بهترین مبل شنی برای محل کار

به دلیل محبوبیت بسیار بالایی که مبل های شنی دارند ، بسیاری از مشتریان به دنبال بهترین مبل شنی برای محل کار خود بوده و دوست دارند که از مبل های شنی در محل کار ، اداره یا مغازه های خود استفاده کنند . شاید این سوال را داشته باشید که آیا از مبل های شنی می توان در محیط های اداری و در محل کار استفاده کرد یا خیر ؟ زیبایی و شیک بودن مبل شنی و همچنین کیفیت خوبی که این محصولات شنی دارد ، باعث شده است تا بتوانید از این مبل ها استفاده کرده و حتی آن را جایگزین مبل های کلاسیک کنید . مبل های شنی با طراحی فانتزی و متفاوتی که دارند ، به عنوان یک مبل مدرن و بسیار زیبا شناخته می شوند که باعث شده است تا استفاده از آن تنها برای مصارف خانگی منتهی نشده و بتوانید از آن ها در هر جایی که علاقه مند هستید استفاده کنید . به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا بهترین مبل شنی برای محل کار را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بهتر بتوانید این محصولات را شناخته و خریداری کنید . 

رنگبندی که در مبل های شنی وجود دارد بسیار بالاست ، به طوریکه شما می توانید برای استفاده از مبل شنی در محل کار خود از رنگ های تیره و شیک تر استفاده کنید . اتفاقا محبوب ترین و پر فروش ترین مبل های شنی فروشگاه اینتکس نیز مبل هایی هستند که از رنگ هایی مانند مشکی ، خاکستری ، توسی ، کرمی و سورمه ای بوده و از آن جا که همواره رنگ های مورد علاقه بسیاری از مردم هستند ، اصلا از مد نخواهند افتاد و در تمامی سال ها ، از رنگ های پر طرفدار می باشد . البته یک ویژگی بسیار خوبی که این رنگ ها دارند و توصیه ما نیز این است که از مبل های شنی تیره برای محل کار خود استفاده کنید این است که معمولا پارچه هایی که رنگ تیره دارند ، چرک پذیر نیستند و کثیفی در آن ها نمایان نمی شود . از آن جایی هم که محل کار بسیار با محیط خانه فرق داشته و تمیزی خانه را ندارد ، مطمعنا به مرور زمان مبل شنی اداری شما کثیف خواهد شد ، به همین دلیل بهتر است که مبل های شنی خود را از رنگ های مد نظرتان خریداری کنید . 

البته یک مورد بسیار مهم دیگر وجود دارد و آن هم این است که در برخی از دفاتر و محل کار ، ممکن است تم و رنگ دیزاین محیط داخلی اداره و یا مغازه ، یک دست و یک رنگ باشد ، بنابراین شما می توانید مبل های شنی رنگی را نیز انتخاب کنید . رنگبندی هایی که در مبل های شنی وجود دارد بسیار زیاد است و می توان گفت که اصلا نمی توانید این تنوع رنگی را در میان بسیاری از مبل های دیگر پایه چوبی و ... پیدا کنید و همین مورد ، مزید بر علت شده است که مبل های شنی به عنوان مبل های فانتزی و بسیار زیبا شناخته شوند . البته شما با خرید مبل شنی تنها یک مبل زیبا نخواهید داشت ، بلکه یک مبل نرم و طبی را خواهید داشت که می توانید برای مدت های طولانی از آن ها استفاده کنید و اصلا از نشستن های طولانی خسته نشوید . این مزیت خوب تمامی مبل های شنی است که به راحتی با فرم گرفتن ، می تواند بدن شما را در بهترین حالت خود قرار دهد ، بدون اینکه هیچ فشاری را در اندام های خود احساس کنید . 

یک مورد بسیار مهم که شاید برای شما هم جالب باشد این است که جریان خون در بدن شما ، در مواقعی که از مبل شنی قابل حمل اداری استفاده می کنید ، در حالت طبیعی خود بوده و برای همین گرفتگی های عضلانی در صورت استفاده طولانی از مبل به شما دست نخواهد داد . برای همین اگر مدت زیادی را صرف نشستن و استراحت کردن ، حتی مطالعه کتاب و یا تماشای تلویزیون می کنید ، استفاده کردن از مبل شنی می تواند برای شما فوق العاده باشد . مبل شنی به طور کامل از یونولیت پر می شود و اصلا از پایه در داخل این نوع مبل ها استفاده نمی شود ، برای همین است که فرم پذیری مبل ها بسیار عالی و استثنایی بوده و نرمی و حالت پذیری آن را در هیچ نوع از مبل های دیگر نخواهید دید . این مواد اصلا در دراز مدت نیز بو نخواهد گرفت ، برای همین اگر شما نگران این هستید که مبل شنی پس از مدتی بو گرفته و نیازمند شستشو باشد ، دیگر جای نگرانی نخواهد بود . زیرا این مواد یونولیتی بو نمی گیرد و حتی برای جلوگیری از این اتفاق بوگیر هایی نیز در داخل مبل شنی قرار داده شده است . در رابطه با رویه مبل شنی که از پارچه ساخته شده است نیز باید اشاره کنیم که شما می توانید در صورت کثیف شدن رویه آن را بشویید . 

چرا که بیشتر مبل های شنی از پارچه قابل شستشو ساخته شده اند . مگر اینکه از مبل شنی چرمی اداری استفاده کنید که اصلا نیازی به شستشو ندارند و تنها با یک دستمال که بهتر است نمناک نیز باشد ، به راحتی می توانید گرد و غبار و کثیفی ها را از رویه مبل شنی پاک کنید . توجه داشته باشید که مبل های شنی چرمی را نشویید . برای ساخت مبل شنی اداری و مناسب برای محل کار ، از پارچه هایی مانند پارچه کتان ، پارچه جین ، پارچه مخملی ، پارچه جیر ، پارچه خزدار ، پارچه معمولی نخی ، فوم ، پارچه های چرمی ، پارچه ترک نانو ، پارچه پلی استری و امثال این پارچه ها استفاده می شود که لازمه انتخاب و خرید آن ها ، علاقه ای است که شما به نوع پارچه و جنس آن ها خواهید داشت . شما می توانید بهترین مبل شنی برای محل کار خود را به صورت سفارشی از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید و مدل مد نظر خود را در سایز دلخواه و با پارچه دلخواه و رنگ مورد علاقه خود سفارش دهید و حتی از فروشگاه اینتکس مشاوره بگیرید که کدام مبل شنی برای شما مناسب است . شما حتی می توانید بسته به فضایی که در اختیار دارید ، مبل هایی را انتخاب کنید که سایز بزرگی داشته یا ابعاد جمع و جوری داشته باشد تا فضایی را اشغال نکند . 


تست پرتال