ترامپولین جامپینگ خانگی تاشو بزرگسال

T 4064

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین جامپینگ خانگی تاشو بزرگسال یک محصول ایده ال برای ورزش و تفریح بوده که برای مصارفی از جمله کاهش وزن و تقویت سیستم دفاعی بدن و از بین بردن سموم بدن طراحی و در سال جدید روانه بازار شده است. این محصول برای تمامی افراد از مبتدی تا ورزشکاران حرفه ای در تمام رده های سنی یک انتخاب مناسب به شمار می رود. بدنه این محصول از جنس پی وی سی توری تولید می شود. این ساختار در برابر سایش مقاوم و باکیفیت مانده  و با طول عمر بالا دچار تغییر در ساختار ظاهری نمی شود. برای تولید بدنه و پایه های محصول از الومینیوم ضدزنگ استفاده شده که از وزن کم با توان وزن بسیار بالا برخوردار می باشد. بخش پرشی محصول برای اتصال به سازه فلزی خود از کش های قوی با عرض بالا بهره برده که موجب کاهش وزن چشمگیری در محصول می شود. این قسمت برای جلوگیری از تماس شخص در زمان بازی مجهز به یک روکش از نوع وینیل می شود. بخش پرشی محصول همواره به محیط اطراف فلزی خود متصل بوده که ساختاری تاشو دارد. برای راه اندازی تنها کافی ست این خمیدگی را باز کرده و تعداد 8 عدد پایه محصول را در کف ان نصب کنید. این پایه هامجهز به یک لایه پلاستیک فشرده به عنوان نگهدارنده بوده که موجب تثبیت محصول در محل مدنظر در زمان بازی خواهد شد. این محصول برای استفاده در تمام فضاهای باز و محیط های سرپوشید از جمله منازل و بالغ ها و سالن های ورزشی یک انتخاب مناسب به شمار می روند. برای خرید این محصول می توانید بهنمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

نوع
خانگی
 قطر
 120 سانتی متر
 ارتفاع
 25 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ
 pvc
 جنس پایه ها
 فلز آلومینیوم گالوانیزه
 سنین مورد استفاده
 نوجوانان و بزرگسالان
 تحمل وزن
 150 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
 قابلیت استفاده برای سنین 15 سال به بالا
 قابلیت استفاده در منازل و سالن های ورزشی
اقلام همراه
دفترچه راهنما

ترامپولین جامپینگ خانگی تاشو بزرگسال یک محصول استاندارد و جاب بوده که با توجه به وزن بدنه کم و ساختار پرتابل خود می توان در فضاهای مختلف اعم از سالن های ورزشی و منازل و باغ ها مورد استفاده عموم قرار گیرد. این محصول با ارگونومی ساخت ساده و کیفیت بدنه بالای خود در طولانی مدت و با استفاده مستمر دچار اسیب نخواهد شد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی جامعی از ان بپردازیم. پس برای خرید ترامپولین جامپینگ مناسب و انتخابی مطمئن توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

ترامپولین ها اساسا ساختاری ورزشی داشته و برای موارد مختلف پزشکی از جمله تنظیم فشار خون و کاهش وزون و همچنین تقویت سیستم دفاعی بدن استفاده از ان ها توصیه می شود. اما اساسا ساختار این محصول نیاز به فضای بزرگ و پرداخته هزینه های کلان دارد. اما این محصول برخلاف سایر کالاهای مشابه با یک توان تحمل وزن بالا و طول عمر زیاد طراحی شده تا اکثر مردم توان خرید ان را داشته باشند. این محصول نیز ساختاری گرد داشته که بخش اصلی یا میانه مخصول به صورت توری تولید می شود که محل اصلی بازی به شمار می رود. تمام اطراف این دایره ستون  های اصلی محصول تعبیه شده که وزن وارده را به طور یکسان در سطح مقطع پخش نمایند. برای اتصال بدنه توری محصول به سازه های ان از فنر های فلزی استفاده می شود. این فنر ها مجهز به یک روکش بوده تا ایمنی مصرف کنندگان را در زمان بازی مهیا سازد.

جنس بدنه

همواره جنس بدنه یکی از مهم ترین دلایل یک خرید برای خریدار می باشد زیرا محصولی که دارای جنس بدنه قابل قبولی نباشد، عمر آن نیز کوتاه خواهد بود. به همین دلیل جنس بدنه این محصول از pvc بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب ها و صدمات احتمالی می باشد. برای تولید پایه های محصول نیز از فلز الومینیوم ضدزنگ استفاده شده از وزن کم و توان تحمل وزن بالا برخوردار بوده و دچار ساییدگی نمی شود. به همین دلیل از این محصول در تمامی شرایط جوی اب و هوایی می توانید بهره برداری کنید. زیرا قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا مجاورت با رطوبت بالا تاثیری بر کیفیت بدنه نخواهد داشت.

ابعاد و وزن

یکی دیگر از مزایای این محصول، ابعاد و وزن کم آن می باشد که به آسودگی می توان آن را در هر منطقه از منزل حمل و یا جا به جا کرد. ابعاد و وزن این محصول به ترتیب به این شرح بوده : قطر این محصول: 121 سانتی و وزن آن 12 کیلو گرم می باشد. توجه داشته باشید این محصول قادر بوده وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را تحمل کرده به همین دلیل برای استفاده تمام رده های سنی قابل استفاده است.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

 این محصول بسیار راه اندای ساده و آسانی را دارا خواهد بود، به این صورتی که شما باید پایه های این تشک جامپینگ را با پیچ های مخصوص به بدنه آن وصل کنید و با خیال راحت از آن استفاده بکنید و لذت ببرید. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این تشک جامپینگ باید ذکر کرد که پس از اتمام استفاده از این محصول حتما آن را در مکانی امن بگذارید تا صدمات احتمالی به آن آسیبی وارد نکند. همچنین وسایل تیز را به بدنه این تشک جامپینگ نزدیک نکنید تا در بدنه آن پارگی ایجاد نکند. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده توسط نمایندگی مرکزی این محصول داری 48 ساعت مهلت تست و تعمیر است.

جمع بندی

ترامپولین جامپینگ خانگی تاشو بزرگسال یک محصول با دوام و زیبا بوده که شما می توانید با استفاده از ان کاهش وزنی چشم گیر و تفریحی مهیج را تجربه نمایید. این محصول با طول عمر بالا و قیمتی مناسب در اختیار عموم قرار می گیرد. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...