بین بگ مخملی یک نفره

bestway 43868

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مخملی یک نفره

بین بگ مخملی یک نفره یک محصول کامل و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه شده است . جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و ضربه می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار می باشد . این محصول دارای رنگ و طرح های زیبا می باشد که مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد داخلی این محصول از یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و انعطاف پذیری این محصول افزوده است و بین بگ خود را به شکل دلخواه خود در بیاورید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به شما کمک می کند که مواد داخلی این ممصول را کم یا زیاد نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی این محصول را جدا نموده و به راحتی داخل لباسشویی شست و شو دهید . بین بگ مخملی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . برای خرید بین بگ مخملی یک نفره بست وی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی بین بگ مخملی یک نفره

بین بگ مخملی یک نفره از دوست داشتنی ترین و پر فروش ترین بین بگ های طراحی شده برند بست وی می باشد که با رنگبندی شاد به بازار عرضه شده است . این بین بگ زیبا علاوه بر مصارف خانگی بسیار مناسب برای مغازه ها و بوتیک ها و حتی دفتر کار ، آتلیه های عکاسی ، نمایشگاه ها و ... می باشد که می توانید از آن ها بهره مند شوید . بین بگ مخملی یک نفره دارای طراحی بسیار آرگونومیک و طبی است که می تواند از این جهت نیز نشیمنگاه بسیار عالی برای شما برای مدت طولانی باشد . از ویژگی های بسیار خوب این مبل می توان به انعطاف پذیری بسیار بالا و همچنین وزن سبک آن اشاره کرد که به آسانی می توانید آن را حمل و جابجا کنید .

طراحی و تولید بین بگ مخملی یک نفره 

تنوع در طراحی و تولید بین بگ ها بسیار زیاد بوده و دستان شما در خرید بین بگ مد نظرتان در رنگبندی ها و طراحی های مختلف بسیار باز است . همانطور که تصویر این بین بگ را در بالا مشاهده می کنید ، این محصول دارای طراحی کاملا آرگونومیک بوده که می تواند بدن شما را در راستای کاملا صحیح قرار دهد تا هیچ فشاری بر روی اندام های شما وارد نشود . انتخاب بستر های خواب و نشیمن بسیار مهم است که بایستی به آن اهمیت بدهید چرا که در دراز مدت می تواند مشکلاتی را برای شما به وجود آورد . 

برای تولید بین بگ مخملی یک نفره از سه لایه استفاده شده است که بیرونی ترین لایه آن بدنه می باشد که با نام های دیگری چون رویه و پوسته نیز شناخته می شود . شکل ظاهری این لایه بسیار پر اهمیت بوده چرا که تنها این بخش است که قابل رویت می باشد . و اما محتوای شنی داخلی ترین لایه بین بگ می باشد که در میان آن و بدنه ، آستری قرار گرفته است . آستری حائلی است میان لایه خارجی و داخلی تا در صورت نیاز به شستشو و ... بتوانید بدنه را بدون اینکه محتوای شنی متلاشی شود جدا کنید . آستری دوام مبل را نیز افزایش داده است .

جنس و دوام بین بگ مخملی یک نفره 

همانطور که در بخش قبلی اشاره شد ، این بین بگ از طراحی سه لایه برخوردار بوده و هر یک از آن ها جنسی متفاوت دارد . برای بدنه یا پوسته بین بگ از پارچه مخملی استفاده شده است . مخمل یکی از نرم ترین و لطیف ترین پارچه های موجود در بازار است که به دلیل دوام بسیار بالا و همچنین لطافت عالی خود برای ساخت رویه مبل ها و همچنین لباس ها و ... کاربرد فراوانی دارد . جنس آستری مبل نیز از پارچه نخی مقاوم و ضخیم می باشد . محتوای شنی محصول نیز از ریزدانه های یونولیت تشکیل شده است که در داخل آستری محبوس شده است .

نگهداری و نحوه شستشو بین بگ مخملی یک نفره

هر محصولی برای اینکه طول عمر بالایی را داشته باشد ، نیاز به نگهداری و مراقبت دارد . مبل های شنی ممکن است در زمان هایی که از آن در بیرون از خانه استفاده می کنید و یا در گذر زمان و استفاده طولانی کثیف شود ، چرا که رویه آن پارچه ای می باشد ، در این صورت شما می توانید با جدا کردن بدنه آن را به مانند لباس های خود با دست و یا با ماشین لباسشویی با استفاده از مواد شوینده معمولی و غیر اسیدی بشویید . توجه داشته باشید که از سفید کننده ها استفاده نکنید . بهتر است که آب به داخل مبل نفوذ نکند . پرت کردن و پریدن بر روی بین بگ می تواند به آن آسیب وارد کند .

تعمیرات و خدمات پس از فروش بین بگ مخملی یک نفره

فروشگاه اینتکس خدماتی را برای مبل های شنی و بین بگ های خود ارائه کرده است که می توان به تعمیرات این محصولات اشاره کرد . در صورت آسیب دیدن و یا پارگی بدنه به دلیل پارچه ای بودن آن می توانید با دوخت و دوز آن را تعمیر کنید . همچنین بین بگ ها ممکن است بر اثر استفاده طولانی و در گذر زمان افت داشته باشد ، به همین دلیل می توانید آن را با شارژ کردن مجدد نرم و انعطاف پذیر کنید . شما می توانید بخش رویه و آستری را به طور کلی تعویض کنید . برای تعمیرات تخصصی شما می توانید محصولات خود را برای فروشگاه اینتکس ارسال نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه چرمی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...