بین بگ راحتی مخمل اینتکس

mbl-1042

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,572,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی مخمل اینتکس

بین بگ راحتی مخمل اینتکس از سری محصولاتی است که در رنگ شاد و زیبا تولید و عرضه گردیده است. این کالا به گونه ای طراحی شده که بخش نشیمنگاه و در واقع قسمت مرکزی این محصول مشکی رنگ بوده و دیگر نقاط این کالا را رنگ سبز تشکیل داده است. ترکیب این دو رنگ باعث زیبایی در تولید و طراحی این محصول گردیده است. هم چنین شما می توانید از این محصول در هر مکانی استفاده کنید زیرا جای کمی را اشغال کرده و وزن کمی هم دارد که به راحتی قابل حمل و جا به جایی است. این محصول دارای تکیه گاه و هم چنین محل قرار گیری دستان می باشد که باعث شده تا محصولی راحت با ارگونومی استاندارد را شاهد باشیم. هم چنین داشتن تحمل وزن بالا و همین طور رویه ای مقاوم از دیگر خصوصیات خوب این بین بگ به شمار می رود. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

بین بگ راحتی مخمل اینتکس

بین بگ راحتی مخمل اینتکس محصولی ساده ، با کیفیت و جذاب است که مناسب برای تمام اقشار می باشد. این محصول با بهره گیری از جدید ترین متد های ساخت و تولید عرضه شده و وزن کمی را هم دارا می باشد. هم چنین بهره گیری از دو رنگ مختلف در طراحی این محصول از خصوصیات خوب ان به شمار میرود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل و جامع این بین بگ و خصوصیاتش را برای شما شرح دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

قطعا طراحی و نوع ساخت یک محصول یکی از دلایل مهم در انتخاب و بهره گیری از ان محصول می باشد. در همین خصوص هم باید عنوان کرد که این کالا ظاهری جذاب دارد. شما می بایست در گام اول به این مسئله توجه کنید که این کالا هیچ گونه ابزار اضافی بر روی خود ندارد. سادگی در طراحی و نوع ساخت هم از خصوصیات خوب این کالاست. هم چنین این محصول به صورت گرد طراحی شده است . بخش نشیمنگاه این کالا به صورت کاملا جذاب بر روی زمین قرار گرفته است که بسیار زیبا و دیدنی خواهد بود. هم چنین تکیه گاه این محصول هم به صورت ساده و با مقداری شیب به سمت عقب تولید شده است که این بخش هم از دیگر خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. در کنار این موارد باید به دو رنگ بودن این بین بگ هم اشاره نمود. بخش مرکزی و اصلی این کالا به صورت یکدست مشکی طراحی شده است و دیگر نقاط این محصول را هم رنگ سبز تشکیل داده است که فوق العاده با کیفیت و زیباست.

جنس بدنه

اگر بخواهیم در خصوص جنس این محصول هم صحبت کنیم مهم ترین نکته در خصوص این کالا این است که رویه ان از نوع پارچه مخملی طراحی و تولید شده است. هم چنین مواد داخلی این کالا را هم یونولیت تشکیل داده است که فوق العاده نرم و راحت خواهد بود. این دو باعث شده تا افراد با خیال راحت این محصول را خریداری نمایند.

ابعاد و وزن

این محصول به صورت اماده و در طول 93 سانتی متر ، عرض 75 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 84 سانتی متر طراحی و تولید شده است. این ابعاد مناسب برای استفاده یک نفر بزرگسال بوده و تا 150 کیلو گرم وزن را هم بر روی خود تحمل می کند که از خصوصیات بارز و ممتاز این بین بگ به شمار می رود. هم چنین داشتن وزن 5 کیلو گرم هم از دیگر خصوصیات مهم این کالاست.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

بین بگ ها به صورت اماده در بازار قرار دارند. شما یعنی اگر قصد خرید این محصول را دارید دقیقا به صورت کامل و حاضر و اماده ان را تحویل خواهید گرفت که همین عامل سبب شده تا نگرانی از این بابت نداشته باشید. هم چنین شما می توانید به دلیل داشتن شرایط راحت در حمل و نقل این محصول به سادگی ان را در مکان مورد نظر خود قرار داده و از ان بهره ببرید. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کرد که شما می بایست راهکار های مهم در خصوص مراقبت از این محصول را هم از بر باشید. یعنی با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای این محصول بتوانید با خیال راحت روش های درست نگهداری و مراقبت از این محصول را فهمیده و ان ها را اجرا کنید تا بتوانید با خیال راحت از محصولی سالم و دیدنی بهره ببرید.

جمع بندی

بین بگ راحتی مخمل اینتکس یکی از مهم ترین محصولاتی است که از بابت داشتن کیفیت بالا و ساختار جذاب فروشندگان ان را مثال می زنند. این کالا با بهره گیری از ضمانت دو ساله و هم چنین مزایایی هم چون قابلیت تعویض ساختار داخلی و وزن کم ، باعث شده تا افراد زیادی طلبه شوند که این بین بگ را خریداری نمایند. فروشگاه اینتکس هم اکنون این کالا را در سایت خود قرار داده و می توانید با قیمت عالی ان را ثبت سفارش کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

طول 93 سانتی متر
عرض 75 سانتی متر
ارتفاع 84 سانتی متر
رنگ محصول سبز - مشکی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...