بین بگ مدل Chill Seat Hocker

bean 80240

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مدل Chill Seat Hocker

بین بگ را می توان به عنوان یک مبل میزبان در بین مبل های چوبی استفاده نمود . این بین بگ ها فضای کمی را اشغال می کنند و راحتی بسیاری نیز دارند که می توان مدت های طولانی بر روی این بین بگ استراحت نمود و احساس خستگی نکرد . بدنه این بین بگ از چرم مستحکم می باشد که در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نخواهد شد . همچنین از کاربرد های دیگر این مبل می توان به عنوان زیرپایی در هنگام نشستن بر روی مبل های چوبی اشاره کرد . کاربرد دیگر این مبل شنی به عنوان جلو مبلی می باشد و می توان با قرار دادن یک شیشه بر روی این بین بگ ، از آن به عنوان یک جلو مبلی استفاده نمود و وسایل خود را بر روی آن قرار داد . حجم داخلی 90 لیتری این محصول نیز ظرفیت مناسبی می باشد که در صورت نیاز به شارژ می توان به راحتی و در مدت زمان کوتاهی این کار را انجام داد . 

نقد و بررسی بین بگ مدل Chill Seat Hocker

بین بگ مدل Chill Seat Hocker مدلی کاربردی و بسیار خوب فروشگاه تهران اینتکس است که می توانید از آن برای نشستن و یا به عنوان زیرپایی استفاده کنید . بین بگ های استوانه ای ویژگی های زیادی داشته که از مهم ترین آن ها می توان به سبک وزن بودن آن و همچنین حجم کوچک تر آن ها اشاره کرد که جابجایی و حمل محصول را ساده تر کرده است . شما می توانید به سادگی در هر جای خانه و حتی در محل کار خود یا بوتیک ها ، نمایشگاه ها ، آتلیه های عکاسی و ... از ویژگی های ضد آب و ضد حریق بین بگ مدل Chill Seat Hocker استفاده کرده و از آن برای نشستن های طولانی یا موقتی خود استفاده کنید .

تولید و طراحی بین بگ مدل Chill Seat Hocker

بین بگ فوق دارای ارتفاعی 35 سانتی متری است که مناسب و همسطح با بخش نشیمنگاه بسیاری از بین بگ های پشتی دار راحتی می باشد که می توانید از بین بگ استوانه ای خود به عنوان زیرپایی استفاده کنید تا اینچنین پاها بهتر استراحت کنند . طراحی بین بگ های استوانه ای به گونه ای است که در آن تکیه گاهی وجود نداشته و عمدتا برای نشستن های موقتی بسیار مناسب است .

سطح این بین بگ بسیار انعطاف پذیر است زیرا مواد تشکیل دهنده آن بسیار منعطف بوده و می تواند با حالت پذیری بسیار خوب خود نشیمنگاه نرمی را ایجاد کند . این محصول از دو بخش رویه و محتوای داخلی تشکیل شده است که حجم محتوای داخلی آن 90 لیتر است . ابعاد بزرگ محصول و قطر خوب آن نشستن را برای بزرگسالان فراهم نموده است .

 

ویژگی های ضد آب و ضد حریق بین بگ مدل Chill Seat Hocker

از بزرگ ترین ویژگی هایی که بین بگ مدل Chill Seat Hocker دارد می توان به خاصیت ضد آب و ضد حریق آن اشاره کرد . با توجه به اینکه برای ساخت بین بگ استوانه ای از پارچه ترک نانو استفاده شده است این محصول کاملا آبگریز بوده و در صورت ریختن مایعات یا آب ، آن را از خود عبور نمی دهد ، این ویژگی بسیار خوب موجب شده است تا بتوانید از بین بگ مدل Chill Seat Hocker در استخر ها و همچنین مناطق شرجی ساحلی استفاده کنید . همچنین خاصیت نانو پارچه رویه بین بگ مانع از سوختن و آتش گرفتن بین بگ خواهد شد .

محتوای داخلی بین بگ مدل Chill Seat Hocker

محتوای داخلی بین بگ مدل Chill Seat Hocker که حجمی 90 لیتری دارد از پلی استایرن پر شده است . پلی استایرن نوعی پلیمر مصنوعی معطر می باشد که مدل های مختلفی داشته که برای ساخت بین بگ مدل Chill Seat Hocker از نوع انبساطی آن استفاده شده است که به صورت خرد شده در داخل بین بگ ریخته شده است . ظاهر پلی استایرن شبیه به فیبر بوده اما از نظر دوام و مقاومت بسیار بهتر از آن بوده و در دراز مدت و استفاده مداوم فشرده نمی شود . از ویژگی های خوب این جنس می توان به وزن سبک آن اشاره کرد که جابجایی بین بگ را ساده تر کرده است . همچنین انعطاف پذیری بسیار عالی آن موجب فرم پذیری خوب بین بگ شده است .

نگهداری و شستشو بین بگ مدل Chill Seat Hocker

رویه بین بگ مدل Chill Seat Hocker قابل شستشو بوده که می توانید در صورت ایجاد لکه و یا کثیف شدن نسبت به پاک کردن و شستشو آن اقدام کنید . ضد آب بودن پارچه رویه ، هیچ آسیبی در هنگام شستشو نخواهد دید . بهتر است که فشار زیادی را به بین بگ وارد نکنید ، هر چند دوام و تحمل وزن بین بگ مدل Chill Seat Hocker بالاست ، اما پریدن بر روی آن و یا پرت کردن بین بگ می تواند آسیب هایی را به آن وارد کند . اگر از بین بگ در حیاط استفاده می کنید زیراندازی را بر روی زمین پهن کنید .

تعمیرات بین بگ مدل Chill Seat Hocker

بین بگ استوانه ای ضد آب یا همان بین بگ مدل Chill Seat Hocker قابلیت تعمیر داشته و در صورت آسیب دیدن رویه می توانید نسبت به تعمیرات آن اقدام کنید . پارچه ها با دوخت و دوز تعمیر شده و می توانند به مانند روز اول شوند که البته در صورت پارگی از دوخت ، این امکان میسر است . در صورت نیاز شما می توانید رویه را حتی تعویض کنید که برای تعمیرات تخصصی تر می توانید از فروشگاه تهران اینتکس کمک بگیرید . برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات پس از فروش بین بگ ، با شماره تلفن های فروشگاه تماس بگیرید .

قطر 50 سانتی متر
ارتفاع 35 سانتی متر
وزن 2 کیلوگرم
جنس رویه پارچه ترک نانو
جنس بخش کناری پارچه ترک نانو 
مواد داخلی مبل پلی استایرن
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها حجم داخلی: 90 لیتر
 انعطاف پذیری بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...