بین بگ راحتی خاکستری بزرگسال

bin-3111

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی خاکستری بزرگسال

بین بگ راحتی خاکستری بزرگسال یک محصول فوق العاده با کیفیت و جذاب می باشد که شرکت تهران اینتکس ان را تولید و با بالاترین کیفیت ممکن به بازار عرضه کرده است. این بین بگ بدنه ای فوق العاده مقاوم و با کیفیت ساخته شده از نوع پلی استر دارد که به سادگی اسیب ندیده و می توانید با رعایت یک سری اصول ساده سالیان سال از این کالا استفاده نمایید. در رابطه با نوع طراحی این محصول باید عنوان کرد که شکل ظاهری این کالا دقیقا همانند مبل های شنی راحتی بوده و دو دستگیره در دو طرف دارد که فردی که از ان استفاده می کند می تواند به سادگی دست های خود را بر روی ان ها قرار داده و استراحت کند. در کناره این بین بگ یک عدد جیب طراحی شده که می توانید وسایل کوچک خود همانند موبایل را در داخل ان قرار دهید. هم چنین یک عدد نگهدارنده نیز در کنار این جیب قرار گرفته است که می توانید بطری اب و یا هر شی دیگری را هم در این محل قرار داده و در مواقع لزوم از ان ها استفاده کنید. این محصول بی نظیر ساخته شده از رنگ یکدست خاکستری می باشد که می توانید هم اکنون ان را از سایت نمایندگی محصولات اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی بین بگ راحتی خاکستری بزرگسال

بین بگ راحتی خاکستری بزرگسال

اگر شما هم در داخل منزل و یا محل کار قصد دارید در وقت ازاد خود به استراحت بپردازید پیشنهاد میکنیم بین بگ راحتی خاکستری بزرگسال را مشاهده کنید. این محصول ارگونومی ساخت فوق العاده ای دارد که دقیقا شبیه به مبل های راحتی بوده و دارای دستگیره و در دو طرف و هم چنین تکیه گاه و چند مزیت دیگر می باشد. با ما همراه باشید تا در این پست به بررسی کامل این محصول بپردازیم.............

طراحی و ارگونومی ساخت

مهم ترین مزیت این کالا نوع طراحی و ارگونومی ساخت ان است. اگر بخواهیم در این خصوص بیشتر صحبت کنیم در ابتدا باید گفت که این بین بگ دقیقا ظاهری شبیه به یک مبل تک نفره دارد. قسمت کف و نشیمنگاه این کالا به صورت صاف و مستطیلی شکل طراحی شده که منظم و دقیق بوده و به صورت راحت بر روی زمین می نشیند. قسمت نشیمنگاه این محصول هم چنین به صورت فرو رفته تولید شده که نسبت به بقیه نقاط این محصول راحت تر است. در دو سمت این کالا دو عدد دستگیره تعبیه شده است که فرد می تواند با نشستن بر روی این محصول دستان خود را بر روی این نقاط قرار داده و از ان استفاده کند. در رابطه با بخش تکیه گاه این کالا نیز باید گفت که این محصول تکیه گاهی بلند دارد که به راحتی می توانید کمر و حتی سر و گردن خود را هم بر روی این قسمت قرار داده و به استراحت بپردازید. هم چنین در بخش کناری این بین بگ دو نکته دیگر به چشم می خورد. قسمتی وجود دارد که از ان به عنوان جیب کوچک این بین بگ یاد می شود که می توانید وسایل خود را در داخل ان قرار دهید. هم چنین در کنار این جیب قسمتی هم تعبیه شده که می توانید بطری اب خود را هم در ان جا قرار داده و در مواقع لزوم از ان نیز استفاده کنید. در ارتباط با رنگ بندی این کالا هم باید گفت که این محصول به صورت یکدست خاکستری طراحی شده است که رنگی خاص و جذاب بوده و می توانید از ان در منزل ، محل کار و یا هر مکان دیگری استفاده کنید.

جنس بدنه

این محصول بدنه ای فوق العاده مقاوم از نوع پلی استر دارد که به سادگی دچار اسیب نخواهد شد. این پارچه به گونه ای طراحی شده که تمیز کردن ان نیز کاری فوق العاده ساده و اسان است. هم چنین این محصول قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی را هم دارا می باشد که در صورت اسیب دیدن می می توانید به سادگی ان را تعویض نمایید. علاوه بر این ها مواد داخلی این مبل هم ساخته شده از فیبر است که کیفیت خوبی را دارا می باشد.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید گفت که این بین بگ تنها 5 کیلو گرم وزن دارد که جا به جایی و هم چنین حمل و نقل ان کاری فوق العاده ساده و اسان است. هم چنین طول این محصول 65 سانتی متر ، ارتفاع ان 70 سانتی متر و هم چنین عرض این محصول هم همانند طولش 65 سانتی متر می باشد. این کالا علاوه بر این ها می تواند تا 150 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که مقدار قابل توجهی است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای استفاده از این محصول شما تنها نیاز است که ان را در محیط دلخواه خود قرار داده و سپس بر روی ان بنشینید. این بین بگ نیاز به هیچ وسیله خاصی برای راه اندازی ندارد و به صورت اماده به شما عزیزان ارائه می شود. تنها شما باید پس از خرید چندین بار از این محصول استفاده کنید تا شکل دلخواه خود را به ان ببخشید. این محصول بدنه ای انعطاف پذیر دارد که از خصوصیات خوب این کالا هم به شمار می رود. هم چنین برای مراقبت از این محصول باید نکاتی را به شما گوشزد کنیم. در ابتدا باید مراقبت بند نگه دارنده بطری و هم چنین جیب کنار این محصول باشید تا پاره نشوند و اشیا سنگین وزن را در داخل ان ها قرار ندهید. هم چنین باید از پریدن و جامپینگ بر روی این بین بگ و همین طور دستگیره و کناره های ان نیز خودداری کنید. نکته مهم دیگر مراقبت از رویه اصلی این کالاست که در همین ارتباط باید اشیا نوک تیز و همین طور وسایل داغ و مشتعل زا را هم از کنار ان دور کنید. در انتها نیز باید به این نکته هم توجه کنید که وسایل سنگین و یا افرادی با بیشتر از 150 کیلو گرم وزن را هم نباید بر روی این بین بگ بنشانیم چون این عوامل باعث اسیب رسانی به این کالا خواهد شد.

جمع بندی

بین بگ راحتی خاکستری بزرگسال یک محصول فوق العاده راحت با رنگی با کلاس و سنگین می باشد که دارای مزایای خوبی هم چون جیب داخلی و همین طور محفظه نگهدارنده بطری اب است. علاوه بر این ها این کالا تحمل وزن بالایی داشته و مناسب برای استفاده در منزل و یا هر محل دیگری است. هم اکنون می توانید این بین بگ را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

طول 65 سانتی متر
عرض 65 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
رنگ بدنه خاکستری
جنس بدنه پلی استر 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...