بین بگ مخملی شیبدار بزرگسال

intex 30073

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مخملی شیبدار بزرگسال

بین بگ مخملی شیبدار بزرگسال از نمونه بین بگ های جدید با فرم بسیار مدرن و زیبا است که علاوه بر زیبایی سطح بسیار نرم و طبی دارد . سطج این بین بگ کمی شیبدار بوده و نشیمنگاه آن گود می باشد به همین دلیل بدن را در فرم خوبی قرار می دهد بدون اینکه کوچکترین فشاری بر روی اندام های فرد وارد شود . این محصول همانطور که از نامش مشخص است برای بزرگسالان طراحی شده و ابعاد مناسب آن باعث شده تا تمامی بالغین بتوانند از محصول استفاده کنند . سطج کیفی این محصول بسیار بالا بوده و به همین جهت فروشگاه اینتکس محصول را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است . رویه بین بگ فوق که از پارچه مخملی ساخته شده است قابل شست و شو می باشد ، همچنین محتوای شنی این بین بگ نیز از یونولیت تشکیل شده است . در صورت افت مبل می تواند به راحتی محتوای شنی مبل را تعویض و یا آن را شارژ کنید . سایر ویژگی ها و مشخصه های بین بگ مخملی شیبدار بزرگسال در جدول زیر و در بخش نقد و بررسی آورده شده است .

نقد و بررسی بین بگ مخملی شیبدار بزرگسال

بین بگ مخملی شیبدار بزرگسال از سری بین بگ های محبوب و دوست داشتنی بازار است که در سال جاری تولید شده و به فروش بسیار خوبی دست یافته است . فروشگاه تهران اینتکس نیز به دلیل زیبایی و محبوبیت بین بگ مخملی شیبدار بزرگسال ، این بین بگ را برای فروش گذاشته است تا هموطنان عزیز بتوانند این محصولات شنی را به راحتی خریداری کنند . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی بین بگ فوق سایر ویژگی ها و خصوصیات آن را بیان کنیم پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

مبل های شنی در تنوع بسیار زیادی تولید شده اند و هر یک از آن ها دارای یک نوع طراحی و آرگونومی ساخت می باشد ، نوع آرگونومی ساخت محصول بسیار مهم است و باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید . همانطور که تصویر محصول را در بالا مشاهده می کنید این بین بگ دارای سطحی نیمه شیبدار می باشد ، به همین دلیل نیز با نام بین بگ مخملی شیبدار بزرگسال معروف شده است ، شیب ملایم این محصول ، نشیمنگاه گود و تکیه گاه این محصول می تواند بدن شما را در راستای بسیار خوبی قرار دهد تا به بهترین شکل بدنتان استراحت کند . با استفاده از این محصول ساعت ها می توانید بدون وارد شدن هیچگونه فشاری بر روی اندام های خود به نشستن ادامه دهید . پس اگر بسیار به تماشای تلویزیون ، مطالعه کتاب و ... می پردازید این بین بگ گزینه مناسبی برای شما خواهد بود .

جنس بدنه

ممکن است مبل های شنی از نظر جنس بدنه نیز متفاوت باشند ، این محصول یعنی بین بگ مخملی شیبدار بزرگسال از پارچه مخملی ساخته شده است به همین دلیل نیز سطحی نرم و لطیف دارد ، نا گفته نماند که پارچه های مخملی یکی از زیبا ترین پارچه ها می باشد که در ساخت بسیاری از محصولات و پوشاک از آن استفاده می شود . محتوای داخلی این بین بگ نیز از یونولیت های خرد شده و دانه ای پر شده است ، یونولیت ها به دلیل اسفنجی بودن ، طول عمر بالا و وزن سبکی که دارند از بهترین محتوا برای پر کردن بین بگ می باشند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد بین بگ فوق همانطور که در قسمت مشخصات محصول آورده شده است برابر با ( طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 110 سانتی متر ) می باشد به همین سبب برای بزرگسالان قابل استفاده است . البته این بدین معنا نیست که کودکان نمی توانند از بین بگ فوق استفاده کنند . وزن کلی بین بگ مخملی فوق برابر با 5 کیلوگرم می باشد چرا که محتوای شنی آن سبک است . تحمل وزن مبل نیز 180 کیلوگرم می باشد و از این نظر هم می تواند مورد استفاده بزرگسالان قرار گیرد .

مراقبت ، نگهداری و تعمیرات

مبل های شنی به ویژه بین بگ مخملی شیبدار فوق از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و به سختی آسیب می بینند ، اما از آن جا که داخل بین بگ از محتوای شنی قابل جابجا شدن پر شده است پریدن بر روی مبل و یا پرت کردن مبل می تواند باعث پاره شدن رویه یا آستری بین بگ شود . در صورت نیاز شما می توانید رویه بین بگ خود را بشویید چرا که می توان آن را از آستری جدا کرد . در صورت پاره شدن رویه می توانید آن را تعویض و یا تعمیر کنید . البته دسترسی به محتوا نیز در جهت شارژ مجدد و یا تعویض آن نیز وجود دارد .

سخن پایانی

فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین نمایندگی فروش بین بگ در ایران است که محصولات خود را با گارانتی به فروش می رساند ، این فروشگاه همچنین خدمات پس از فروش مبل های شنی را نیز ارائه کرده است که در صورت آسیب دیدن و یا نیاز به شارژ مجدد می توانید محصول خود را برای فروشگاه ارسال نمایید . بی شک با خرید بین بگ مخملی شیبدار بزرگسال فوق بستری نرم و راحت را در داخل خانه خواهید داشت .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...