موضوع مقاله : چگونه مبل شنی درست کنیم ؟

مبل شنی یکی از بهترین و راحتی ترین مبل هایی هستند که شما می توانید در خانه داشته باشید . این مبل ها به صورت حاضری به فروش می رسند و شما می توانید این محصولات را در مدل های مختلف مشاهده کرده و آن ها را با قیمت های مختلف و مناسبی خریداری کنید . ولی گاها شاید دوست داشته باشید که خودتان مبل شنی درست کنید ، زیرا امکان ساخت مبل شنی در خانه وجود داشته و شما می توانید با روش هایی که در ادامه خواهیم گفت ، یک مبل شنی بی نظیر را بسازید و از آن در منزل استفاده کنید . پس اگر علاقه دارید که یک مبل شنی خانگی برای خود طراحی کنید ، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید . شاید برخی از افراد با دادن مبل های شنی دوست داشته باشند که با وسیله های اضافی که ممکن است در خانه باشد یک مبل شنی تولید کنند ، در همین راستا فروشگاه اینتکس مطلبی با عنوان چگونه مبل شنی درست کنیم ؟ را ارائه کرده است که مطالعه آن عاری از لطف نبوده و می توانید ترفند های ساخت یک مبل شنی را یاد بگیرید .

برای ساخت مبل شنی شما نیاز به پارچه دارید . توجه داشته باشید که هر چه پارچه ای که برای ساخت مبل شنی انتخاب می کنید ، مقاوم تر و با کیفیت باشد ، در نهایت ، مبل شنی که ساخته می شود ، از نظر دوام و کیفیت ، سطح بسیار خوبی را خواهد داشت . این در حالی است که شما می توانید با استفاده از پارچه های زیبا و مقاوم ، یک مبل شنی با دوام و البته بسیار زیبا و شیک را بسازید و از آن استفاده کنید . زیبایی مبل شنی می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی محیط خانه و یا اتاق خواب داشته باشد ، برای همین شما می توانید با توجه به علاقه و سلیقه ای که دارید ، مبل شنی خود را درست کنید . معمولا پیشنهاد می شود که از پارچه هایی مانند پارچه های نخی و یا پارچه های مخملی و حتی چرم مصنوعی برای ساخت مبل شنی خود استفاده کنید . این سه جنس بهترین اجناس برای ساخت مبل شنی می باشند . البته دستان شما باز بوده و می توانید از پارچه های جین و یا کتان نیز برای ساخت مبل شنی استفاده کنید و این کاملا اختیاری است . 

گاها ممکن است شما یک پارچه ای را اضافه دارید و نمی دانید با آن چه کاری انجام دهید ، اینجاست که می توانید با آن محصول یک مبل شنی بسازید . توجه داشته باشید که مقدار پارچه با سایز مبل شنی رابطه مستقیم دارد ، یعنی اگر شما نیاز به یک مبل شنی بزرگ احتیاج دارید ، باید پارچه بیشتری را در نظر داشته باشید . مبل های شنی را می توانید به دو شکل گرد و یا مخروطی طراحی کنید ، این دو نوع بهترین مدل های ساخت مبل شنی هستند و شما می توانید به راحتی الگو آن را یافته و پارچه را برش دهید . توجه داشته باشید که شما باید در خیاطی مهارت داشته باشید . زیرا نیاز بوده که شما خودتان بدنه و پوسته مبل شنی را برش داده و سپس آن را بدوزید . در مقالات دیگر موجود در فروشگاه اینترنتی اینتکس ، در الگو های برش زنی قرار داده شده است که می توانید با مشاهده آن ها ، سایز برش مبل شنی را پیدا کرده و آن ها را به روش های درستی برش داده و بدوزید . شما همچنین می توانید رویه مبل شنی را به صورت مجزا از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . 

برای اینکه فروشگاه اینتکس علاوه بر فروش مبل شنی ، رویه مبل شنی را به صورت مجزا انجام می دهد و شما می توانید بدون دردسر تنها پوسته مبل شنی را در رنگ دلخواه خود و جنس مورد نظرتان خریداری کنید . شما می توانید پس از ساخت و یا خرید رویه مبل شنی ، داخل مبل را با روش هایی که خواهیم گفت پر کنید . توجه داشته باشید که برای رویه مبل شنی حتما باید زیپی در نظر گرفته شود تا اینچنین به لایه های داخلی مبل دسترسی داشته باشید . همچنین توجه داشته باشید که برای مقاومت بیشتر مبل شنی می توانید از یک لایه آستری نیز استفاده کنید . از آن جا که موادی که برای پر کردن مبل شنی نیاز است ، ممکن است خرد شده و یا دانه دانه باشد ، بهتر است که با استفاده از یک آستری ، این امکان را برای رویه ایجاد کنید که بدون پخش و پلا شدن مواد داخل مبل ، رویه را برای شستشو و یا تعمیرات جدا کنید . شما می توانید از انواع پارچه ها برای استفاده به عنوان آستری مبل شنی استفاده کنید . پر کردن مبل شنی را می توانید با موادی همچون گرانول و یونولیت های خرد شده انجام دهید . 

شما می توانید به سادگی از مواد خرد شده یونولیتی برای پر کردن مبل های شنی استفاده کنید . مبل شنی شرکتی و آماده موجود در بازار از همین جنس ساخته می شوند و دلیل نرمی و راحتی مبل های شنی نیز به همین جنس بستگی دارد ، زیرا یونولیت ها به صورت خرد شده هستند و از آن جا که خاصیت اسفنجی دارند ، شما می توانید به راحتی از محصولات استفاه کرده و مبلی نرم و راحت را داشته باشید . شما می توانید در فروشگاه مبل شنی اینتکس ، مدل های مختلفی را مشاهده کنید که از یونولیت ساخته شده اند . همچنین اگر از این جنس استفاده کنید ، مبل شنی شما بسیار سبک خواهد شد و به راحتی می توانید محصول را جابجا کرده و در هر جایی استفاده کنید . امکان تهیه مواد یونولیتی از فروشگاه اینتکس وجود دارد . همچنین شما می توانید از مواد دیگری برای پر کردن مبل شنی استفاده کنید . به عنوان مثال می توانید برای پر کردن مبل شنی از پشم یا پشم شیشه استفاده کنید . همچنین موارد دیگری همچون الیاف ، ابر ، کاموا و ... می توانید برای پر کردن مبل شنی خود استفاده کنید و این مورد کاملا سلیقه ای است . برای ساخت مبل شنی اصلا نیازی به پایه و چارچوب نبوده و تنها از پارچه و موادی که اشاره شد ، برای ساخت مبل شنی استفاده خواهید کرد . بدین ترتیب اگر حوصله به خرج دهید ، می توانید مبل های شنی بسیار زیبا و کاربردی را بسازید و از آن در خانه استافده کنید .