بین بگ کلاسیک ستاره ای

bin-3110

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ کلاسیک ستاره ای

بین بگ کلاسیک ستاره ای یک محصول فوق العاده با کیفیت از شرکت کایکو می باشد که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. این محصول تمام اصول حرفه ای را در تولید رعایت کرده و به ان ها پایبند بوده است. در ارتباط با شکل ظاهری این محصول باید عنوان کرد که به صورت ایستاده و استوانه ای تولید شده است که شما پس از خرید می توانید به نشستن بر روی ان شکل کامل و دلخواه خود را بر روی ان پیاده سازی کنید. طرح ظاهری این مبل شنی هم برگرفته از مدل ستاره بوده که در ابعاد یکسان و در فواصل یک اندازه و در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که فوق العاده جذاب است. هم چنین این کالا دارای رنگ اصلی خاکستری می باشد که رنگی عامه پسند است. در رابطه با جنس بدنه این محصول هم باید عنوان نمود که از نوع پلی استر تولید و ساخته شده است که بسیار با کیفیت بوده و قابلیت تمیز کردن را هم دارا می باشد که از خصوصیات خوب این نوع پارچه به شمار می رود. اگر به دنبال خرید یک بین بگ با کیفیت هستید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این کالا را از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی بین بگ کلاسیک ستاره ای

بین بگ کلاسیک ستاره ای

بین بگ کلاسیک ستاره ای یکی دیگر از محصولاتی است که در سال جدید میلادی تولید و روانه بازار شده است. این کالا کیفیت قابل قبولی داشته و ساختاری زیبا دارد که مناسب برای استفاده تمام سنین است. اگر شما هم قصد خرید یک بین بگ حرفه ای را دارید پیشنهاد می کنیم خصوصیات بین بگ کلاسیک ستاره ای را مشاهده کرده و سپس تصمیم به خرید این محصول بگیرید.......

طراحی و ارگونومی ساخت

بین بگ کلاسیک ستاره ای محصولی با کیفیت و جذاب است که طراحی و ارگونومی ساخت دقیق و استانداردی دارد که به صورت چشم نواز طراحی شده و هر فردی می تواند از ان استفاده کند. در خصوص طراحی این کالا در ابتدا باید عنوان نمود که این کالا ارگونومی ساخت استوانه ای دارد که به صورت ایستاده در ابتدا می توانید ان را خریداری کنید. این محصول را پس از خریدن باید در مکان مناسب قرار داده و با چندین بار نشستن بر روی ان می توانید شکل دلخواه خود را به بخش نشیمنگاه این محصول القا کرده و از ان استفاده کنید. در قسمت بالایی این کالا هم یک عدد دستگیره قرار گرفته است که با استفاده از ان می توانید این بین بگ را جا به جا کرده و به راحتی ان را حمل و نقل کنید. نکته دیگر در خصوص این کالا نوع رویه این محصول و رنگ ان است. در همین ارتباط باید گفت که بدنه اصلی این محصول خاکستری رنگ بوده و بر روی ان ستاره های سفید رنگی در فواصل مشخص و به طور منظم قرار گرفته است که باعث شده تا یک محصول شکیل را شاهد باشیم.

جنس بدنه

از دیگر مواردی که باید به ان اشاره نمود جنس بدنه این محصول است. در همین خصوص باید گفت که رویه اصلی این بین بگ ساخته شده از نوع پارچه پلی استر است که کیفیت فوق العاده بالایی داشته و به صورت مستحکم و ضخیم طراحی شده است که باعث شده تا این بین بگ به سادگی اسیب نبیند. هم چنین مواد داخلی این محصول هم از نوع فیبر می باشد که با هر بار نشستن بیش از پیش نشست کرده و شکل کامل به خود می گیرد.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید عنوان نمود که ارتفاع این بین بگ 70 سانتی متر است. هم چنین طول و عرض این محصول هم مشابه هم بوده و هر دو 50 سانتی متر می باشد. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره نمود که این بیگ با کیفیت تنها 2 کیلو گرم وزن داشته ولی با این وجود قادر است تا 150 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که مقدار قابل توجهی می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این بین بگ نیاز به هیچ گونه وسیله ای برای راه اندازی و نصب نخواهد داشت. در همین خصوص باید عنوان نمود که شما پس از خرید این محصول باید این کالا را در قسمتی که قصد دارید از ان استفاده کنید قرار داده و سپس بر روی ان بنشینید. با نشستن های متوالی شما خواهید دید که بخش نشیمنگاه این محصول بیش از پیش فرو رفته و شکل کامل تری را به خود می گیرد. هم چنین شما برای جا به جایی این محصول هم همان طور که در بالا به ان اشاره شد کار سختی نخواهید داشت و با استفاده از دستگیره بالایی این کالا می توانید به سادگی ان را جا به جا کنید. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم باید به چند نکته ساده توجه کنید. در ابتدا وسایل داغ و اتش را از کنار رویه و پوسته اصلی این بین بگ دور کنید تا حرارت باعث افت کیفیت و تغییر شکل پارچه این محصول نشود. هم چنین اشیا نوک تیز را هم از کنار این محصول دور کنید تا بدنه اصلی این بین بگ سوراخ نگردد. علاوه بر این ها از پریدن و جامپینگ بر روی این محصول خودداری کرده و سعی کنید وسایل سنگین تر از 150 کیلو گرم را هم بر روی این بین بگ قرار ندهید. با رعایت این نکات این کالا همیشه با همان کیفیت ابتدایی برای شما باقی خواهد ماند.

جمع بندی

بین بگ کلاسیک ستاره ای محصولی شکیل و زیبا بوده که به صورت ساده طراحی شده است. این کالا رویه ای با کیفیت با طرح ستاره ای چشم نوازی دارد که هر فردی را مجاب به خرید خود می کند. این محصول هم چنین قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی را دارا بوده و دارای ضمانت دو ساله شرکت تهران اینتکس می باشد. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

طول 50 سانتی متر
عرض 50 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
رنگ بدنه خاکستری
جنس بدنه پلی استر 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده کایکو 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...