بین بگ یک نفره چرمی

bestway 43870

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره چرمی

بین بگ یک نفره چرمی بست وی محصولی جدید و با کیفیت می باشد که دارای بدنه از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین منظور این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد تشکیل دهنده این محصول از یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و انعطاف پذیری این محصول افزوده است و همچنین در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به شما کمک می کند که مواد داخلی این محصول را کم یا زیاد نمایید و بین بگ خود را به شکل دلخواه در بیاورید و همچنین شما می توانید به کمک زیپ که تعبیه شده قسمت رویی را جدا نموده و به راحتی تمیز نمایید .

بین بگ چرمی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول دارای حجم و وزن مناسب می باشد و با توجه به دسگیره که تعبیه شده به شما کمک می کند که به راحتی این محصول را حمل نمایید به همین منظور از این محصول می توانید در مکان های مختلف مانند محل کار و منزل استفاده نمایید . برای خرید بین بگ یک نفره چرمی بست وی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

آیا بین بگ طبی است ؟

گاهی ممکن است در میان جستجو ها در میان بین بگ ها با نام بین بگ طبی برخورد کرده باشید ، اما سوال بسیاری از مشتریان اینجاست که آیا بین بگ طبی است ؟ مدل های متنوعی در بازار وجود دارند که شاید برخی از آن ها با توجه به نوع طراحی و آرگونومی ساخت طبی باشند ، بنابراین هر بین بگی برای نشستن های طولانی مدت مناسب نیستند . با بررسی هایی که نسبت به بین بگ یک نفره چرمی انجام شده است ، میبینیم که این مبل دارای سطحی گود و نشیمنگاهی پهن است که پشتی و ارتفاع آن نیز بلند می باشد ، به همین دلیل به خوبی می تواند تمامی بدن را پوشش داده و از وارد شدن فشار به اندام ها جلوگیری کند . این مبل می تواند فرم پذیری عالی داشته باشد ، به همین دلیل نیز گودی کمر را به خوبی پر کرده و می تواند سطحی طبی را ایجاد نماید .

مواد داخل بین بگ ها

برای پر کردن بین بگ ها ممکن است از اجناس مختلفی استفاده شود ، لذا هر یک از این محتوا می تواند ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را داشته باشد . یکی از محبوب ترین اجناس برای ساخت بین بگ ها می توان به یونولیت های خرد شده اشاره کرد که این اجناس وزن بسیار سبکی داشته و خاصیت اسفنجی دارد ، یونولیت همچنین طول عمر بالایی داشته و به راحتی می توانید این محتوا را تهیه کنید . این در حالی است که برای ساخت بین بگ ها حتی از گرانول ، اسفنج ، ابر ، پشم و پشم شیشه نیز استفاده می شود .

دلایل افت بین بگ چیست ؟

بین بگ ها ممکن است در استفاده طولانی مدت ، به عنوان مثال پس از 1 الی 2 سال استفاده افت کند . زیاد استفاده کردن از مبل می تواند این روند را سریع تر کند . دلایل افت بین بگ ، فشرده شدن محتوای شنی یونولیتی می باشد که سبب ایجاد خلاء در داخل مبل شده و شکل خود را از دست خواهد داد . بنابراین نیاز است تا با تهیه یونولیت بین بگ خود را شارژ کنید . شارژ کردن بین بگ ساده است زیرا بر روی بدنه زیپی قرار گرفته شده است که می توانید به لایه های زیرین دسترسی پیدا کنید .

تعویض رویه  بین بگ ها

بین بگ ها نیز به مانند هر وسیله دیگری ممکن است کثیف شود ، بنابراین نیاز است تا آنها را تمیز کرده و مراقبت کنیم تا ظاهر خود را حفظ کند . اما زمانی ممکن است که پس از چند سال ، بین بگ کهنه شده و یا بر اثر نگهداری نادرست آسیب ببیند ، به همین دلیل نیاز است تا رویه بین بگ را تعمیر و یا تعویض کنید . فروشگاه تهران اینتکس نمایندگی رسمی فروش بین بگ در ایران است که می توانید در صورت نیاز رویه را تعویض کرده و رویه ای جدید سفارشی در جنس و رنگ مورد نظر خود را قرار دهید .

نقد و بررسی بین بگ یک نفره چرمی

بین بگ یک نفره چرمی یکی از خوش رنگ ترین و زیبا ترین بین بگ های طراحی شده توسط برند بست وی می باشد که یکی از برترین و شناخته شده ترین برند های اورجینال در بازار مبل های شنی و بین بگ های خارجی به شمار می آید ، به همین دلیل نیز فروشگاه تهران اینتکس با ارائه انواع بین بگ های اورجینال خارجی دسترسی و خرید آسان بین بگ های خارجی را فراهم کرده است تا بتوانید آن ها را با ضمانت و با اطمینان خاطر خریداری کنید . در ادامه این مطلب نیز فروشگاه تهران اینتکس با ارائه نقد و بررسی جامع در رابطه با محصول بین بگ یک نفره چرمی ، قصد دارد شما را در خرید محصول راهنمایی کند .

نحوه طراحی و تولید بین بگ یک نفره چرمی

بین بگ ها از نظر ظاهری و همچنین طراحی تفاوت ها و شباهت هایی را با یکدیگر دارند که حتما قبل از خرید بین بگ بایستی به این موارد توجه داشته باشید تا مناسب ترین گزینه را برای خود خریداری کنید . بین بگ یک نفره چرمی همانطور که در تصویر مشاهده می کنید دارای رنگ سرخ بوده که می تواند حتی علاوه بر یک نشیمنگاه عالی ، وسیله ای تزئینی و دکوری خوبی نیز برای دیزاین خانه ، محل کار و مغازه های شما باشد . این بین بگ برای سنین بزرگسال طراحی شده است چرا که ابعاد آن متناسب با آناتومی بدن بزرگسالان طراحی شده است .

بین بگ یک نفره چرمی دارای نشیمنگاه گود و همچنین پشتی و تکیه گاه مرتفع و بلند می باشد که می تواند به خوبی بدن شما را پوشش داده و بستری گرم و نرم را برای استراحت کردن و نشستن طولانی مدت فراهم کند . این محصول کاملا برای خانم های خانه دار می باشد که بتوانند با نشستن بر روی آن ، ساعت ها به تماشای تلویزیون ، مطالعه کتاب ، صحبت با دوستان و خانواده بپردازند . این مبل شنی از طراحی سه لایه برخوردار است که این سه لایه پوسته ، آستری و محتوای داخلی شنی می باشد که پوسته بیرونی ترین و محتوای شنی داخلی ترین لایه بین بگ می باشد .

دوام و کیفیت بین بگ یک نفره چرمی

سوالی که ممکن است برای خریداران بین بگ ها ایجاد شود این سوال است که دوام و کیفیت این محصولات چگونه است . بایستی توجه داشت که بین بگ ها برای نشستن طراحی شده اند و لازمه آن نیز دوام بسیار عالی برای قرار گیری افراد بزرگسال می باشد ، بنابراین تولید کنندگان سعی بر این دارند که با طراحی چند لایه و همچنین استفاده از اجناس مرغوب و درجه یک دوام و کیفیت محصولات خود را افزایش دهند . لازم به ذکر است که بین بگ یک نفره چرمی قادر به تحمل وزن 180 کیلوگرمی است که می توان گفت تمامی بزرگسالان با هر وزنی می توانند از این مبل استفاده نمایند .

جنس بدنه و محتوای شنی بین بگ یک نفره چرمی

بست وی برای ساخت بین بگ یک نفره چرمی خود از بدنه پارچه ای چرمی استفاده کرده است . پارچه ای که برای ساخت این محصول استفاده کرده است از نوع چرمی بوده که یکی از بهترین و با دوام ترین اجناس برای ساخت مبل بین بگ ها می باشد . از ویژگی های خوب پارچه های چرمی مصنوعی تنوع رنگبندی در آن هاست . این پارچه در برابر سایش مقاوم بوده و طول عمر بالایی نیز دارد . محتوای شنی بین بگ نیز پر شده از یونولیت های ریز و دانه دانه می باشد که به شکل شن شده در آمده است . استفاده از این محتوا علاوه بر سبک شدن بین بگ ، انعطاف پذیری و فرم پذیری محصول را افزایش داده است .

خدمات پس از فروش و تعمیرات بین بگ

بین بگ ها نیاز به مراقبت و نگهداری دارند ، شما می توانید با نگهداری و استفاده صحیح طول عمر آن را افزایش داده و طول عمر آن را زیاد کنید . با توجه به بدنه چرمی این مبل ، بهتر است آن را بیشتر در محیط خانه استفاده کرده و در هوای آزاد و در معرض نور خورشید استفاده نکنید . رطوبت نیز چندان برای این جنس خوب نیست . برای پاک کردن لکه ها و تمیز کردن این پارچه می توانید از یک دستمال نمناک استفاده نمایید . فروشگاه تهران اینتکس خدمات پس از فروشی همچون تعمیرات بین بگ را برای مشتریان خود ارائه کرده است که می توانید از این خدمات بهره مند شوید . 

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
دارای دستگیره مخصوص حمل
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...