بین بگ استوانه ای کودک

binbag 17295

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ استوانه ای کودک

بین بگ استوانه ای کودک محصولی جذاب برای کودکان می باشد که دارای ارتفاع مناسب برای استفاده کودکان شما بوده و همچنین دارای رنگ های شد و جذاب می باشد . بدنه ای ن محصول از پارچه ترک تهیه شده است که به صورت نانو بوده و به طور کامل ضد حساسیت و همچنین ضد حریق می باشد . رویه ی آبگریز این محصولات نیز به شما کمک می کند تا آب روی محصول باقی نماند و به سمت پایین سرازیر شود . وزن کم این محصول نیز به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی محصول را جابجا کرده و به مکان دلخواه انتقال دهید . از بین بگ استوانه ای کودک می توان برای چندین کار بهره برد ، می توانید از این بین بگ برای نشستن ، به عنوان زیرپایی و یا به عنوان میز عسلی نیز استفاده کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید . در بخش نقد و بررسی نیز به بررسی بیشتر بین بگ استوانه ای کودک پرداخته شده که می توانید آن را مطالعه نمایید .

نقد و بررسی بین بگ استوانه ای کودک

بین بگ استوانه ای کودک از طراحی های جدید و منحصر به فرد تهران اینتکس می باشد که در مقایسه با دیگر بین بگ ها دارای طراحی کاملا متفاوت و استوانه ای است . بین بگ ها به واسطه وزن سبکی که دارند جابجایی و حمل ساده ای داشته و از آن ها می تواند در هر جایی استفاده کرده و بهره مند شد . انعطاف پذیری عالی و فرم پذیری بسیار خوب این محصولات موجب محبوبیت بسیار بالای آن ها شده است . اینتکس محصول فوق را در ابعاد نسبتا کوچک طراحی کرده است که مناسب برای کودکان می باشد ، این مدل در دو سایز مختلف ساخته شده است که مدل بزرگتر آن مناسب برای بزرگسالان می باشد .

طراحی و تولید بین بگ استوانه ای کودک

طراحی بین بگ به صورت استوانه ای عمدتا برای نشستن های کوتاه مدتی ساخته شده است که به دلیل جمع و جور بودن نیز به راحتی قابل جابجایی است ، از این رو حتی می توانید از آن در سفر ها نیز استفاده کنید . بین بگ استوانه ای کودک می تواند در کنار بین بگ ها و مبل های شنی که به صورت مبل طراحی شده اند نقش زیرپایی را ایفا کند ، تا کودک بتواند پس از نشستن بر روی مبل ، پاهای خود را بر روی بین بگ استوانه ای قرار داده و به صورت نیمه دراز کش استراحت کند .

از سوی دیگر این محصول می تواند به عنوان کوسنی نیز عمل کرده و وسایلی را برای روی آن قرار دهید . قرار دادن شیشه بر روی آن می تواند یک میز عسلی بسیار عالی باشد . بین بگ استوانه ای کودک از رویه و آستری تشکیل شده است که داخل آن از مواد شنی خرد و ریز دانه ها پر شده است .

جنس بین بگ استوانه ای کودک

تهران اینتکس برای ساخت بین بگ استوانه ای کودک از رویه پارپه ترک نانو استفاده کرده است که بی شک از بهترین پارچه ها برای ساخت بین بگ ها به شمار می رود . این پارچه برخلاف سایر پارچه های موجود در بازار کاملا آب گریز بوده و از ورود آب و رطوبت به داخل بین بگ جلوگیری خواهد کرد . همچنین این پارچه ترک به دلیل خاصیت نانو خود در برابر حریق نیز مقاوم بوده و در صورت برخورد با آتش ، روشن و شعله ور نمی شود و تنها ممکن است چروک شود .

با توجه به دوام بسیار خوب پارچه ترک نانو این بین بگ دوام بسیار خوبی را در هنگام استفاده کودکان خواهد داشت و به سختی آسیب و صدمه خواهد دید . این جنس قابل شستشو بوده و در صورت ایجاد لکه یا کثیف شدن می توانید آن را جدا کرده و بشویید . و اما محتوای شنی این بین بگ نیز از پلی استایرن می باشد که آن نیز ضد آب و ضد حساسیت بوده و بو نمی گیرد ، همچنین برخلاف مواد شنی دیگر افت نکرده و حالت خود را در دراز مدت نیز حفظ خواهد کرد .

نگهداری و مراقبت بین بگ استوانه ای کودک

با وجود تمامی ویژگی های خوب بین بگ و پارچه استفاده شده در ساخت آن ، نیاز است تا باز هم از بین بگ به درستی استفاده شود . با توجه به اینکه بین بگ استوانه ای برای کودکان طراحی شده است نیاز است تا به آن ها توصیه هایی را بدهید تا سبب آسیب دیدن بین بگ نشود . به عنوان مثال بهتر است که از بین بگ در بیرون از خانه استفاده نکنند و در صورت استفاده زیرانداز یا پارچه ای زیر بین بگ قرار دهند . بین بگ را پرتاب نکرده و بر روی آن نپرند . برخورد اجسام تیز و برنده می تواند به پارچه آسیب زده و ضد آب بودن آن را با مشکل مواجه کند .

تعمیرات بین بگ استوانه ای کودک

از ویژگی های بسیار خوبی که بین بگ ها دارند می توان به قابلیت تعمیر آن ها اشاره کرد . فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین فروشگاه بین بگ در ایران است که این محصولات را با خدمات پس از فروشی همچون تعمیرات به فروش می رساند تا در صورت نیاز به تعمیرات آسیب دیدگی ها بتوانید از این مرکز فروش کمک و راهنمایی بگیرید . 

قطر 80 سانتی متر
ارتفاع 40 سانتی متر
وزن 3 کیلوگرم
جنس رویه پارچه ترک نانو
جنس بخش کناری پارچه ترک نانو 
مواد داخلی مبل پلی استایرن
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 انعطاف پذیری بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...