بین بگ کودک طرح فیل

mobl-908

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ کودک طرح فیل

بین بگ کودک طرح فیل محصولی خلاقانه و جدید است که ساختاری بسیار زیبا را دارا می باشد. این کالا با در اختیار داشتن طرح فیل باعث شده تا کودکان با دیدن این محصول جذب ان شده و این کالا را یک محصول زیبا و مهیج برای خود در نظر بگیرند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول از رنگ خاکستری طراحی و تولید شده است که دقیقا رنگ مطابق با فیل می باشد. هم چنین این کالا از نوع پارچه مخملی تولید گردیده است که یکی از مقاوم ترین پارچه های موجود در بازار برای تولید و ساخت مبل ها و بین بگ ها و مبل شنی می باشد. این محصول هم چنین قابلیت تعویض رویه و محتویات داخلی را هم دارا می باشد. هم چنین به دلیل سبک وزن بودن این محصول کودک شما می تواند به راحتی ان را در فضای داخل خانه و یا هر مکان دیگری حمل و جا به جا نماید. هم چنین این محصول دارای ضمانت دو ساله هم می باشد که باعث اطمینان خاطر مشتریان شده و می توانید با خیالی اسوده این محصول را از فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی بین بگ کودک طرح فیل

بین بگ کودک طرح فیل

بین بگ کودک طرح فیل یک محصول خلاقانه و جدید است که مناسب برای سنین کودکان و نوجوانان بوده و از کیفیت بالای ساخت و تولید بهره مند می باشد. رویه مقاوم و ضخیم این محصول به گونه ای طراحی شده است که کودک شما در طی بازی و نشستن بر روی این محصول به راحتی نتواند باعث اسیب وارد شدن به این محصول شود. هم چنین طرح این کالا نیز برگرفته از فیل می باشد که یک ظاهر زیبا و دیدنی به این محصول بخشیده است. با ما همراه باشید تا این کالا را مورد بررسی خود قرار دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدای امر اگر بخواهیم این کالا را به صورت کامل شرح دهیم باید عنوان کنیم که این محصول به صورت کاملا زیبا و دیدنی شکل گرفته است که طرح و نقش موجود بر روی بدنه این محصول سبب شده تا کودکان زیادی جذب این بین بگ شوند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول طرح و نقشی برگرفته از فیل را دارا می باشد که دقیقا رنگ ان خاکستری بوده و به صورت طبیعی سعی شده تا این محصول تولید گردد. هم چنین پیاده سازی صحیح طرح گوش ها و همین طور خرطوم و چشم های این حیوان نیز باعث شده تا زیبایی های این محصول هم دو چندان گردد. در قسمت زیرین این محصول هم می توانید طرح پاهای این حیوان را مشاده نمایید که ان هم به صورت مجزا پیاده سازی شده است. نکته مهم دیگر این است که این محصول فضای مناسبی را در اختیار کودک شما قرار خواهد داد که بتواند بدون دغدغه بر روی این محصول نشسته و احساس کمبود جا و فضا را نداشته باشد که این عامل هم در خرید این محصول فوق العاده تاثیر گذار خواهد بود.

جنس بدنه

تا به این جای کار با زیبایی های ظاهری و طراحی این محصول اشنا شدید. حال باید به این نکته اشاره کنیم که این محصول یکی از مقاوم ترین رویه ها را هم دارا می باشد که بدنه این کالا به صورت کلی از نوع پارچه مخمل شکل گرفته است که یکی از مقاوم ترین رویه ها و با کیفیت ترین نمونه های موجود در بازار خواهد بود که ضخامت مناسبی را هم دارا می باشد. هم چنین محتویات داخلی این کالا نیز از نوع یونولیت شکل گرفته است که نرم و راحت بوده و قابلیت تعویض را هم در صورت خراب شدن دارا خواهد بود.

ابعاد و وزن

مبحث بعدی در خصوص این محصول به ابعاد و وزن این کالا تعلق می گیرد که در طول و عرض هم اندازه 70 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 75 سانتی متر طراحی و تولید شده است که این ارتفاع تا بخش نشیمنگاه این محصول محاسبه شده است. هم چنین این کالا مناسب برای استفاده یک نفر بوده و نکته جالب در خصوص تحمل وزن این محصول است که تا 100 کیلو گرم وزن را هم می تواند بر روی خود تحمل کند که مقدار بالایی خواهد بود. هم چنین وزن خود این بین بگ هم تنها 4 کیلو گرم می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

از دیگر خصوصیات خوب این محصول عدم نیاز به راه اندازی این کالاست که این بدین معناست که شما این محصول را به صورت اماده خریداری نموده و می توانید به راحتی ان را در فضای مد نظر خود قرار داده و از ان استفاده نمایید. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا راحتی در مراقبت و نگهداری از این محصول است که تنها نیاز به رعایت یک سری اصول ساده داشته و می توانید این فرایند را هم به سرعت انجام داده و از داشتن یک محصول نو ، تمیز و زیبا لذت ببرید. البته باید به فرزند خود نیز بیاموزید که از سوراخ کردن و قرار دادن وسایل سنگین وزن بر روی این محصول خودداری کرده و سعی کند تا جهت جلوگیری از کثیف شدن این محصول ملافه ای را هم بر روی ان پهن کند.

جمع بندی

بین بگ کودک طرح فیل یک محصول فوق العاده با کیفیت و زیباست که دارای دو سال ضمانت هم می باشد و شرکت تهران اینتکس ان را با کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه داده است که باعث شده تا یک محصول تمام عیار را شاهد باشیم. این کالا هم اکنون با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس در دسترس می باشد.

طول 70 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
ارتفاع 75 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 75 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی هاقابل شست شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...