ترامپولین باشگاهی سنسور دار

iTS 04

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین باشگاهی سنسور دار یکی از محصولات بسیار خوب و برجسته می باشد که مناسب استفاده تمامی رده های سنی از 3 تا 60 سال می باشد و کیفیت و قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. در یکی از قسمت های این ترامپولین دو عدد پایه به حالت U برعکس تعبیه شده است که بر روی آن سنسور ورزشی تعبیه شده است. این سنسور تعداد پرش های شما را اندازه گیری کرده و کالری مصرفی را به شما اطلاع می دهد. بدنه بر روی 8 پایه ضد زنگ قدرتمند قرار دارد و جنس توری رویه آن نیز از پلی پرو پیلن می باشد که تا کنون در بسیاری از محصولات رده بالا مورد استفاده قرار گرفته است و بدون شک کاملا مقاوم و در برابر فشار بهترین انتخاب ممکن است. این ترامپولین ورزشی دارای قطر 48 اینچ و برابر 120 سانتی متر می باشد که کاملا استاندارد است و در رده های سنی مختلف می توان از آن استفاده کرد.

  • قطر: 120 سانتی متر
  • دارای سنسور مصرف کالری
  • دارای سنسور تعداد پرش
  • جنس رویه پلی پرو پیلن
  • تعداد پایه: 8 عدد
  • مناسب سنین بیش از 3 سال
  • کد کالا: iTS 04

ترامپولین باشگاهی سنسور دار

ترامپولین باشگاهی سنسور دار یک محصول بسیار جذاب با طراحی فوق العاده کاربردی و زیبا بوده که هم اکنون از نمایندگی تهران اینتکس قابل خرید می باشد. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با این معایب و مزایا این محصول آشنا کرده و معایب و مزایا آن را برای شما شرح دهیم تا با هزینه ای که می خواهید بپردازید، ارزشمند ترین محصول را خریداری کنید. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده و رنگ های مشکی و قرمز در آن به کار رفته است. این محصول دارای یک سنسور بوده که با توجه به آن شما می توانید مقدار اندازه کالری سوزانده شده و تعداد پرش هایتان را بر روی آن مشاهده نمایید. این محصول رده سنی خاصی را دارا نبوده و تمام افراد 3 تا 60 سال می توانند از این ترامپولین استفاده کرده و از آن لذت ببرند.

جنس بدنه

قطعا محصولات ترامپولین باید دارای جنس، کیفیت و مقاومت بالایی باشد تا بتوانند وزن وارده بر خود را به آسودگی تحمل کنند و آسیبی به شخص مقابل وارد نکنند. به همین دلیل جنس بدنه این محصول از پلی پرو پیلن بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و یا فشار وارده بر خود می باشد.

ابعاد و وزن

اشخاصی که قصد خرید این محصول را دارند حتما سعی کنند تا ابعاد و سایز آن را نسبت در محل مورد نظر، بسنجند تا پس از خرید مشکلاتی نظیر بزرگ و یا کوچک بودن محصول را نداشته باشند. به همین دلیل ابعاد و وزن این کالا به این شرح می باشد: قطر: 120 سانتی متر و وزن آن 10 کیلو گرم بوده که به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول به هیچ راه اندازی نیاز نداشته و شما با آسوگی می توانید از این محصول استفاده کرده و از آن لذت ببرید. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر شود که وسایل تیز را به این محصول نزدیک نکرده و اگر تحت هر شرایطی برای این محصول مشکل و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید در وهله اول با برچسب تعمیرات، این محصول را تعمیر کنید، همچنین می توانید این کالا را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما، محصول خود را همانند روز اول تحویل گرفته و از آن با خیالی آسوده استفاده نمایید.

جمع بندی

ترامپولین باشگاهی سنسور دار از محصولات بسیار زیبا و جدید بوده که طراحی گردی را داشته و در آن رنگ های مشکی و قرمز به کار رفته است. جنس بدنه این محصول از رویه پلی پرو پیلن بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید، شما هم اکنون می توانید این محصول را از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران، خریداری کرده تا در اسرع وقت، محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...