بین بگ زیرپایی دار مخملی

hc042019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ زیرپایی دار مخملی

بین بگ زیرپایی دار مخملی محصولی کاربردی می باشد که مناسب استفاده بزرگسالان طراحی و تولید شده است. این محصول به صورت مستطیل شکل طراحی شده و برای آن یک تکیه گاه درنظر گرفته شده که با استفاده از آن پشت شما در بهترین حالت ممکن قرار خواهد گرفت. رویه این محصول از جنس پارچه مخمل بوده که از نرمی و لطافت بالایی برخوردار بوده و در عین حال در برابر پوسیدگی و ساییدگی بسیار مقاوم می باشد. همچنین با ایجاد گردش هوا بین بدن و بین بگ مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت خواهد شد. محتویات تشکیل دهنده آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که دارای خاصیت ضربه گیری بوده و در عین حال از انعطاف بالایی برخوردار می باشد. به موجب این امر در حین استفاده به خوبی با بدن شما شکل خواهد گرفت. برای این محصول یک زیپ درنظر گرفته شده تا با استفاده از آن قادر باشید رویه را جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. همچنین می توانید حجم یونولیت ها را افزایش و یا کاهش داده و متناسب با نیاز خود تغییر دهید. وزن این بین بگ در حدود 7 کیلو گرم بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم را تحمل نماید. برای تهیه این بین بگ زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را از نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید.

نقد و بررسی بین بگ زیرپایی دار مخملی

بین بگ زیرپایی دار مخملی محصولی بسیار شکیل و کاربردی می باشد که با توجه به طراحی آن شما می توانید آن را در اتاق خواب و در پذیرایی مورد استفاده قرار داده و از آن لذت ببرید. ابعاد این محصول به گونه ای در نظر گرفته شده است که بسیار مناسب استفاده بزرگسالان بوده و به دلیل دارا بودن رویه ای نرم و لطیف گزینه مناسبی برای استراحت می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید بین بگ مخملی بزرگسال همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

همانطور که می دانید امروزه به ظاهر وسایل منزل توجه بسیاری نشان داده می شود زیرا این مورد بر زیبایی منزلمان تأثیر بسزایی خواهد داشت. به همین منظور این محصول به گونه ای طراحی شده است که شما قادر خواهید بود آن را در پذیرایی منزل خود مورد استفاده قرار داده و بر زیبایی آن بیفزایید. نشیمنگاه این محصول به صورت مستطیل شکل طراحی شده و دارای یک تکیه گاه نسبتا بلند و شیبدار می باشد که پشت شما را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از ایجاد درد و خستگی خواهد شد. همچنین برای این بین بگ یک عدد زیرپایی درنظر گرفته شده تا پاهای شما نیز در حین استراحت در وضعیت مناسبی قرار گیرد. در قسمت زیرین آن نیز یک عدد زیپ تعبیه شده تا با استفاده از آن قادر باشید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. همچنین شما می توانید در صورت تمایل حجم محتوای آن را افزایش و یا کاهش داده و آن را متناسب با نیاز خود فرم دهید. رویه این بین بگ دارای طرحی زیبا بوده که قادر است توجه هر بیننده ای را به خود جلب نماید. 

 

جنس بدنه 

 

از دیگر ویژگی‌های یک محصول مرغوب و با کیفیت می توان به جنس بدنه آن اشاره نمود که این امر تاثیر مستقیمی بر طول عمر محصول خواهد داشت. به همین منظور رویه این محصول از جنس پارچه مخمل بوده که علاوه بر دارا بودن ظاهری زیبا از نرمی و لطافت بالایی برخوردار بوده و در عین حال در برابر ساییدگی و پوسیدگی از مقاومت مطلوبی برخوردار می باشد. همچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و بین بگ مانع از ایجاد تعریق در استفاده های طولانی مدت خواهد شد. محتویات تشکیل دهنده آن نیز از یونولیت های خرد شده یا همان فیبر تهیه شده است که بسیار منعطف بوده و در حین استفاده موجب می‌شود که این بین بگ به خوبی با بدن شکل گرفته و حس آرامش و راحتی را برای شما به ارمغان آورد. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

یکی از موارد حائز اهمیت در انتخاب محصولات، وزن و ابعاد آن می باشد. چرا که محصولی با وزن اندک و حجم مناسب را می توان در هر مکانی مورد استفاده قرار داد. به همین منظور این بین بگ دارای طول 90 سانتی متر، عرض 90 سانتی متر و ارتفاع 110 سانتی متر می باشد که کاملا مطابق با استاندارد های موجود درنظر گرفته شده است. وزن آن نیز اندک و در حدود 7 کیلو گرم بوده که می توان به راحتی آن را حمل و جا به جا نمود. همچنین قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

همانطور که می دانید علاوه بر کیفیت محصولات نحوه مراقبت و نگهداری ما نیز بر طول عمر محصول تاثیر خواهد داشت. به همین منظور می بایست از قرار دادن آن در برابر حرارت بالا خودداری نموده و از برخورد اشیاء تیز به بدنه آن ممانعت نمایید. در صورت بروز هرگونه آسیب دیدگی نیز می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را تعمیر و مجددا مورد استفاده قرار دهید. 

 

جمع بندی 

 

بین بگ زیرپایی دار مخملی از سری بین بگ های جدید مناسب بزرگسالان می باشد که با توجه به دارا بودن رویه ای نرم و ظاهری شکیل توانسته در لیست پرفروش ترین بین بگ های سال قرار گیرد. این محصول بسیار منعطف بوده و در حین استفاده به خوبی با بدن شما شکل خواهد گرفت و به همین منظور گزینه مناسبی برای استراحت می باشد. برای تهیه این بین بگ زیبا می توانید به صورت حضوری آن را خریداری نموده و یا به صورت اینترنتی اقدام به سفارش آن نموده و با قیمت استثنایی و کیفیت عالی آن را از نمایندگی اینتکس دریافت نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...