بین بگ کودک یک نفره

bestway 43780

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ کودک یک نفره

بین بگ کودک یک نفره محصلی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ بندی متنوع توسط شرکت بت وی تولید شده است . این محصول با قیمتی بسیار مناسب و ارزان در فروشگاه تهران اینتکس عرضه می گردد . جنس بدنه این محصول از پارچه مخمال می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف از جمله کودکان و نوجوانان می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی ان محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده بین بگ خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . بین بگ کودک یک نفره بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به وزن و حجم مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منرل و محل کار استفاده نمایید . برای خرید بین بگ کودک یک نفره از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی بین بگ کودک یک نفره

بین بگ کودک یک نفره یکی از زیبا ترین و محبوب ترین مدل های طراحی شده برای کودکان به خصوص دختران می باشد که در رنگ صورتی با خال های سفید رنگ تولید شده است که می تواند علاوه بر زیبایی و شیک بودن ، نشیمنگاهی نرم و راحت برای نشستن های طولانی مدت کودکان نیز باشد ، بین بگ ها نسل جدیدی از مبل های راحتی و طبی می باشند که به دلیل ساختار و همچنین جنسی که دارند از انعطاف پذیری فوق العاده بالا برخوردار بوده که احساس خوشایندی نیز به کودکان خواهند داد . 

راهنمای خرید بین بگ کودک یک نفره

در خرید بین بگ کودک حتما بایستی به سایز و ابعاد بین بگ توجه داشته باشید ، زیرا این محصولات برای کودکان طراحی شده است و مناسب برای آناتومی آن ها خواهد بود ، بنابراین هر بین بگی برای کودکان مناسب نخواهد بود . ابعاد بین بگ کودک یک نفره کاملا مناسب برای کودکان زیر 7 سال می باشد که البته برای کودکان زیر 4 سال نیز شاید مناسب نباشد . همچنین در خرید های خود به جنس محصولات ، دوخت محصول و برند تولیدی آن نیز توجه ویژه ای داشته باشید . طراحی و ساختار نیز از دیگر عوامل موثر در کیفیت و کارایی بین بگ خواهد بود که در این بخش به تمامی آن ها در قالب نقد و بررسی خواهیم پرداخت .

ساختار و طراحی بین بگ کودک یک نفره

بین بگ کودک یک نفره به صورت یک مبل تکیه گاه دار ساخته شده است که می توان گفت مبل های تکیه گاه دار از بهترین و مناسب ترین بین بگ ها به خصوص برای رده سنی کودکان می باشد ، زیرا داشتن تکیه گاه می تواند از بروز مشکلات و درد های کمر جلوگیری کند . با توجه به اینکه کودکان در سنین رشد هستند حتما مبل و بین بگ هایی را خریداری کنید که این ویژگی را داشته باشند . و اما مدل فوق با توجه به طراحی طبی و استاندارد خود می تواند نشیمنگاهی نرم و راحت باشد . برای ساخت بین بگ کودک یک نفره از پارچه دولایه استفاده شده است که یکی از آن ها نقش رویه و دیگری نقش آستری را دارد که آستری محتوای شنی خرد را در داخل خود نگهداری می کند . با توجه به درب های زیپی و بندی که بر روی بدنه و آستری وجود دارد شما می توانید به تمامی لایه ها دسترسی داشته باشید .

جنس بین بگ کودک یک نفره

برای ساخت رویه بین بگ کودک یک نفره شرکت بست وی از پارچه ضخیم مخملی استفاده کرده است ، این پارچه کیفیت بالایی داشته و از بهترین و مناسب ترین پارچه ها برای تولید مبل شنی می باشد ، زیرا ضخامت و دوام عالی داشته و همچنین در برابر ساییدگی ، وزن های بالا مقاوم است ، از ویژگی های دیگر پارچه های مخملی می توان به لطافت عالی سطح آن ، ثابت بودن رنگ و ظاهر محصول در طول زمان ، قابل شستشو بودن پارچه و زیبایی آن اشاره کرد . برای ساخت آستری نیز از پارچه استفاده شده است و محتوای داخلی محصول نیز یونولیت های شنی و خرد شده می باشند .

ویژگی های بین بگ کودک یک نفره

از ویژگی های بسیار عالی که بین بگ کودک یک نفره به سبب استفاده از محتوای شنی یونولیتی کسب کرده است می توان به داشتن وزن سبک اشاره کرد که کودکان به راحتی می توانند مبل خود را بلند کرده و در هر جایی از آن ها بهره مند باشند . همچنین این جنس خاصیت اسفنجی داشته که این خصوصیت بسیار عالی می تواند انعطاف پذیری عالی را به بین بگ ببخشد . از سایر خصوصیات بین بگ کودک یک نفره می توان به قابلیت شستشو رویه اشاره کرد که می توانید به سهولت اینکار را انجام دهید . همچنین امکان شارژ مجدد بی بگ نیز امکان پذیر است .

آسیب ها و تعمیرات بین بگ کودک یک نفره

در طول زمان و با استفاده مکرر کودکان ممکن است بین بگ ها دچار آسیب دیدگی هایی شوند که با قابلیت هایی که این محصولات دارند و خدمات پس از فروشی که فروشگاه تهران اینتکس ارائه کرده است می توانید محصولات آسیب دیده خود را تعمیر کنید ، همانطور که در بخش های ابتدایی مطلب اشاره شد ، این بین بگ از پارچه ساخته شده است که پارچه را با دوخت می توان تعمیر کرد ، با این وجود فروشگاه اینتکس با ارائه خدماتی همچون تعمیرات و تعویض لایه های مختلف بین بگ شنی ، شما را از انجام دادن هر کاری بی نیاز کرده و تنها با ارسال محصول آسیب دیده خود برای فروشگاه اینتکس می توانید تعمیرات را به بهترین شکل انجام دهید .

بین بگ یک نفره کودک از بین بگ های بسیار دوست داشتنی بازار و فروشگاه اینترنتی مبل آرامش می باشد که برای کودکان ساخته شده است . بیشتر بین بگ ها برای سنین بزرگسال ساخته شده است ، ولی فروشگاه مبل شنی آرامش که خود یک تولید کننده بین بگ و مبل های شنی می باشد ، این محصول را با ویژگی ها و خصوصیت های بسیار عالی و مناسب کودکان تولید کرده است که این رده سنی نیز می توانند بدون مشکل و به راحتی از بین بگ استفاده کنند . توجه داشته باشید که این بین بگ دارای ابعاد کوچکی بوده و به همین منظور مناسب برای رده سنی کودکان می باشد . برای همین است که آن ها می توانند بسیار راحت تر از بین بگ ها استفاده کنند و شرایط بهتری را در هنگام استفاده کردن داشته باشند . 

بین بگ یک نفره کودک از نظر طراحی شبیه به بین بگ های بزرگسال است ، برای ساخت این بین بگ نیز از رویه پارچه ای استفاده شده است و در داخل آن آستری کار شده است و محتوای شنی محصول که همان یونولیت ها می باشد ، در داخل بین بگ ریخته شده و شما می توانید یک مبل نرم و طبی را برای کودکان خود خریداری کنید . با توجه به این طراحی ، بین بگ یک نفره کودک می تواند طول عمر بالایی را داشته باشد و حتی در صورت پریدن کودکان بر روی بین بگ ، صدمه ای به محصول وارد نخواهد شد . به همین دلیل است که خرید بین بگ کودک می تواند برای این رده سنی بسیار کاربردی و دوست داشتنی باشد . از سایر ویژگی ها و خصوصیت های بین بگ یک نفره کودک می توان به یک نکته بسیار خوب دیگر اشاره کرد که آن هم امکان جابجایی و حمل بین بگ می باشد . 

کودکان می توانند به راحتی بین بگ یک نفره کودک را برداشته و آن را در هر جایی که دوست دارند قرار دهند . برای همین موضوع ، تولیدی مبل شنی و بین بگ آرامش ، برای بین بگ یک نفره کودک یک دستگیره قرار داده است که حتی در تصویر نیز قابل مشاهده می باشد . این بین بگ تنها 4 کیلوگرم وزن دارد و می توان گفت که وزن بسیار سبکی بوده و هر کودکی به راحتی می تواند محصول را برداشته و آن را جابجا کند . برای ساخت بین بگ یک نفره کودک از پارچه مخمل استفاده شده است . اگر در میان تمامی بین بگ ها و مبل های شنی توجه داشته باشید ، متوجه خواهید شد که بیشترین بین بگ ها از پارچه های مخملی ساخته شده اند ، دلیل آن نیز کیفیت بالای این پارچه است . 

پارچه های مخملی در برابر آسیب دیدگی بسیار مقاوم هستند . همچنین این پارچه قابلیت شستشو داشته و در صورت کثیف شدن بین بگ می توانید رویه آن را برداشته و آن را به راحتی بشویید . برای شستشو رویه بین بگ یک نفره کودک ، می توانید حتی از ماشین لباسشویی نیز استفاده کنید . ماشین های لباسشویی هیچ آسیبی به این رویه نمی رساند و شما می توانید آن را به مانند هر پارچه مخملی دیگر با مواد شوینده بشویید . البته رنگ این پارچه به گونه ای است که چرک را نشان نمی دهد و شما می توانید با اطمینان خاطر آن را شسته و دوباره بر روی مبل شنی قرار دهید . 

از سایر نکات و ویژگی های این مبل شنی می توان به قابلیت تحمل وزن 90 کیلوگرمی محصول اشاره کرد . این تحمل وزن بسیار بالاست و حتی می توان گفت که بزرگسالان نیز می توانند از آن استفاده کنند . بنابراین تمامی کودکان به سادگی می توانند از بین بگ یک نفره کودک استفاده کنند . طول و عرض بین بگ یک نفره کودک 50 سانتی متر بوده و ارتفاع آن نیز به 60 سانتی متر می رسد . توجه داشته باشید که بین بگ یک نفره کودک قابلیت تعمیر داشته و در صورتی که بدنه محصول دچار مشکل شد می توانید آن را تعمیر کرده و یا بخش هایی از مبل شنی را تعویض کنید .

طول 70 سانتی متر
عرض 60 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی ها قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...