امروزه بسیاری از مردم برای بهتر شدن دیزاین داخلی اتاق و پذیرایی خانه خود دست به هر کاری می زنند و سعی می کنند تا با خرید وسایل و محصولات زیبا دیزاین خانه خود را بهتر از قبل کنند . شیک بودن منزل و خانه باعث می شود تا ساکنین آن خانه حس بهتری داشته باشند به طوری که شما می توانید با دیزاین بهتر خانه ، آرامش را به اهالی منزل و ساکنین آن منتقل کنید . یکی از محصولاتی که بسیاری از خانواده ها از آن برای نشستن استفاده می کنند و سعی می کنند با خرید بهترین و زیبا ترین آن ها دیزاین خانه خود را شیک تر کنند مبل ها می باشند ، کمتر خانه ای را می توانید پیدا کنید که از مبل ها استفاده نکنند چرا که استفاده از آن ها نه تنها باعث زیبا تر شدن خانه می شود بلکه وسیله ای برای استراحت کردن و دور هم جمع شدن افراد می باشد . اما تولید مبل ها بسیار زیاد است به طوری که در جدید ترین ایده ها برای ساخت مبل ، می توانید مبل هایی را در بازار ببینید که به صورت بادی هستند و یا مبل هایی را مشاهده کنید که به صورت شنی هستند و با عنوان مبل شنی شناخته می شوند . مبل های شنی از جدید ترین محصولاتی هستند که با طراحی بسیار عالی خود می توانند به عنوان یک مبل کاملا ایده آل و راحت مورد استفاده قرار گیرند .

تنوع در تولید مبل های شنی بسیار زیاد است و از آن جا که تولید کنندگان بسیاری در زمینه تولید و فروش مبل شنی فعالیت می کنند شما می توانید تنوع بسیار زیادی را در این نوع محصولات ببینید ، این مبل ها که با نام مبل شنی معروف شدند یکی از نرم ترین و طبی ترین مبل های حال حاضر در بازار هستند که شما می توانید آن ها را داشته باشید ، علت نرمی و راحتی این محصولات نیز استفاده از اجناس انعطاف پذیر و آرگونومی ساخت بی نظیر آن هاست . ( در ادامه مطلب ساختار و اجناس استفاده شده در ساخت مبل های شنی را توضیح خواهیم داد ) . اما جدا از نرمی و راحتی این محصولات می توان به شیک بودن آن ها اشاره کرد . از آن جا که تنوع رنگی و ساختاری در مبل های شنی بسیار زیاد است هر مشتری با هر سلیقه ای که دارد می تواند محصول خود را در میان انبوه مبل های شنی پیدا کند و از آن استفاده کند . همچنین شما می توانید بنا به دیزاین داخلی منزلتان مبل شنی همرنگ و هماهنگ با دیزاین داخلی خود را خریداری کنید و از داشتن یک نشیمنگاه زیبا و هماهنگ با دیزاین داخلی منزلتان بهره مند شوید .

مبل های شنی به صورت تکی و یا چند نفره ساخته می شوند ، اما در حالت کلی بزرگ ترین مبل های شنی به صورت سه نفره هستند ، البته شما می توانید مبل های شنی خانوادگی را نیز خریداری کنید ، این نوع مبل های شنی چند نفره حتی دارای میز عسلی شنی می باشند ، به طوری که می توان گفت که این مدل ها ست کاملی از مبل های شنی است و دیگر نیازی نیست تا چندین مبل را خریداری کنید . برخی از خریداران مبل های شنی نیز ترجیح می دهند تا مبل های شنی تک نفره را به تعداد دلخواه خود خریداری کنند و از آن ها برای دیزاین خانه استفاده کنند .

همچنین برخی از مدل های مبل های شنی دارای رنگ بندی مختلفی هستند که شما می توانید آن مدل را در چندین رنگ مختلف خریداری کنید و برای بهتر شدن دیزاین خانه استفاده کنید ( استفاده از یک مدل مبل شنی در رنگ بندی مختلف بیشتر در دیزاین خانه هایی زیبا تر می شود که سایر وسایل و دکوری های خانه دارای رنگ بندی های مختلف باشند ) ، در حالت کلی نحوه خریداری این مبل های شنی بستگی به سلیقه شما دارد . فروشگاه اینترنتی اینتکس همواره پیشنهاد می کند که اگر قصد استفاده از مبل شنی برای بهتر شدن دیزاین خانه خود را دارید فارغ از مدل محصول ، رنگ آن را هماهنگ با دیزاین داخلی خانه تان انتخاب کنید .

اما در این قسمت از مقاله قصد داریم تا شما را با ساختار این مبل های زیبا آشنا کنیم و اجناس استفاده شده در آن را به شما عزیزان توضیح دهیم . این مبل های شنی از سه بخش کلی رویه یا پوسته ، آستری و محتوای داخلی تشکیل شده است که در کنار یکدیگر باعث به وجود آمدن مبل شنی می شوند . بخش آستری حائل میان پوسته و محتوای داخلی است به طوری که محتوای داخلی را در داخل خود محفوظ نگه می دارد و از خارج شدن آن ها جلوگیری می کند . پوسته یا همان رویه نیز قسمت بیرونی مبل شنی را تشکیل می دهد که از مهم ترین عوامل تاثیر گذار زیبایی محصول است ، چرا که رویه مبل های شنی برخلاف آستری و محتوای داخلی متغییر است و بیشتر خریداران بر اساس جنس و رنگ رویه مبل های شنی را انتخاب می کنند . نوعی دیگر از مبل های شنی نیز طراحی شده اند که آن ها را با نام هپی چیر می شناسیم این نوع مبل ها نیز از خانواده مبل های شنی می باشند و ساختار آن ها نیز بسیار مشابه مبل شنی است اما تفاوت مهم آن با مبل های شنی این است که ساختار آن ها به صورت مشخص شده است و انعطاف مبل شنی را ندارد .

 

جنس رویه یا همان پوسته بیشتر مبل های شنی از جنس پارچه با کیفیت است ، این پارچه ها ممکن است به صورت مخملی یا خزدار باشند ، رویه های مخملی و خزدار مبل های شنی از زیبا ترین مبل های شنی هستند که از آن ها برای دیزاین خانه یا اتاق خواب استفاده می شود ، همچنین مبل های شنی با رویه مخملی و خزدار از نظر نرمی و لطافت بهتر از دیگر مبل های شنی است ، از دیگر پارچه های استفاده شده برای رویه مبل های شنی می توان به پارچه های چرمی اشاره کرد ، بسیاری از مبل های شنی نیز با رویه چرمی تولید شده اند این مبل های شنی نیز از شیک ترین نوع مبل های شنی می باشند که طرفداران زیادی را به سمت و سوی خود کشانده است ، مبل های شنی چرمی همچنین از مقاوم ترین نوع مبل ها می باشد که طول عمر آن ها بسیار زیاد است . البته مبل های شنی دیگری نیز از پارچه هایی مانند لی ( جین ) و برخی دیگر نیز از جنس پارچه ترک نانو ساخته شده اند . پارچه های ترک نانو از سری پارچه های خارجی ضد آب یا آب گریز می باشند .

 

جنس محتویات داخلی این مبل ها نیز یونولیت یا فیبر می باشد که به صورت خرد شده در داخل آستری قرار گرفته اند ، همانطور که می دانید یونولیت ها دارای خاصیتی اسفنجی هستند به همین دلیل نیز می توانند خاصیت فنری و انعطاف پذیر را به مبل شنی ببخشند ، به همین دلیل نیز گفته می شود که مبل های شنی از طبی ترین نشیمنگاه ها می باشد ، پس می بینیم که مبل های شنی نه تنها زیبایی خارق العاده ای دارند و در دیزاین خانه بسیار موثر اند بلکه سطح بسیار نرم و راحتی دارند و می توانند به عنوان یک مبل بسیار راحت و طبی مورد استفاده قرار گیرند ، فروشگاه intex نیز انواع مختلف این مبل های شنی را با طرح ها و رنگ ها و همچنین جنس های مختلف به فروش می رساند که شما عزیزان می توانید آن ها را با قیمت ارزان خریداری کنید .