ترامپولین جدید اینتکس

tram-007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
24,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین جدید اینتکس یکی از محصولاتی است که شرکت اینتکس ان را در سال جدید میلادی تولید کرده و به دلیل طراحی و شکل و شمایل زیبا و جذابی که دارد به سرعت در بازار از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار شد که همین امر هم سبب شد تا در مدت زمان کوتاهی این محصول به یکی از پر فروش ترین ترامپولین ها در بازار های جهانی بدل شود. همان طور که در تصاویر این محصول قابل مشاهده است این کالا با بهره گیری از بخش زیرین گرد و فلزی و هم چنین طراحی شبکه ای مانندی که دارد زیبایی خاصی پیدا کرده است. هم چنین پایه های نگهدارنده این محصول هم از بخش بالایی توری این محصول عبور کرده است که باعث شده تا این محصول با قدرت به زمین چسبیده و تکان نخورد. هم چنین تمامی پایه ها و بخش های نگهدارنده این کالا از جنس فولاد ضد زنگ طراحی و تولید شده است که هیچ گونه افت کیفیتی در برابر تابش مستقیم نور خورشید و یا شرایط اب و هوایی پیدا نخواهد کرد. نکته مهم دیگر هم به بخش اصلی تشک این محصول تعلق می گیرد که این تشک بسیار مقاومت و انعطاف پذیری بالایی داشته و هم چنین در برابر نور خورشید نیز مقاوم خواهد بود که یک عامل بسیار حیاتی در خصوص این جامپینگ مخصوصا برای افرادی که قصد استفاده از ان را در فضای خارج از خانه دارند ، می باشد.

  • قطر: 240 سانتی متر
  • ارتفاع: 280 سانتی متر
  • جنس رویه : pvc با روکش وینیل
  • جنس پایه ها: فلز فولادی گالوانیزه
  • وزن: 49 کیلو گرم
  • مناسب برای تمام سنین
  • کد محصول: tram-007

ترامپولین جدید اینتکس

ترامپولین جدید اینتکس جدید ترین و در عین حال جذاب ترین محصول شرکت اینتکس در دسته بندی ترامپولین ها می باشد که این شرکت با بهترین ایده های خود سعی کرده تا این محصول را تولید کرده و ان را روانه بازار نماید. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این محصول ساختاری شکیل و بی نظیر را در اختیار شما قرار می دهد که باعث شده تا بتوانید از یک محصول منحصر به فرد استفاده کرده و با ان به بازی و تفریح بپردازید. ما نیز سعی داریم تا قبل از خرید این محصول به طور کامل شما را با خصوصیات این محصول اشنا نماییم ...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از ویژگی های مهم این محصول شکل و شمایل و ظاهر ان است که باعث شده تا این محصول جلوه ویژه ای در اختیار خریداران خود قرار دهد. در همین رابطه نیز اگر بخواهیم بیشتر صحبت کنیم باید عنوان کرد که این کالا دارای ظاهری گرد می باشد که این ظاهر گرد در بیشتر ترامپولین ها مشترک خواهد بود. بخش کف این محصول بر روی لایه ای فلزی و طرح دار قرار گرفته است که باعث شده تا این کالا از نظر تحمل وزن و همین طور استقامت دارای مقاومت بی نظیری باشد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول به پایه های ان تعلق می گیرد که هر یک دارای طرح و قوس می باشند که همین عامل باعث شده تا بدون هیچ گونه نگرانی این محصول را در هر فضایی قرار داده و از ان استفاده کنید. هم چنین دارا بودن توری در کناره های این محصول نیز باعث شده تا شما با خیال راحت از این محصول استفاده کرده و نگران اسیب های احتمالی توسط این محصول نباشید. تمام این موارد در کنار ارتفاع مناسبی که این محصول دارا می باشد باعث شده تا یک کالای شکیل را از این حیث شاهد باشیم.

جنس بدنه

یکی دیگر از موارد مهم در کنار ظاهر و طراحی زیبای این محصول به جنس این کالا تعلق می گیرد که به بهترین شکل ممکن و از بهترین متریال در ساخت و تولید این کالا استفاده شده است. در همین خصوص نیز باید عنوان نمود که این محصول دارای رویه ای ساخته شده از نوع pvc با روکش وینیل بوده و در ان از پلی پروپیلن هم استفاده شده است که باعث انعطاف پذیری بیشتر این کالا گردیده است. هم چنین پایه های این محصول هم همگی فلزی بوده و به صورت ضد زنگ طراحی شده است که باعث شده تا در تمام شرایط جوی بدون نگرانی بتوانید از ان استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

این محصول ساخته شده در قطر 240 سانتی متر و همین طور ارتفاع 280 سانتی متر می باشد که باعث شده تا یک محصول در ابعاد بزرگ و مناسب را شاهد باشیم که با توجه به تحمل وزن بالایی که دارد افراد بزرگسال هم می توانند از ان استفاده کنند. هم چنین بازی کردن توسط چندین کودک به صورت هم زمان نیز از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. علاوه براین ها این محصول دارای وزن 49 کیلو گرم خواهد بود که وزنی ایده ال در مقایسه با خصوصیات این محصول می باشد.

راه اندازی ، تعمیرات و نگهداری

یکی از موارد مهم دیگری که ذهن مشتریان را مشغول خود کرده است ، نحوه راه اندازی این ترامپولین می باشد که قطعا بایدتوجه خاصی به ان کرد زیرا معمولا این ترامپولین های بزرگ را زیاد باز و بست نکرده و یک بار برای همیشه ان را راه اندازی می کنند که بهتر است در همین یک مرحله به بهترین شکل ممکن ان را راه اندازی کرد که بعد ها به مشکل بر نخورید. در همین خصوص هم باید عنوان نمود که شما باید در گام نخست سعی کنید تا تمام تجهیزات این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس سعی کنید تا با استفاده از پایه ها و پیچ های موجود ان ها را محکم کرده و بر روی زمین قرار دهید. پس از ان نیز باید عنوان کرد که تشک این محصول را به صورت دقیق بر روی این پایه های قرار داده و در انتها نیز با محکم بستن ان ها سعی کنید تا از این محصول استفاده نمایید. در کنار این موارد باید به نحوه تعمیرات این محصول هم اشاره کرد که در صورت اسیب دیدن این کالا باید ان را به ما بسپارید تا این کالا را تعمیر کرده و ان را صحیح و سالم به شما تحویل دهیم. هم چنین مراقبت از این محصول هم کاری ساده و اسان می باشد که می توانید با مراجعه به دفترچه راهنمای این محصول این کار را به سادگی انجام دهید.

جمع بندی

ترامپولین جدید اینتکس یک محصول فوق العاده زیبا و جذاب است که مقاومت بسیار بالایی داشته و به صورت ضد اب و ضد سایش روانه بازار شده است. هم چنین این کالا مناسب برای استفاده تمام سنین خواهد بود که باعث شده تا بتوانید از ان در هر فضایی استفاده کرده و لذت ببرید. این محصول هم اکنون از طریق سایت نمایندگی فروشگاه اینتکس در دسترس شما عزیزان خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...