بین بگ یک نفره مخملی بزرگسال اینتکس

MBL-047

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره مخملی بزرگسال اینتکس

بین بگ یک نفره مخملی بزرگسال اینتکس از سری مبل های شنی دایره ای مانند می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخودار است . این بین بگ زیبا در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که هر کدام از این رنگ ها دارای زیبایی های منحصربفرد خود است . در بخش بالایی تکیه گاه این بین بگ یک عدد دستگیره نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید وزن 6 کیلو گرمی این بین بگ را حمل نمایید . جنس پارچه استفاده شده در ساخت رویه این بین بگ از مخمل می باشد که علاوه بر نرمی و راحتی بالایی که دارد  به خوبی در برابر فشار و ضربه از خود مقاومت نشان می دهد . همچنین ساختار داخلی این بین بگ را فوم خُرد شده تشکیل داده است که توسط زیپی که در کف آن تعبیه شده است در صورت لزوم قابل تعویض و یا کم و زیاد کردن است . قابلیت تحمل وزن این بین بگ 100 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالا آن دارد و به راحتی می تواند وزن یک نفر را مهار کند . بین بگ یک نفره مخملی بزرگسال اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی بین بگ یک نفره مخملی بزرگسال اینتکس

بین بگ یک نفره مخملی بزرگسال اینتکس ، مدلی محبوب و پر فروش با رنگبندی مختلف می باشد که در فروشگاه تهران اینتکس موجود شده تا بتوانید آن را با قیمت ارزان و ضمانت 2 ساله از فروشگاه خریداری کنید . بین بگ یک نفره مخملی بزرگسال اینتکس مناسب برای تمامی سنین بوده و می تواند وزن های بالا را به خوبی تحمل کند ، زیرا جنس ساخت آن بسیار با کیفیت بوده و دوخت آن نیز به بهترین شکل صورت گرفته است . در ادامه مطلب نیز به نقد و بررسی بین بگ یک نفره مخملی بزرگسال اینتکس خواهیم پرداخت .

تولیدی بین بگ یک نفره مخملی بزرگسال اینتکس

تولیدی بین بگ یک نفره مخملی بزرگسال شرکت بزرگ اینتکس می باشد که یکی از موفق ترین تولیدکنندگان مبل های شنی و بین بگ های ایرانی است که می توانید محصولات این برند را با اطمینان خاطر خریداری کنید . زیرا فروشگاه آنلاین تهران اینتکس که بزرگترین نمایندگی فروش بین بگ در ایران است ، مبل بین بگ یک نفره مخملی بزرگسال اینتکس را با ضمانت برای فروش گذاشته است . اینتکس علاوه بر فروش ، خدمات پس از فروشی را ارائه کرده است که در بخش های بعدی به این خدمات ارائه شده اشاره خواهیم کرد .

طراحی و ساخت بین بگ یک نفره مخملی بزرگسال اینتکس

طراحی و ساخت بین بگ یک نفره مخملی بزرگسال اینتکس به صورت گرد می باشد که بخش نشیمنگاه آن کاملا در داخل تصویر مشخص است . قبل از استفاده شاید بین بگ یک نفره مخملی بزرگسال اینتکس شما طراحی ساده و گردی داشته باشد که نیاز است تا با نشستن و یا با دست به آن فرم دهید . فرم پذیری بین بگ بسیار عالی بوده و این ویژگی بسیار عالی یعنی فرم پذیری خوب آن ، می تواند با بدن شما هماهنگ شده و شکل بدن شما را به خود بگیرد ، از این رو فشاری را وارد نخواهد کرد و می توانید ساعت های بیشتری را بر روی بین بگ بنشینید .

جنس بین بگ یک نفره مخملی بزرگسال اینتکس

برای ساخت بین بگ یک نفره مخملی بزرگسال اینتکس از رویه ، آستری و محتوای شنی استفاده شده است که برای ساخت رویه آن که بیرونی ترین لایه می باشد ، از پارچه مخمل استفاده شده است . پارچه های مخملی لطیف هستند ، لطافت بسیار عالی و رنگبندی های شاد و متنوع این پارچه باعث شده است که بیشترین تنوع مبل های شنی و بین بگ ها از پارچه مخملی ساخت شده باشد . محتوای داخلی بین بگ نیز از فیبر های شن شده یا همان خرد شده پر شده است . انعطاف خوب ، طبی بودن و وزن سبک محصول نیز به دلیل استفاده از این محتوا می باشد .

شستشو بین بگ یک نفره مخملی بزرگسال اینتکس

گاهی ممکن است بین بگ ها به مرور زمان و در استفاده های مکرر کثیف شده و لکه ایجاد شود ، از این رو این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید رویه را از آستری جدا کنید . برای شستشو می توانید رویه با دست بشویید و یا آن را به مانند لباس ها داخل لباسشویی قرار دهید . توصیه می شود که از آب بسیار داغ برای شستشو استفاده نکنید . اگر لکه ای بر روی بین بگ ایجاد شده است توصیه می کنیم که نسبت به نوع لکه ، به صورت دستی برای از بین بردن لکه اقدام کنید و از قرار دادن رویه در ماشین لباسشویی جلوگیری کنید .

تعمیرات بین بگ یک نفره مخملی بزرگسال اینتکس

اگر رویه بین بگ یک نفره مخملی بزرگسال اینتکس دچار آسیب دیدگی مانند پارگی شد ، می توانید با دوخت آن را تعمیر کنید . این تعمیرات شامل آستری نیز می باشد زیرا آستری نیز به مانند رویه پارچه ای است . شما می توانید برای تعمیرات بهتر و تخصصی تر بین بگ خود را برای فروشگاه تهران اینتکس ارسال کنید . فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروشی را برای مبل بین بگ ها و مبل های شنی خود ارائه کرده است که تعمیرات بخشی از آن بوده و شما می توانید حتی برای تعویض رویه ، آستری و محتوای شنی نیز از فروشگاه کمک بگیرید و افت مبل شنی خود را نیز رفع نمایید .

قطر 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
پارچه رویه قابل تعویض
رنگ بدنه نارنجی
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...