بین بگ چند کاره اینتکس

mbl-1043

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ چند کاره اینتکس

بین بگ چند کاره اینتکس را می توان یکی از متفاوت ترین و خاص ترین محصولات شرکت اینتکس دانست که ساختاری فوق العاده دارد. این محصول به گونه ای طراحی شده که قابلیت تخت شدن را هم دارا می باشد. همان طور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید این کالا را می توانید به سادگی باز کرده و از ان به عنوان تخت هم استفاده نمایید. هم چنین داشتن تکیه گاه با ابعاد مناسب نیز یکی از مواردی است که می تواید با خیال راحت به ان تکیه داده و به استراحت بپردازید. علاوه بر این ها این محصول در رنگ بندی متفاوت به بازار عرضه شده است که دست شما را در انتخاب رنگ مورد نظر باز گذاشته است. هم چنین ساختار این محصول هم به صورت دو طبقه بوده و ارتفاع مناسبی را هم برای نشستن شما فراهم کرده است. تمام این موارد نشان از خلاقیت شرکت اینتکس در تولید این بین بگ دارد که هم اکنون می توانید ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت عالی خریداری نمایید.

نقد و بررسی بین بگ چند کاره اینتکس

بین بگ چند کاره اینتکس

بین بگ چند کاره اینتکس محصولی جدید و جذاب است که به تازگی تولید و عرضه شده است. این محصول به گونه ای طراحی شده که شما می توانید از ان علاوه بر استفاده برای نشستن ، برای خوابیدن و دراز کشیدن هم استفاده کنید که از مزایای فوق العاده این محصول به شمار می رود. در همین خصوص باید عنوان نمود که با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا به صورت کامل نقد و بررسی این محصول را به شما ارائه دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

شاید به جرات بتوان گفت که این محصول طراحی خاص و فوق العاده ای دارد که در میان مبل های شنی سرامد بوده و بسیار شکیل تر و خاص تر می باشد. در همین خصوص باید عنوان کرد که ساختار اصلی این محصول به صورت دو لایه مربعی روی هم قرار گرفته شده می باشد که خاص و فوق العاده است. این دو لایه با استفاده از یک بند به یکدیگر متصل شده اند که در صورتی که قصد دارید از این محصول به عنوان تخت استفاده کنید می بایست این بند را باز کنید. هم چنین تکیه گاه این محصول هم به صورت مستطیلی و به هم متصل می باشد که دارای یک شیب کم و ملایم بوده و به صورت استاندارد طراحی و پیاده سازی شده است. هم چنین برند سازنده این محصول هم متصل به این کالا می باشد که اطمینان خاطر شما را بالا برده است. در رابطه با رنگ بندی این محصول نیز باید گفت که شما حق انتخاب خواهید داشت و می توانید رنگ مورد علاقه خود را سفارش داده و از ان لذت ببرید.

جنس بدنه

یکی از موارد مهم در خصوص این محصول جنس بدنه ان است. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا رویه ای ساخته شده از پارچه مخمل دارد. هم چنین مواد داخلی این محصول را هم فیبر تشکیل داده است. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول قابلیت تعویض پوسته و محتویات داخلی می باشد که از خصوصیات بارز این محصول است.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که این مبل شنی قادر است تا 150 کیلو گرم وزن را به راحتی بر روی خود تحمل کند. هم چنین این محصول تنها 5 کیلو گرم وزن دارد که مقدار بسیار کمی بوده و می توانید به راحتی ان را جا به جا کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول این است که در طول 90 سانتی متر ، عرض 75 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 87 سانتی متر این محصول طراحی و تولید گردیده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما می توانید پس از خرید این محصول تنها ان را در جای مناسبی قرار داده و سپس به سادگی این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و از ان استفاده کنید. این بدین معناست که این محصول به صورت اماده به دست شما می رسد و نیاز به راه اندازی ندارد. هم چنین این کالا در صورتی که اسیب ببینید می توان به راحتی رویه و محتویات داخلی اش را تخلیه کرده و ان ها را تعویض نمود. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول نحوه مراقبت از ان است که به راحتی می تواید با رعایت چند نکته ساده سلامت این محصول را تضمین نمایید. در همین خصوص باید عنوان کرد که سما می بایست از ضربه زدن به بدنه این کالا خودداری کنید. هم چنین سعی کنید تا از پریدن و جامپینگ بر روی این محصول هم خودداری کنید تا محتویات داخلی این مبل شنی دچار افت کیفیت نشود.

جمع بندی

بین بگ چند کاره اینتکس محصولی زیبا و با کیفیت است که قابلیت انتخاب رنگ در هنگام خرید را هم دارا می باشید. هم چنین این محصول بدنه و مواد داخلی فوق العاده مقاومی دارد که با خیال راحت می توانید از ان استفاده نمایید. این محصول هم اکنون با قیمت عالی از سایت نمایندگی اینتکس در ایران در دسترس شما عزیزان می باشد.

طول 90 سانتی متر
عرض 75 سانتی متر
ارتفاع 87 سانتی متر
رنگ محصول دارای رنگ بندی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...