بین بگ راحتی یکنفره با تکیه گاه اینتکس

MBL-052

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی یکنفره با تکیه گاه اینتکس

بین بگ راحتی یکنفره با تکیه گاه اینتکس از سری بین بگ های پر طرفدار و پر فروش می باشد که با توجه به استقبال های گسترده در رنگبندی های متنوعی روانه بازار شده است . جنس رویه این بین بگ از پارچه پلی استر می باشد که از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی برخوردار است و علاوه بر آن دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی می باشد . این محصول دارای ساختار داخلی از جنس فوم یا همان یونولیت خُرد شده می باشد که استحکام ایده آل و معقولی را از خود به نمایش می گذارد . لازم به ذکر است که با استفاده از زیپی که در بخش کف این محصول تعبیه شده است ، ساختار داخلی به طور کلی قابل تعویض و یا کم و زیاد کردن می باشد  و همچنین رویه این بین بگ نیز قابلیت شستشو را دارد . وزن این محصول برابر با 6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و برای جا به جایی هر چه راحت تر نیز در بخش بالای تکیه گاه یک دستگیره تعبیه شده است . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید بین بگ ها و مبل های شنی باید به ان توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما دارد . بین بگ راحتی یکنفره با تکیه گاه اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید 

نقد و بررسی بین بگ راحتی یکنفره با تکیه گاه اینتکس

بین بگ راحتی یکنفره با تکیه گاه اینتکس از سری بین بگ های زیبا و با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که به دلیل دارا بودن رنگبندی متنوع به راحتی با هر سلیقه ای و با هر دکوراسیونی هماهنگی داشته و به همین منظور در لیست پرفروش ترین بین بگ های یک نفره قرار گرفته است . جنس رویه این محصول از پلی استر و جنس محتویات داخلی آن از یونولیت های خرد شده می باشد که هردو بسیار نرم و منعطف بوده و موجب می شود که در حین استفاده به راحتی با بدن شما شکل بگیرد . در ادامه این مطلب به بررسی دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید بین بگ راحتی یکنفره همراهی می نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که می دانید امروزه اغلب انسان ها به ظاهر و دکوراسیون منزل خود بسیار اهمیت داده و همواره در پی تهیه زیبا ترین و متفاوت ترین محصولات برای خود و خانواده خود می باشند . مبل ها و بین بگ های شنی از جمله محصولات تاثیرگزار بر زیبایی محل کار و منزل ما هستند از این رو می بایست با دقت بیشتری انتخاب شوند زیرا در طول روز بار ها و بار ها مورد استفاده قرار گرفته و همیشه در دید ما هستند . همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید سطح نشیمنگاه این محصول به صورت گرد طراحی شده و دارای یک تکیه گاه نیز می باشد که قادر است پشت شما را در بهترین موقعیت قرار داده و مانع از درد و خستگی شما شود . در قسمت بالای این محصول یک دستگیره تعبیه شده که با استفاده از آن شما می توانید آن را به راحتی حمل و جا به جا نمایید . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که این امکان را برای شما فراهم می آورد که رویه را جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید و یا با تغییر حجم یونولیت های داخل آن ، آن را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید .

جنس بدنه

علاوه بر نوع طراحی و زیبایی بین بگ مورد نظر ، جنس بدنه آن نیز از موارد حائز اهمیت می باشد . زیرا همانطور که گفته شد ، این نوع محصولات در طول روز بسیار مورد استفاده قرار گرفته و می بایست از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار باشند تا در مدت زمانی کوتاه تغییر شکل نداده و دچار آسیب دیدگی نشود . رویه این محصول از جنس پلی استر بوده که کاملا در برابر ساییدگی و پوسیدگی مقاوم بوده و در عین حال از انعطاف قابل توجهی برخوردار می باشد و در حین استراحت حس آرامش را به شما القا خواهد نمود . محتویات داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده که از انعطاف بالایی برخوردار بوده و موجب می شود به راحتی با بدن شما شکل گرفته و آن را در موقعیت مناسبی قرار دهد .

ابعاد و وزن

با توجه به این که این محصول به صورت گرد طراحی شده است دارای قطر 90 سانتی متر و ارتفاع 120 سانتی متر می باشد که کاملا مطابق با استاندارد های موجود بوده و نیز از حجم مناسبی برخوردار می باشد . به همین منظور می توان از آن علاوه بر پذیرایی در اتاق خواب نیز استفاده نمود . وزن آن در حدود 6 کیلو گرم بوده و به راحتی قابل جابه جایی می باشد و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 120 کیلو گرم را تحمل نماید که برای استفاده بزرگسالان بسیار ایده آل به نظر می رسد .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

با توج به اینکه پارچه های پلی استری در برابر ساییدگی و پوسیدگی مقاوم هستند و با توجه به این که یونولیت ها خاصیت ضربه گیری دارند ، این محصول بسیار مستحکم و در عین حال منعطف بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد . اما به منظور افزایش طول عمر آن می بایست از برخورد اشیاء تیز به آن جلوگیری نموده و وزن های سنگین تر از حد مجاز بر روی آن قرار ندهید . در صورت آسیب دیدگی نیز می توانید رویه و یا محتویات داخلی آن را به طور کامل تعویض نمایید .

جمع بندی

بین بگ راحتی یکنفره با تکیه گاه اینتکس محصولی با رنگبندی متنوع بوده که با هر سلیقه ای سازگار می باشد . این محصول دارای رویه ای از جنس پلی استر و محتویاتی از جنس یونولیت بوده که در عین استحکام از نرمی و لطافت قابل قبولی برخوردار بوده و بدن را در بهترین موقعیت قرار خواهد داد . این محصول بسیار سبک بوده و از حجم مطلوبی برخوردار می باشد و در هر فضایی قابل استفاده است . برای تهیه این بین بگ زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس اقدام نمایید .

قطر 90 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
پارچه رویه قابل تعویض
رنگ بدنه رنگبندی متنوع
جنس بدنه پارچه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 120 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...