ترامپولین حفاظ دار ORCC ارتفاع یافته

ORCC B01IBFWWOC

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
24,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین حفاظ دار ORCC ارتفاع یافته از سری ترامپولین های جدید و ارتقاع یافته شرکت ORCC می باشد که در سال جاری تولید و روانه بازار شد ، همانطور که گفته شد این مدل نمونه ارتفاع یافته ترامپولین های 10 ، 12 ، 14 FT این شرکت می باشد که از نظر استحکام و تکنولوزی های جدید تری که بر روی آن ها اعمال شده پدید آمده است . بی شک با خرید ترامپولین حفاظ دار می توانید محیطی ایمن و شاد را برای بازی و ورزش کودکان خود فراهم کنید ، با تهیه این وسیله ورزشی و تفریحی می توانید کودکان خود را از بازی های رایانه ای ، گوشی و تبلت دور کنید تا بتوانند با انجام بازی های سالم سلامت خود را نیز حفظ کنند . این محصول دارای ابعاد بزرگی بوده و می تواند به خوبی زمینه را برای جامپ و بازی کودک فراهم کند ، مواد تشک زیرین یا همان کف محصول از جنس پلی پروپیلن ( PP ) ساخته شده و در برابر وزن ها و ضربه ها می تواند به خوبی مقاومت کند ، این جنس در برابر شرایط محیطی و در دماهای مختلف بسیار مقاوم است و می تواند در برابر رطوبت ، اشعه های خورشیدی که آسیب های زیادی را ممکن است به برخی از اجناس بزند در امان است چرا که از تکنولوژی های بسیار خوبی در طراحی و ساخت ترامپولین حفاظ دار ORCC ارتفاع یافته استفاده شده است . لازم به ذکر است که پایه های فولادی این محصول از قطر 42 میلی متری با ضمانت 1.5 میلی متر برخوردار است که نشان از استحکام بالای محصول دارد . قسمت فنری این محصول که شامل 60 عدد فنر است نیز از یک روکش PVC + PE پوشیده شده است تا آن ها را در برابر عوامل دیگر در امان بدارد . شما می توانید این مدل ترامپولین را در قطر 300 سانتی متری با تعداد 60 فنر ، 365 سانتی متری با تعداد 72 فنر ، 427 سانتی متری با تعداد 96 فنر و 457 سانتی متری با تعداد 108 فنر از فروشگاه تهران اینتکس خریداری نمایید .

  • قطر: 305 سانتی متر
  • ارتفاع تا سطح زمین: 90 سانتی متر
  • ارتفاع کلی 270 سانتی متر
  • مناسب سنین کودکان
  • جنس کف از پلی پرو پیلن (poly propylene) 
  • پوشش کناری نرم
  • دارای پایه های فولادی ضد زنگ
  • همراه با  حفاظ توری
  • نردبان فولادی گالوانیزه 42 mm
  • مقاوم در برابر ساییدگی
  • دارای ضربه گیر برای پایه ها
  • فریم فولاد آبکاری شده ضد زنگ
  • حفاظ پلی پروپیلن
  • ضمانت ایمنی TUV
  • دارای استاندارد بین المللی
  • یک سال گارانتی - پنج سال خدمات
  • دارای دو جفت دستکش همراه
  • کد محصول : ORCC B01IBFWWOC

ترامپولین حفاظ دار ORCC ارتفاع یافته نمونه جدید تری از مدل قبلی خود است که از نظر استحکام و تکنولوژی های اعمال شده برتر از نمونه های پیشین است . استفاده از ترامپولین ها می تواند جنبه های مختلفی داشته باشد بسیاری از افراد با خرید ترامپولین قصد دارند تا بستری مناسب و جذاب را برای بازی های شاد و پر تحرک ایجاد کنند برخی دیگر نیز از ترامپولین به عنوان ورزش استفاده کرده و اقدام به سوزاندن کالری و کاهش وزن بهره می گیرند . اما در ادامه این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی تخصصی تر ترامپولین حفاظ دار ORCC ارتفاع یافته شما را با سایر ویژگی ها و مزیت های این ترامپولین آشنا کنیم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

ترامپولین حفاظ دار ORCC ارتفاع یافته با طراحی گرد ساخته شده که از اشکال پر طرفدار ترامپولین به حساب می آید . این محصول همانطور که از نامش پیداست با حفظ ساخته شده و می توانید به دلخواه ترامپولین خود را با حفاظ و یا بدون حفاظ راه اندازی کنید . این محصول شامل پایه ها ، ستون ، تشک ، توری و نردبان می باشد که با اتصال به یکدیگر شکل کلی و اصلی ترامپولین را به خود می گیرد . نحوه قرار گیری ، اتصال و نصب قسمت های مختلف این ترامپولین در بخش راه اندازی ، مراقبت و نگهداری آورده شده است که می توانید با مطالعه آن ترامپولین خود را به سادگی راه اندازی نمایید . در این محصول یک روکش آبی رنگ که ضد آب است قرار گرفته تا با استفاده از آن بتوانید فنر های ترامپولین را از عوامل محیطی محافظت کنید .

جنس

این ترامپولین حفاظ دار کمپانی ORCC از پایه های فلزی ساخته شده است ، پایه های فولادی این محصول کاملا آبکاری شده و در برابر رطوبت و پوسیدگی مقاوم است ، همچنین به هیچ عنوان زنگ نمی زند ، این فلز از مقاوم ترین فلزات موجود در بازار است که orcc از آن برای استحکام بیشتر ترامپولین استفاده کرده است . این محصول دارای 5 پایه از همین جنس می باشد . تشک این ترامپولین نیز از جنس بسیار با کیفیت پلی پروپیلن ( poly propylene ) ساخته شده چرا که این جنس یکی از مقاوم ترین و در عین حال انعطاف پذیر ترین اجناس می باشد که می تواند در اثر ضربه و وزن های بالا ایستادگی کند . فنر های این محصول نیز فلزی می باشد و قدرت کشسانی بالایی را دارد . پوششی که بر روی فنر ها قرار گرفته است نیز از جنس pvc می باشد تا فنر ها را از رطوبت دور نگه دارد و همچنین مانع از گیر کردن پاها میان فنر ها در هنگام جامپ شود . نردبان این محصول نیز از فولاد گالوانیزه 42 میلی متری ساخته شده و می تواند وزن های بالا را تحمل کند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد ترامپولین حفاظ دار ORCC ارتفاع یافته فوق برابر با ( قطر 305 سانتی متر و ارتفاع 270 سانتی متر ) می باشد که می توان گفت از نظر فضا بسیار بزرگ و ایده آل است ، در واقع این محصول برای استفاده کودکان و نوجوانان توصیه شده است اما بزرگسالان نیز می توانند از محصول استفاده کنند چرا که سازه فولادی محصول و تشک و فنر های مقاوم آن باعث شده تا تحمل وزن ترامپولین افزایش یابد . وزن کلی این محصول در بسته بندی خود به 20 کیلوگرم می رسد که می توانید آن را در دو بسته قرار داده و به سهولت آن را جابجا کنید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

راه اندازی ترامپولین حفاظ دار فوق نسبتا ساده است ، در ابتدا شما باید محل مناسبی را برای قرار گیری ترامپولین خود انتخاب کنید ، محلی مناسب است که هموار باشد و تا حد امکان فضای بیرونی آن نرم ( مانند چمن ، تاتمی و ... ) باشد ، پس از انتخاب محل مناسب پایه ها را از بسته خارج کرده و همانطور که در دفترچه راهنما گفته شده است پایه ها را به سازه متصل کنید ، پس از آن تشک را برداشته و با استفاده از فنر آن را به سازه متصل کنید ، پس از این مرحله شما می توانید ستون های حفاظ را نصب و پس از آن توری را بر روی آن قرار دهید . لازم به ذکر است که شما می توانید حتی ترامپولین را بدون حفاظ نیز راه اندازی کنید .

سخن پایانی

با توجه به ویژگی ها و مزایای گفته شده در رابطه با ترامپولین حفاظ دار ORCC ارتفاع یافته می توان به کیفیت بالای محصول پی برد ، این ترامپولین دارای ضمانت از TUV بوده و همچنین از نظر کیفیت سازه دارای استاندارد های بین المللی می باشد به همین دلیل هیچ جای نگرانی نخواهد بود ، شما می توانید محصول را با قیمت استثنایی از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید  .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...