مبل بادی بخرم یا کاناپه بادی؟

این روزها اکثر مردم با محصولات بادی اشنایی کامل پیدا کرده اند و تقریبا این مسئله برایشان جا افتاده است که استفاده از محصولات بادی مزایای خوبی دارد که می توانند با استفاده از همین امر اقدام به خرید کنند. یکی از نکاتی که باعث شده تا افراد در انتخاب سردرگم شوند این است که چه محصولی مناسب ان هاست؟ در واقع با این سوال باید گفت که انتخاب بین دو محصول تقریبا مشابه با خصوصیات گاها یکسان باعث به وجود امدن این سردرگمی شده است. در این مقاله قصد داریم به این مسئله بپردازیم که بین خرید مبل بادی و یا خرید کاناپه بادی کدام یک بهتر بوده و مناسب ما می باشد.

در ابتدا باید به مزایا و معایب هر دو مورد بپردازیم و سعی کنیم تا شما را با یک انتخاب هدفمند به سمت نیازمندیتان حرکت دهیم.

مزایای مبل بادی:

وزن کم : شاید مهم ترین مسئله در خصوص مبل های بادی وزن کم ان ها باشد. میانگین وزنی این محصول بین 2 تا 4 کیلو گرم برای محصولات یک نفره می باشد که همین امر سبب شده تا بتوانید این محصول را به راحتی با خود حمل و نقل کرده و در مکان مورد نظر خود از ان استفاده کنید. هم چنین بسته بندی های بسیار سبک و کوچک این محصول هم باعث می شود تا قبل از راه اندازی بتوانید با در دست گرفتن اسان این محصول ان را حرکت دهید.

طراحی خاص : مبل های بادی معمولا در ظاهر و ارگونومی های بسیار شکیل و خاص طراحی و تولید می شوند. معمولا شرکت های سازنده این محصولات سعی بر این دارند که بتوانند یک مبل فوق العاده زیبا و دارای مزایای خاص را به بازار عرضه کنند تا مشتری از تمام جهات از امکانات این محصول بتواند به راحتی و با خیال راحت استفاده کرده و از داشتن ان لذت ببرد. از مهم ترین این مزایا می توان به خلاقیت در تولید رویه و رنگ بندی محصولات ، داشتن جالیوانی و دستگیره و هم چنین طبی بودن محصولات اشاره نمود.

بدنه مقاوم : بدنه مقاوم و مستحکم این محصولات در کنار بادی بودن ان ها باعث شده تا با اطمینان خاطر کامل خانواده ها اقدام به خرید این محصول کنند. در همین خصوص باید عنوان کرد که اکثر این مبل های بادی ساخته شده از رویه ای با جنس های وینیل ، PVC و یا پارچه مخمل هستند که از بهترین متریال ممکن در ساخت و تولید ان ها استفاده شده است. تنوع فوق العاده : شاید بتوان به جرات گفت که تنوع ، رنگ بندی و هم چنین خلاقیت در تولید و ساخت کاناپه های بادی را نمی توان در نمونه های مبل های بادی مشاهده نمود. شرکت های سازنده کاناپه بادی معمولا سعی می کنند تا به گونه ای محصولات را تولید کنند که در نگاه اول مشتری را مجذوب خود کرده و سپس اقدام به دانستن خصوصیات این محصولات کنند. داشتن تکیه گاه های مواج و گاها تاج دار و خاص ، دارا بودن محل قرار گیری دستان به صورت سلطنتی و ساده و هم چنین داشتن حالت های چند کاره نیز از مهم ترین موارد در این بخش می باشد که به ان ها می توان اشاره نمود. راه اندازی اسان : تمامی مبل های بادی معمولا در چند دقیقه و به سادگی راه اندازی می شوند. این امر نیز با استفاده از یک پمپ باد و از طریق دریچه های موجود بر روی این محصول انجام می گیرد. در همین خصوص نیز باید گفت که بسته به نوع پمپ شما و ظرفیت مبل بادی این امر متغیر بوده و زمان ان کم یا زیاد خواهد شد.  مناسب تمام سنین : مبل های بادی معمولا در شکل و شمایل و هم چنین ابعاد مختلف ساخته می شوند که این امر سبب شده تا بزرگسالان و حتی کودکان نیز بتوانند محصول مورد علاقه خود را به راحتی تهیه کنند. در همین خصوص باید عنوان نمود که مبل های بادی مخصوص کودکان هم تولید شده است که با طراحی های شکیل و ابعاد مناسب به مصرف کنندگان تقدیم می گردد که از این بابت نیز یک مزیت خوب به شمار می رود.

 

استفاده بر روی اب : شما می توانید اکثر مبل های بادی را به راحتی بر روی اب هم استفاده کنید که جزو مزایای فوق العاده خاص و منحصر به فرد این محصولات به شمار می رود. اکثر این محصولات نیز به صورت ضد اب و با کیفیت بسیار بالا تولید شده اند که خیال شما را از این بابت راحت کرده اند. قابلیت تعمیر : یکی دیگر از دغدغه های مهم خریداران این محصول این است که ایا در هنگام اسیب دیدن و یا سوراخ شدن این محصولات می توانند ان را ترمیم کنند یا باید این محصول را کنار گذاشته و اقدام به خرید یک محصول نو کنند؟ در این مورد هم باید پاسخ داد که بله این محصول قابل ترمیم هستند. اکثر مبل های بادی در کنار بسته بندی خود دارای برچسب تعمیرات می باشند و در صورت موجود نبودن ان هم می توانید به سادگی ان را از نمایندگی اینتکس به صورت جداگانه تهیه کنید و به سادگی هر چه تمام تر و در مدت زمان کوتاهی خودتان اقدام به تعمیر این محصول کنید. تمام موارد گفته شده در این مطلب از خصوصیات خوب مبل های بادی است که شاید تا به این جای کار شما را ترغیب به خرید این محصول کرده باشد. در خصوص کاناپه های بادی هم باید به این نکته اشاره نمود که تمام خصوصیات گفته شده در بالا را در بر می گیرد و از این خصوص شاید بتوان گفت که اکثرا شبیه به هم خواهند بود. نکات مهم دیگری که باعث می شود تا کاناپه های بادی با مبل های بادی متفاوت باشد را در ادامه بررسی خواهیم نمود:

قابلیت تخت خواب شو: معمولا اکثر کاناپه بادی خاص به گونه ای طراحی شده اند که شما می توانید با راه اندازی ان از این محصول علاوه بر داشتن یک کاناپه ، از قابلیت تخت خواب این محصول هم استفاده کنید. این بدین معناست که این محصول ارگونومی فوق العاده ای دارند و معمولا پس از باد کردن کامل ان ها می توانید یا به صورت ساده و به عنوان کاناپه و یا با باز کردن بخش زیرین ان از این محصول به عنوان تخت هم استفاده کرده و بر روی ان دراز بکشید که همین عامل یکی از مهم ترین خصوصیات کاناپه های بادی می باشد.

تحمل وزن بالا : کاناپه های بادی معمولا از نظر تحمل وزن مقدار بیشتری را نسبت به مبل های بادی می توانند تحمل کنند. البته این مورد بستگی به ظرفیت محصول هم خواهد داشت اما در حالت کلی چون اکثر این محصولات دارای تخت خواب هستند و ظرفیت های دو نفره را هم دارا می باشند گاها تا 250 کیلو گرم وزن را هم به راحتی می توانند بر روی خود تحمل کنند که برای یک محصول بادی مقدار قابل توحهی بوده و افراد سنگین وزن هم با شنیدن این خبر قطعا خوشحال خواهند شد. این نکاتی هم که در این قسمت به ان اشاره کردیم مهم ترین مزایای کاناپه های بادی بود که شاید این مزایا در اکثر مبل های بادی موجود نبوده و از این بابت می توان این محصول را با مبل های بادی مقایسه نمود. یک سری دیگر از نکات هم وجود دارد که در مقایسه این دو محصول باید به ان اشاره کرد. برای مثال شما باید در هنگام خرید ابتدا سعی کنید ظرفیت خود را در نظر بگیرید. مثلا اگر شما قصد دارید تا یک محصول یک نفره را خریداری کنید و فقط برای نشستن بر روی ان در داخل منزل و یا محل کار قصد خرید دارید بهتر است به سراغ مبل های بادی بروید چون تنوع این محصولات در حوزه محصولات تک نفره بیشتر از کاناپه های بادی است. هم چنین اگر قصد دارید تا یک محصولی را خریداری کنید که از ان در داخل اتاق خواب استفاده کرده و در مواقع لازم بر روی ان دراز کشیده و حتی بخوابید ، بهتر است به سراغ کاناپه های بادی بروید.

از دیگر نکات مهمی هم که در خرید شما می بایست در نظر بگیرید ابعاد و مکان مورد نظر شماست که می خواهید این محصول بادی را در ان جا قرار دهید. برای مثال مبل های بادی معمولا جای کمتری را اشغال می کنند و کاناپه های بادی از نظر ابعاد بزرگ تر هستند و از این حیث نیز اگر مشکل جا و ابعاد را ندارید باید مجددا به نیاز خود فکر کنید.

علاوه بر این ها برای یک سری از مشتریان هم مهم خواهد بود که محصول خریداری شده توسط ان ها دارای پمپ باد باشد تا بتوانند به راحتی محصول خود را باد کرده و نیاز به تهیه جداگانه پمپ باد نداشته باشند. به این افراد هم می توانیم پیشنهاد کنیم که قبل از خرید حتما روی بسته بندی محصولات را با دقت مشاهده کنند تا بتوانند متوجه دارا بودن پمپ باد محصول شوند.

در انتها نیز باید خاطر نشان کنیم که اگر قصد خرید مبل بادی و یا خرید کاناپه بادی تخت شو را دارید بهتر است تا مقالات مرتبط در این باره را هم با دقت مطالعه کنید تا بهترین تصمیم را گرفته و انتخابی هدفمند و هوشمند داشته باشید و از داشتن محصول خود لذت و بهره کافی را ببرید:

مبل بادی از کجا بخرم ؟

محل فروش و بورس فروش مبل بادی اینتکس و بست وی در نمایندگی اینتکس در غرب تهران فلکه صادقیه میباشد که در قسمت تماس با ما میتوانید آدرس فروش حضوری مبل بادی را مشاهده نمایید