تخت و مبل شنی دو نفره

mbl-3010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت و مبل شنی دو نفره

تخت و مبل شنی دو نفره یکی از محصولات بسیار خلاقانه و زیبایی است که با بهره گیری از ظاهری ساده و در عین حال نرم و راحت سبب شده تا مصرف کنندگان این کالا از داشتن ان لذت ببرند. اگر بخواهیم در خصوص این محصول بیشتر صحبت کنیم باید عنوان کرد که این کالا ظاهری مستطیلی شکل دارد و همین ظاهر باعث شده تا افراد بتوانند از این محصول به عنوان تخت هم استفاده کرده و لحظات مورد نیاز بر روی ان به استراحت پرداخته و دراز بکشند. هم چنین در زمان هایی که شما قصد دارید تا به تماشای تلویزیو و یا بازی کردن بپردازید هم نشستن بر روی این محصول از خستگی شما جلوگیری کرده و فضایی نرم و راحت را برای شما خلق خواهد کرد. رنگ این کالا هم به صورت یکدست بنفش می باشد که رنگی شاده و جذاب خواهد بود. در کنار تمام این موارد باید به بدنه مقاوم و با دوام این مبل شنی هم اشاره نمود که باعث شده تا بتوانید با خیال راحت به این محصول اطمینان کرده و ان را با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری نمایید.

تخت و مبل شنی دو نفره از جمله محصولات خلاقانه تولید شده توسط کمپانی بزرگ اینتکس بوده که در بالاترین کیفیت به بازار عرضه شده است. طراحی متفاوت این محصول که شباهتی به سایر مبل های شنی نداشته در زمان کوتاهی توانست رضایت مصرف کنندگان محترم را جلب کند. این محصول با وزنی کم به راحتی حمل و نقل می شود. جهت اسودگی خاطر مشتریان عزیز این محصول با یک ضمانت نامه دو ساله عرضه می شود. در این بخش به تشریح کامل ویژگی های این مبل شنی زیبا خواهیم پرداخت. اگر شما نیز قصد خرید محصولی متفاوت را دارید با راهنمایی های این بخش تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی ساخت و ظاهر هر محصولی از جمله مواردی بوده که در جلب نظر مشتری تاثیر بسزایی دارد. مبل های شنی به دلیل راحتی و لطافت در زمان کوتاهی توانستند بخش بزرگی از خرید بازار را به خود اختصاص بدهند. زیرا این مبل های خاص با طراحی ساده ساخته شده که راحتی را برای مصرف کنندگان به همراه دارد. این محصول نیز مشابه سایر مبل های شنی ساخته می شود. اما تفاوت هایی نیز دارد. در ساخت این محصول با رعایت برخی نکات استاندارد امکانی ایجاد شده تا به عنوان تخت نیز استفاده شود. این کالا دارای نشیمنگاهی بزرگ بوده که ارتفاع کمی نیز دارد. تکیه گاهی بسیار کوچک برای این محصول در نظر گرفته شده که در مواردی قابل صرف نظر است. به همین دلیل به راحتی بای خواب نیز می توان از این مبل شنی بهره برداری کرد. این محصول دارای بدنه ای ساده و بنفش رنگ است. اما شرکت اینتکس قابلیتی برای رضایت مشتریان در نظر گرفته تا شما رنگ بدنه محصول را با توجه به دکوراسیون مکان مدنظر خود انتخاب کنید.

جنس بدنه

این محصول مقاوم از بدنه ای با جنس پارچه مخمل ساخته شده است. ت.جه به جنس بدنه از جمله نکات بسیار مهمی بوده که بتواند رضایت مصرف کنندگان را به دست اورد. زیرا تمامی افراد زمانی که قصد پردات هزینه برای تهیه کالایی را دارند همواره در پی محصولی با طول عمر بالا می باشند. که این انتظار با توجه به انتخاب یک بدنه با کیفیت حاصل می شود. این پارچه دارای خاصیتی ضد تعریق بوده و در برابر فرسایش و پوسیدگی بسیار مقاوم است. این پارچه در صورت کثیفی بدون ان که دچار تغییر شود قابلیت شست و شو دارد. در صورت تمایل می توانید با اسودگی این پوشش بدنه را تعویض کنید.

ابعاد و وزن

این مبل شنی دارای سطح مقطع نسبتا بزگی بوده تا دو نفر به راحتی برای خواب از ان استفاده کنند. به همین دلیلی دارای طولی معادل 130 سانتی متر و عرض 80 سانتی متر است. توجه داشته باشید ارتفاع کم محصول که فقط 50 سانتی متر بوده استراحتی بسیار راحت را برای شما مهیا می سازد. این مبل شنی با وزن کم 7 کیلوگرمی خود قابلیت تحمل وزنی معادل 130 کیلوگرم را داشته که یک ویژگی عالی به حساب می اید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول به صورت کاملا اماده به دست شما خواهد رسید. پس نیاز به مراحل خاصی برای راه اندازی ندارد. شما این محصول را از بسته بدی خود خارج کرده و در فضایی مسطح قرار دهید. با چندبار نشستن نشیمنگاه محصول شکل گرفته و برای استراحت یک مکان ایده ال خواهد شد. جهت حفظ طول عمر بالای کالا از وارد کردن اجسام نو تیز به بدنه محصول جدا خودداری کنید. این محصول دارای تحکل وزنی مشخص وده پس از وارد کردن ضربه یا وزنی بیش از تحمل ان پرهیز کنید.

جمع بندی

تخت و مبل شنی دو نفره محصولی خلاقانه و جذاب برای استراحت طولانی مدت بوده که شرکت اینتکس با یک ضمانت نامه معتبر به بازار عرضه می کند. این محصول برای استفاده در محیط های منزل و یا ویلا بسیار مناسب است. اگر شما قصد خرید این کالا را دارید می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس با یک قیمت مناسب محصول زیبایی را تهیه کنید.

تخت و مبل شنی دو نفره

تخت و مبل شنی دو نفره یک محصول شنی متفاوت می باشد که فروشگاه اینترنتی اینتکس آن را به تازگی موجود کرده است تا دوست داران مبل های شنی بتوانند از این محصول دوکاره برای نشستن و یا دراز کشیدن استفاده کنند . برای همین است که به این محصول ، تخت و مبل شنی دو نفره گفته می شود . با توجه به طراحی خاص و منحصر به فردی که این محصول دارد شما می توانید از آن به عنوان یک تخت شنی و یا مبل شنی استفاده کنید . طراحی مبل های شنی و تخت های شنی به دلیل اینکه در داخل آن ها از یونولیت های خرد شده و به اصطلاح شنی استفاده شده است ، باعث نرمی و راحتی هرچه بیشتر تخت خواب ها و مبل های شنی شده و به همین علت نیز شما می توانید از محصولات به بهترین شکل استفاده کرده و به خوبی استراحت کنید . 

ابعادی که تخت و مبل شنی دو نفره دارد بسیار بزرگ است و برای همین مناسب برای استفاده به عنوان تخت خواهد بود . طول تخت و مبل شنی دو نفره 130 سانتی متر بوده و عرض آن نیز 80 سانتی متراست و در حدود 50 سانتی متر ارتفاع دارد . این ابعاد بزرگ فضای خوبی را در اختیار شما به جهت دراز کشیدن و استراحت کردن خواهد داد . رده سنی تخت و مبل شنی دو نفره بزرگسالان بوده و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید ، برای اینکه این محصول شنی می تواند به خوبی وزن افراد بزرگسال را نیز تحمل کند ، بدون اینکه برای تخت یا مبل شنی مشکلی به وجود بیاید . این محصول تک رنگ ساخته شده است و رنگ آن نیز بنفش است . رنگ بنفش یک رنگ خاص و زیبایی است که علاقه مندان زیادی را دارد . 

البته شما می توانید تخت و مبل شنی دو نفره را در رنگبندی های دیگر نیز سفارش دهید . یک ویژگی بسیار خوب در تخت و مبل شنی دو نفره و سایر مبل های شنی و تخت های شنی وجود دارد و آن هم قابلیت تعویض کردن و تعمیر پوسته یا همان رویه مبل ها می باشد . شما می توانید در صورت نیاز رویه مبل شنی خود را تعویض کنید . پوسته ها و رویه های جدید در رنگبندی های مختلف در فروشگاه اینتکس به فروش می رسد و خدمات پس از فروشی که فروشگاه اینتکس برای مشتریان مبل های شنی خود ارائه کرده است ، به شما این اجازه را خواهد داد تا بتوانید در صورت خرابی یا کهنگی در پارچه ها به مرور زمان و یا تغییر دادن رنگ مبل شنی ، اقدام کرده و به راحتی اینکار را انجام دهید . حتی شما می توانید محتوای شنی یونولیتی که در داخل مبل شنی وجود دارد را تعویض و یا محصول را شارژ مجدد کنید .

از سایر ویژگی های بسیار خوبی که می توانیم در رابطه با تخت و مبل شنی دو نفره اشاره کنیم وزن سبک آن است ، برای اینکه محتوای شنی محصول چندان وزن بالایی نداشته و در نهایت وزن کلی مبل شنی سبک خواهد بود ، برای همین شما می توانید در هر جایی از خانه این محصول را قرار داده و از آن استفاده کنید . تخت و مبل شنی دو نفره بسیار مناسب برای تماشای تلویزیون و یا استراحت کردن و خوابیدن خواهد بود . تنوع این نوع از مبل های شنی نسبت به سایر مبل ها کمتر بوده ولی با این وجود باز هم شما می توانید به دسته بندی مربوطه رفته و سایر مبل های شنی چند کاره را مشاهده کنید . شما می توانید این محصول را به صورت اینترنتی خریداری کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید . همچنین این مبل شنی و تخت شنی خاصیت ضد تعریقی داشته و شما می توانید بدون اینکه عرق کنید ، مدت زیادی را بر روی آن دراز کشیده و استراحت کنید . همچنین این مبل شنی بو نمیگیرد و نیازی به شستشو قسمت های داخلی آن نخواهد بود .

طول 130 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
رنگ محصول قرمز
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...