، در این صورت بهتر است که کل مواد داخل مبل شنی را با مواد نو تعویض کنید تا مبل شنی شما به مانند روز اول نرم و راحت شودتا بتوانید استفاده بسیار بیشتر و بهتری را از محصول داشته باشید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...