ترامپولین بزرگ 4 متری

iTS 012-H

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
26,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین بزرگ 4 متری محصولی جدید و کاربردی می باشد که می تواند مصارف مختلفی اعم از ورزشی و یا تفریحی داشته باشد، ترامپولین های برند آی ترام همواره کیفیت بسیار خوبی دارند. رویه این کالا که خاصیت پرشی دارد از جنس پلی پرو پیلن بوده که در عین انعطاف مناسب مقاومت بسیار خوبی نیز دارد. این ترامپولین وزن حدود 98 کیلوگرم داشته و تحمل وزن بسیار بالایی دارد که باعث می شود 4 تا 5 نفر به صورت همزمان بتوانند از این کالا استفاده نمایند. دیواره ها دارای ستون های بسیار مستحکمی هستند که توسط لایه های بسیار نرمی پوشانده شده اند به علاوه دیواره توری دارای یک درب می باشد که توسط یک زیپ باز و بسته می شود. قطر سطح آن حدود 4 متر و ارتفاع آن نیز حدود 2.7 متر می باشد.

ترامپولین بزرگ 4 متری از سری ترمپولین های بازی و سرگرمی برای بزرگسالان می باشد که از کیفیت ساخت فوق العاده ای برخوردار است و خیال شما را به طور کلی بابت طول عمر این محصول راحت می کند . همچنین بدنه این ترامپولین به صورت کاملا مستحکم و با استفاده از پایه های فلزی نیز ساخته شده است که بر استحکام این محصول به شدت افزوده . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید ترامپولین راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل ترامپولین بزرگ 4 متری همراه ما باشید .


طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی ساختاری این ترامپولین به صورت گرد و دارای پایه هایی u مانند و همچنین محافظی با رتفاع بلند می باشد که امنیت را به طور کلی بر روی این ترامپولین برقرار کرده و می توانید به همراه آن روزی زیبا و بدون دغدغه را به همراه خانواده سپری نمایید . همچنین ظرفیت استفاده از این ترامپولین 4 الی 5 نفر می باشد که در مقایسه با سایر ترامپولین های موجود از ظرفیت بسیار ایده آلی برخوردار است . علاوه بر آن برای استفاده از این ترامپولین باید به فضای اشغال شده توسط آن دقت نمایید و این محصول مناسب برای استفاده در محیط های باز می باشد اما می توانید از آن در محیط های خانگی با فضای بزرگ نیز استفاده نمایید . تعداد پایه های نگهدارنده این محصول 6 عدد می باشد که به خوبی می تواند وزن شما را بر روی خود مهار نماید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این محصول در قسمت های مختلف ترامپولین متفاومت می باشد . در بخش کف و در قسمت پرش این ترامپولین از جنس پلی پرو پیلن استفاده شده است که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل نیز برخوردار است .  همچنین پایه های نگهدارنده این ترامپولین از جنس فلزی می باشد که در اطرافش پوشش نرم تعبیه شده است تا به هنگام برخورد با بدنه این پایه های بدن شما دچار آسیب دیدگی نشود .

ابعاد و وزن ترامپولین :

ابعاد این محصول به قطر 4 متر و ارتفاع آن 2.7 متر می باشد که نشان از فضای ایده آل ایجاد شده است و به راحتی و بدون کمبود فضا می تواند مورد استفاده همزمان 4 الی 5 نفر قرار بگیرد . همچنین وزن این ترامپولین 98 کیلو گرم می باشد که با توجه به قابلیت استفاده از آن وزنی معقول به نظر می آید و مناسب برای مکان هایی می باشد که احتیاج به جا به جایی مکرر ندارند . 

جمع بندی :

ترامپولین بزرگ 4 متری یکی از برترین و مقرون به صرفه ترین ترامپولین های ورزشی می باشد که توسط برند آی ترام روانه بازارهای جهانی شده است و در همین مدت کوتاه عرضه به بازار به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران ترامپولین های ورزشی و تفریحی باز کند . ترامپولین بزرگ 4 متری با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس ز بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل ویا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...