بین بگ کودک طرح ستاره

hc032019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ کودک طرح ستاره

بین بگ کودک طرح ستاره از سری بین بگ های زیبا و جذاب می باشد که مناسب استفاده کودکان تهیه شده است. این محصول دارای طرح های زیبای ستاره بر روی بدنه می باشد که قادر است توجه هر کودکی را به خود جلب نماید. این محصول از جنس پارچه در نظر گرفته شده است که دارای مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی بوده و در عین حال از نرمی و لطافت مطلوبی برخوردار می باشد که در حین استفاده حس آرامش را به کودک شما القا خواهد نمود. محتویات تشکیل دهنده آن نیز از یونولیت های خرد شده در نظر گرفته شده است که از انعطاف مطلوبی برخوردار بوده و موجب می شود که این محصول به خوبی با بدن کودک شما شکل گرفته و آن را در موقعیت مناسبی قرار دهد و در استفاده های طولانی مدت مانع از درد و خستگی شود. در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده است که با استفاده از آن شما قادر خواهید بود روی را از آستر جدا نموده و به راحتی مورد شستشو قرار دهید. همچنین با استفاده از این ویژگی شما قادر خواهید بود که حجم یونولیت های داخل آن را متناسب با نیاز به کودک خود تغییر داده و یا در صورت تمایل آن‌ها را تعویض نمایید. وزن این بین بگ بسیار اندک بوده و در حدود 5 کیلو گرم می باشد و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 70 کیلوگرم را تحمل نماید. اگر شما نیز مجذوب این محصول زیبا و دوست داشتنی شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی آن را از طریق نمایندگی اینتکس با قیمتی مناسب دریافت نمایید.

نقد و بررسی بین بگ کودک طرح ستاره

بین بگ کودک طرح ستاره از سری بین برگ های بسیار زیبا و جذاب می باشد که توانست توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب نماید. این بین بگ به صورت خوابیده طراحی شده و کودک شما قادر خواهد بود برای نشستن و استراحت نمودن آن را مورد استفاده قرار دهد. طراحی و رنگ بدنه آن به گونه ای می باشد که برای هر کودکی جذاب بوده و با استفاده از آن می توانید زیبایی اتاق کودکتان را افزایش دهید. در ادامه این مقاله به نقد و بررسی این محصول پرداخته و شما را در خرید بین بگ کودک همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

همه ما می‌دانیم که شکل ظاهری محصولات برای کودکان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد به همین منظور می بایست در حین خریداری محصولات مورد نیاز آن ها به شکل و نوع طراحی محصولات توجه بسیاری نشان دهیم. همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول به صورت شیب دار در نظر گرفته شده است تا کودک شما بتواند علاوه بر نشستن بر روی آن برای خوابیدن و استراحت نیز از آن استفاده نمایند. این محصول دارای یک عدد تکیه گاه کوچک می باشد که می تواند پشت کودک شما را در موقعیت مناسبی قرار دهد. در قسمت بالای این محصول یک عدد دستگیره در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن می توانید به راحتی این محصول را حمل و جابجا نموده و در محل مورد نیاز کودک خود قرار دهید. رویه این محصول دارای طرح هایی زیبا و فانتزی به شکل ستاره بوده که با دارا بودن رنگ‌ های جذابی چون صورتی و قرمز حس سرزندگی و شادابی را به کودک شما منتقل خواهد نمود. برای این بین بگ زیبا یک عدد زیپ درنظر گرفته شده تا با استفاده از آن قادر باشید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. همچنین می توانید حجم محتویات تشکیل دهنده آن را تغییر داده و متناسب با سلیقه کودک خود شکل دهید. 

 

جنس بدنه

 

از مهمترین مواردی که می بایست به آن اشاره نمود جنس بدنه و کیفیت محصول مورد نظر می‌باشد. زیرا این مورد تاثیر مستقیمی بر طول عمر محصول خواهد داشت. به همین منظور روی این محصول را از جنس پارچه ای نرم و در عین حال مقاوم در نظر گرفته اند تا در حین استفاده علاوه بر دارا بودن نرمی و لطافت لازم، از استحکام بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نشود. محتویات تشکیل دهنده آن نیز از جنس فیبر یا یونولیت های خرد شده در نظر گرفته شده است که انعطاف محصول را بیش از پیش افزایش داده و موجب می شود که در حین استفاده به راحتی با بدن کودک شما شکل گرفته و آن را در موقعیت مناسبی قرار دهد. به همین منظور در استفاده های طولانی مدت کودک شما دچار درد و خستگی نخواهد شد. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن

 

با توجه به اینکه این محصول دارای طول 100 سانتی متر، عرض 70 سانتی متر و ارتفاع 50 سانتی متر برخوردار می باشد، می توان دریافت که از فضای کافی برای استفاده کودک برخوردار بوده و نیز فضای اندکی را اشغال خواهد نمود. به همین جهت گزینه مناسبی برای استفاده در اتاق خواب و نیز پذیرایی می باشد. وزن آن نیز در حدود 5 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل جابجایی می باشد. همچنین قادر است تا وزنی بالغ بر 70 کیلو گرم را تحمل نماید که این امر نشان از کیفیت بالای آن دارد. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

با توجه به موارد فوق می توان دریافت که این محصول از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار می باشد. اما نحوه مراقبت و نگهداری ما نیز بر طول عمر محصول بسیار موثر می باشد. به منظور افزایش طول عمر این بین بگ زیبا فقط کافیست از قرار دادن وزن هایی بیش از وزن 70 کیلو گرم بر روی آن خودداری نموده و از برخورد اشیاء تیز به بدنه آن ممانعت نمایید. در صورت بروز آسیب دیدگی نیز می توانید رویه و یونولیت ها را تعویض نموده و مجددا آن را مورد استفاده قرار دهید. 

 

جمع بندی

 

بین بگ کودک طرح ستاره محصولی پرطرفدار در میان کودکان بوده که به دلیل دارا بودن طرحی جذاب در لیست پرفروش ترین بین بگ های سال قرار گرفته است. این محصول با دارا بودن تکیه گاه و بدنه ای با طراحی شیبدار برای استفاده کودکان بسیار کاربردی خواهد بود. اگر شما نیز مجذوب این محصول جذاب شده اید می توانید به صورت حضوری آن را خریداری نموده و یا به صورت اینترنتی اقدام به سفارش آن نمایید. و این بین بگ زیبا را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از فروشگاه بزرگ اینتکس دریافت نمایید.

طول 100 سانتی متر
عرض 72 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
رنگ بدنه صورتی
جنس بدنه پارچه ای
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 70 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...