بین بگ منعطف اینتکس

mbl-1044

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ منعطف اینتکس

بین بگ منعطف اینتکس یکی از محصولاتی است که از ان علاوه بر نشستن و استفاده به عنوان صندلی ، می توانید به عنوان تخت خواب هم استفاده کنید. ساختار این محصول به گونه ای است که ارگونومی مستطیلی دارد و به صورت ساده شکل گرفته است. هم چنین این محصول دارای رنگ های شاد و جذابی هم می باشد که قدرت خرید و انتخاب شما را بالا برده است. نکته مهم در خصوص این محصول داشتن نرمی و لطافت فوق العاده است که می توانید به راحتی از این محصول در هر مکانی استفاده کرده و از داشتن ان لذت ببرید. علاوه بر این ها این محصول ساخته شده از رویه مخملی می باشد که فوق العاده با کیفیت بوده و به راحتی دچار اسیب نخواهد شد. هم چنین مواد داخلی این مبل شنی را هم فیبر تشکیل داده است که بسیار نرم و لطیف است. هم اکنون می توانید این کالا را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت عالی خریداری نموده و درب منزل ان را تحویل بگیرید. برای ثبت سفارشی مبل شنی و بین بگ های خود در طرح ها و رنگ های مختلف می توانید با فروشگاه تهران اینتکس تماس گرفته و با مشاورین و فروشندگان در این زمینه مشورت گرفته و سفارش خود را انجام دهید .

نقد و بررسی بین بگ منعطف اینتکس

بین بگ منعطف اینتکس ، از تولیدات برند معروف اینتکس است که با طراحی منحصر به فرد و بسیار زیبا طراحی شده که بر اساس ابعادی که دارد مناسب برای سنین بزرگسال می باشد . این محصول دارای ویژگی های بسیار زیادی است که سبب شده بسیاری از افراد که زمان زیادی را برای نشستن صرف می کنند ، از بین بگ ها استفاده کنند . انعطاف پذیری و فرم پذیری بسیار خوب آن ها ، در کنار پرتابل بودن و قابلیت جابجایی آسان سبب شده است تا بتوانید بین بگ را به راحتی جابجا کرده و در هر جای خانه استفاده کنید . با خرید بین بگ منعطف اینتکس می توانید ساعت ها به تماشای تلویزیون و مطالعه کتاب بپردازید و یا در کنار مهمانان و دوستان نشسته و ساعت ها گپ بزنید .

تولید و ساخت بین بگ منعطف اینتکس

بین بگ منعطف اینتکس به عنوان بین بگ دوکاره نیز شناخته می شود چرا که تولید و ساخت آن کاملا متفاوت با بیشتر بین بگ های طراحی شده اینتکس می باشد . با توجه به تصاویر محصول می بینیم که شما می توانید بین بگ را به دو صورت خوابیده و یا ایستاده استفاده کنید . که در حالت ایستاده شرایط برای نشستن شما فراهم شده و در حالت خوابیده شما می توانید بر روی آن به عنوان یک تشک دراز کشیده و حتی از آن به عنوان یک بالش بزرگ استفاده کنید . این ویژگی خوب به شما اجازه خواهد داد تا در هر حالت بتوانید از مبل بین بگ استفاده نمایید . برای ساخت بین بگ منعطف اینتکس از رویه ، آستری و محتوای شنی استفاده شده است که وجود محتوای ریزدانه ای در محصول سبب شده تا فرم پذیری بین بگ بسیار بالا برود . 

جنس بین بگ منعطف اینتکس

جنس بین بگ در کیفیت و ظاهر محصول موثر بوده که حتما در خرید بین بگ خود بایستی به آن توجه ویژه ای داشته باشید . اینتکس برای ساخت بین بگ منعطف خود از پارچه مخمل استفاده کرده است . برای ساخت بین بگ ها از اجناس متنوعی استفاده می شود اما پر طرفدار ترین و محبوب ترین پارچه ا ، پارچه های مخملی می باشد که به واسطه ویژگی بسیار خوب و رویه لطیف خود سبب شده است تا بین بگ ها سطحی نرم و لطیف داشته باشند .

پارچه مخمل قابل شستشو بوده و در صورت چرک شدن می توانید آن را بشویید ، بنابراین نگهداری ساده و راحت تری دارد . جنس این پارچه می تواند از عرق کردن بدن جلوگیری کند . دوام و کیفیت بالای آن ، بین بگ را در برابر آسیب ها مقاوم ساخته است . در داخل بین بگ از آستری و محتوای شنی استفاده شده است که محتوای داخلی آن فیبر های ریز و درشت می باشد که همین موضوع نیز سبب شده است تا بین بگ انعطاف پذیری عالی داشته باشد .

آسیب ها و تعمیرات بین بگ منعطف اینتکس

بین بگ های شنی نیز ممکن است به مانند هر محصول دیگری آسیب ببینند ، بنابراین توصیه می شود که از بین بگ خود به خوبی نگهداری کنید تا شاهد آسیب ها در محصولات نباشیم . از سری مشکلاتی که می تواند برای بین بگ ها اتفاق بیوفتد پارگی رویه به خصوص از دوخت می باشد که علت آن نیز وارد کردن فشار و یا پرتاب کردن بین بگ می باشد ، در این صورت نیز شما می توانید با تعمیرات ، مشکل را برطرف سازید . همچنین دیگر مشکلاتی که عمدتا در دراز مدت پیش آمده و پر اهمیت نیست ، افت مبل بین بگ می باشد که می توانید با شارژ کردن مجدد آن این مشکل را برطرف سازید .

خدمات پس از فروش بین بگ اینتکس

فروشگاه بین بگ و مبل شنی تهران اینتکس که از بزرگترین فروشگاه های فعال در زمینه فروش بین بگ می باشد ، این محصولات را با ضمانت برای فروش گذاشته است و همچنین خدماتی چون تعمیرات این محصولات را نیز ارائه کرده است که می توانید برای تعمیرات تخصصی بین بگ ، محصول را به فروشگاه برده و تعمیرات لازم را انجام دهید . از عمده خدمات ارائه شده می توان به تعمیرات پوسته و آستری ، تعویض رویه یا آستری و همچنین محتوای شنی اشاره کرد .

طول 110 سانتی متر
عرض 75 سانتی متر
ارتفاع 40 سانتی متر
رنگ محصول دارای رنگ بندی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...