بین بگ انعطاف پذیر دو رنگ اینتکس

mbl-1040

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ انعطاف پذیر دو رنگ اینتکس

بین بگ انعطاف پذیر دو رنگ اینتکس محصولی با کیفیت و جدید است که شرکت اینتکس با در نظر گرفتن تمام موارد و نکات اقدام به ساخت و تولید این محصول کرده است. در همین خصوص باید عنوان کرد که این محصول تنها 5 کیلو گرم وزن دارد که به راحتی می توانید ان را حمل و نقل کنید. هم چنین این محصول قادر است تا 150 کیلو گرم وزن را هم به راحتی بر روی خود تحمل کند که مقدار قابل توجهی بوده و مناسب برای استفاده افراد سنگین وزن هم می باشد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول انعطاف پذیری بالای این بین بگ است که بخش تکیه گاه این کالا را می توانید به صورت کامل خم کرده و بر روی زمین قرار دهید تا از این محصول به عنوان یک تشک استفاده کرده و بر روی ان دراز بکشید. هم چنین این مبل شنی از دو رنگ سفید و مشکی طراحی شده است که فوق العاده زیبا و دیدنی است. تمام این موارد نشان از کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول دارد که می توانید هم اکنون ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

طرحی که این مبل بین بگ دارد ، آن را به یکی از محبوب ترین مبل ها تبدیل نموده است . چرا که شما می توانید در حالتی نیمه دراز کش از مبل استفاده کنید . این مبل می تواند برای نشستن و دراز کشیدن مناسب باشد، بنابراین اگر دوست داشته باشید ، می توانید با استفاده از این بین بگ دراز کشیده و بخوابید . بدنه نرم و راحت مبل می تواند شرایط فوق العاده خوبی را برای شما ایجاد کند تا احساس راحتی بی وصفی را تجربه کنید . دلیل آن هم وجود مواد یونولیتی و فیبری است که داخل مبل را پر کرده است . البته که شما می توانید مبل هایی را نیز تهیه کنید که از الیاف پر شده اند ، الیاف نرمی و راحتی خوبی داشته و حتی ترکیبی از این دو مواد که اتفاقا پیشنهاد فروشگاه اینتکس نیز همین است ، می تواند مبلی بی نظیر و بی همتا را برای شما پدید آورد . 

امکان خرید مبل شنی به سه روش میسر است و آن هم خرید های اینترنتی ، تلفنی و حضوری است . اگر ساکن تهران هستید ، بهترین روش این است که به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و مبل های شنی را از نزدیک تماشا کنید ، حتی می توانید از نمونه هایی که در نمایشگاه وجود دارد استفاده کرده و نرمی و راحتی آن را بسنجید ، سپس در صورت علاقه آن را خریداری کنید . خرید حضوری از فروشگاه اصلی اینتکس می تواند شامل برخورداری شما از تخفیفات ویژه تر گردد . در ضمن خرید در روش های دیگر نیز به همین صورت بوده و حتی به طور کلی می توانید مبل های شنی را ارزان تر از هر جای دیگری خریداری کنید .

نقد و بررسی بین بگ انعطاف پذیر دو رنگ اینتکس

بین بگ انعطاف پذیر دو رنگ اینتکس یکی از محصولات جدید و با کیفیتی است که شرکت اینتکس ان را به تازگی روانه بازار کرده است. این کالا شکل و شمایل فوق العاده جذاب و دیدنی دارد و از تولیدات با کیفیت این شرکت هم به حساب می اید. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا اگر بخواهیم در خصوص طراحی و ارگونومی ساخت این محصول صحبت کنیم باید عنوان نمود که این کالا شکل و شمایل L مانندی دارد. بخش تکیه گاه و نشیمنگاه این محصول به صورت مربعی شکل طراحی و تولید شده است که به همدیگر چسبیه اند. هم چنین هر دو بخش رویه ای متشکل از چهار خانه دارند که به صورت ضربدری و یکی در میان سفید و مشکی بوده و بسیار زیبا و چشم نواز است. هم چنین بخش های کناری این محصول هم از همین دو رنگ سفید و مشکی طراحی گردیده که باعث شده تا یک محصول دیدنی را مشاهده کنیم. علاوه بر این ها باید به این نکته اشاره نمود که شما می توانید به سادگی بخش نشیمنگاه این محصول را خم کرده و به سمت پایین هدایت کنید که این انعطاف پذیری بالا باعث شده تا کیفیت و خلاقیت شرکت اینتکس را مشاهده کنیم.

جنس بدنه

در ارتباط با جنس بدنه این محصول هم باید عنوان نمود که این کالا ساخته شده از رویه ای از نوع پارچه مخمل می باشد. این پارچه به گونه ای طراحی شده که از مقاوم ترین و با کیفیت ترین پارچه های موجود در بازار بوده و در هر شرایطی می توانید از ان استفاده کنید. هم چنین مواد داخلی این مبل شنی هم همگی از نوع فیبر ساخته شده است که کیفیت بالایی داشته و نرم و لطیف می باشد.

ابعاد و وزن

این محصول مناسب برای استفاده یک نفر می باشد. هم چنین این کالا تنها 5 کیلو گرم وزن دارد که مقدار بسیار کم و سبکی بوده و حمل و نقل این محصول را ساده کرده است. هم چنین این کالا قادر است تا 150 کیلو گرم وزن را هم بر روی خود تحمل کند. در خصوص ابعاد این محصول هم باید عنوان کرد که این محصول در طول 120 سانتی متر ، عرض 53 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 68 سانتی متر طراحی و تولید شده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول احتیاج به راه اندازی نخواهد داشت. شما پس از خرید این محصول می توانید به سادگی ان را در مکان مناسب قرار داده و از ان استفاده کنید. نکته مهم در خصوص این کالا قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی ان است که می توانید به سادگی این موارد را تعویض نموده و در صورت اسیب دیدن از نمونه مورد نظر خود استفاده کنید. هم چنین برای مراقبت از این کالا هم باید به چند نکته توجه کنید. در ابتدا باید از ضربه زدن به این محصول خودداری کنید. هم چنین سعی کنید تا بر روی این بین بگ ملافه ای پهن کنید تا اسیب نبیند. علاوه براین ها بهتر است تا از گذاشتن وسایل سنگین وزن بر روی این محصول هم خودداری نمایید. با رعایت همین نکات می توانید سلامت اینمحصول را حفظ کنید.

جمع بندی

بین بگ انعطاف پذیر دو رنگ اینتکس محصولی شکیل و دیدنی است که کیفیت بالایی داشته و خیال شما را از بابت داشتن یک محصول با کیفیت راحت کرده است. این کالا در ابعاد استانداردی طراحی شده و تحمل وزن بالایی هم دارد. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت عالی خریداری نمایید.

طول 120 سانتی متر
عرض 53 سانتی متر
ارتفاع 68 سانتی متر
رنگ محصول سفید - مشکی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...