بین بگ راحتی رنگ نوک مدادی بزرگسال

bin-3114

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی رنگ نوک مدادی بزرگسال

بین بگ راحتی رنگ نوک مدادی بزرگسال یک کالای راحت و با کیفیت است که طراحی فوق العاده مدرن و جذابی را در برگرفته است. این محصول ظاهری شبیه به صندلی شنی و مبل های تک نفره راحتی دارد که به سادگی می توانید از ان در منزل و یا هر محیط دیگری استفاده کرده و بر روی ان به استراحت بپردازید. این کالا همان طور که از اسمش پیداست رنگی نوک مدادی داشته و سر تا سر ان از همین رنگ ساخته شده است. این کالا دارای دو دستگیره و یک عدد تکیه گاه نیز می باشد که فرد می تواند در هنگام نستن بر روی ان بهترین ارگونومی ممکن را به خود گرفته و به سادگی گردن و دست های خود را هم بر روی این محصول قرار دهد. در کناره این کالا هم یک عدد جیب کوچک و هم چنین یک عدد جایگاه نگهدارنده بطری نیز تعبیه شده است که جزو مزایا و خصوصیات خوب این کالا به حساب می اید. در کنار این موارد باید به بدنه ساخته شده از پلی استر این کالا هم اشاره نمود که از برترین کیفیت ممکن بهره می برد. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی محصولات اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی بین بگ راحتی رنگ نوک مدادی بزرگسال

بین بگ راحتی رنگ نوک مدادی بزرگسال

بین بگ راحتی رنگ نوک مدادی بزرگسال محصولی شگفت انگیز و با کیفیت است که به دلیل ساختار منظم و استانداردش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول ارگونومی ساخت دقیقی داشته و شبیه به یک مبل تک نفره راحتی می باشد. علاوه بر این ها رنگ نوک مدادی این محصول نیز باعث شده تا این محصول به راحتی کثیف نشود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل به نقد و بررسی این محصول بپردازیم.........

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید گفت که این محصول ظاهری فوق العاده شکیل و زیبا دارد و همین ظاهر زیبا باعث شده تا مشتریان زیادی را جذب خود کند. اگر بخواهیم در رابطه با ظاهر این محصول بیشتر با شما صحبت کنیم باید عنوان کرد که این کالا در دو سمت خود دو عدد دستگیره دارد که شما پس از نشستن بر روی این بین بگ می توانید دست های خود را بر روی ان ها قرار دهید. بخش تکیه گاه این محصول هم به صورت استاندارد و صاف طراحی شده است که پس از تکیه دادن به ان راحتی و نرمی را احساس خواهید کرد. همین نرمی و راحتی شامل بخش نشیمنگاه این محصول هم می شود که فوق العاده با کیفیت بوده و پس از هر بار نشستن بر روی این محصول بیش از پیش فرو خواهد رفت. در کنار این موارد باید به رنگ این کالا هم اشاره نمود که به صورت یکدست نوک مدادی طراحی شده است. این رنگ جزو رنگ های عامه پسند بوده و تقریبا مورد پسند اکثر افراد می شود. علاوه بر این ها این محصول دارای دو خصوصیت جذاب است که مزایای این بین بگ هم به شمار می رود. در بخش کناری این محصول یک عدد جیب کوچک برای نگهداری وسایل و یک عدد جایگاه برای نگهداری بطری اب نیز تعبیه شده است که از این حیث با بسیاری از مدل های موجود در بازار متفاوت بوده و سر تر می باشد.

جنس بدنه

یکی دیگر از خصوصیاتی که باعث می شود تا مشتریان به این محصول اطمینان کنند جنس بدنه ان است که فوق العاده با کیفیت بوده و به سادگی اسیب نخواهد دید. در همین ارتباط باید گفت که رویه اصلی این بین بگ ساخته شده از نوع پلی استر بوده و مواد داخلی این محصول را هم فیبر یا همان یونولیت تشکیل می دهد. هر دوی این موارد از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. هم چنین این بین بگ این قابلیت را دارد که در  صورت خراب شدن و یا اسیب دیدن مواد داخلی و یا پوسته بتوانید به سادگی ان را تعویض نمایید.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید به مهم ترین خصوصیت این محصول اشاره نمود که تحمل وزن ان است. این کالا قادر است تا 150 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که مقدار قابل توجهی بوده و مناسب برای استفاده تمام سنین است. علاوه بر این ها طول این بین بگ 65 سانتی متر ، عرض ان 65 سانتی متر و هم چنین ارتفاع این محصول هم 70 سانتی متر است. هم چنین این کالا تنها 6 کیلو گرم وزن دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این بین بگ نیاز به هیچ گونه راه اندازی ندارد و به صورت اماده در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما نیز تنها کافی است این کالا را در محل دلخواه قرار داده و از ان استفاده کنید. نکته مهم در این ارتباط این است که با هر بار نشتن بر روی این محصول مواد داخلی ان نشست می کند که نرمی و لطافت بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد اورد. هم چنین برای مراقبت از این کالا نیز می توانید یک سری اصول ساده را رعایت کنید تا این کالا دچار اسیب نشود. در ابتدا بهتر است بر روی این محصول یک عدد ملافه پهن کنید تا کثیف نشود. هم چنین از پریدن و جامپینگ بر روی قسمت های مختلف این محصول خصوصا دستگیره های این کالا جدا خودداری کنید تا بتوانید چندین سال بدون افت کیفیت از این کالا استفاده نمایید. علاوه بر این ها وسایل نوک تیز را هم از کنار این بیگ دور کنید تا اسیب نبیند. رعایت همین نکات ساده باعث حفظ کیفیت این کالا خواهد شد.

جمع بندی

بین بگ راحتی رنگ نوک مدادی بزرگسال یک محصول فوق العاده با کیفیت و با دوام است که مناسب برای استفاده در هر مکانی بوده و تمام سنین می توانند به سادگی از ان استفاده کنند. این کالا هم چنین دارای بدنه ای مقاوم بوده و جای کمی را هم اشغال می کند. می توانید هم اکنون این بین بگ را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

طول 65 سانتی متر
عرض 65 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
رنگ بدنه نوک مدادی
جنس بدنه پلی استر 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...