ترامپولین خانگی کودک و بزرگسال

tp036674

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,340,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین خانگی کودک و بزرگسال محصولی با سایز و ابعاد مناسب می باشد که تمامی گروه های سنی قادر به استفاده از آن می باشند این محصول به صورت شش ضلعی طراحی شده که شما می توانید در هر مکانی آن را مورد استفاده قرار داده و از آن لذت ببرید . این محصول دارای یک دستگیره نسبتاً بلند می باشد که شما می توانید آن را به ارتفاع مورد نظر خود تبدیل نمایید. به همین منظور هر گروه سنی قادر به استفاده از این محصول می باشد . همچنین برای این محصول شش عدد پایه در نظر گرفته شده است که علاوه بر ایجاد ارتفاع مناسب به تعادل هرچه تمام تر شما کمک شایانی خواهد نمود. این پایه ها از جنس فولاد ضد زنگ در نظر گرفته شده که به سادگی دچار شکستگی نشده و نیز در فضایی دارای رطوبت و در فضای باز دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نیز نخواهد شد. سطح این محصول از جنس پلی پروپیلن تهیه شده است که دارای خاصیت جامپینگ بوده و نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و به سادگی دچار ساییدگی و پوسیدگی نخواهد شد. این محصول به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید از آن در ورزشگاه ها برای انجام انواع ورزش ها استفاده نموده و در مدت زمان اندکی به تناسب اندام خود دست یابید. همچنین می توانید در منزل و یا در فضای باز از آن به عنوان وسیله تفریحی استفاده نموده و ساعاتی مهیج را برای خود و خانواده خود رقم بزنید. این محصول قادر است تا وزن 500 کیلوگرم را تحمل نموده از گزینه مناسبی برای استفاده کودکان و بزرگسالان می باشد . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و با مراجعه به نمایندگی تهران اینتکس اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب دریافت نمایید.

  • ترامپولین خانگی کودک و بزرگسال
  • جنس تشک : پلی پرو پیلن
  • جنس پایه ها : فلز فولادی ضد زنگ
  • قطر : 110 سانتی متر
  • ارتفاع : 120 الی 140 سانتی متر
  • وزن : 12 کیلو گرم
  • تحمل وزن : 500 کیلو گرم
  • کد محصول : tp036674

ترامپولین خانگی کودک و بزرگسال از سری ترامپولین های دستگیره دار می‌باشد که توانسته در مدت زمان کوتاهی به فروش فوق العاده دست یابد و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. این محصول به صورت شش ضلعی طراحی شده و دارای دستگیره های با قابلیت تغییر ارتفاع می باشد که این امر موجب شده تمامی گروه های سنی قادر به استفاده از آن باشند. شما میتوانید از این محصول در منزل فضای باز و ورزشگاه استفاده نموده و به انجام انواع متفاوتی از ورزش ها و تفریح های مهیج بپردازید. در ادامه این مطلب به تشریح دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید ترامپولین خانگی همراهی می نماییم... 

طراحی و ارگونومی ساخت

 

یکی از ویژگی های مهم هر محصول که در حین خرید می بایست به آن توجه نمود نوع طراحی آن می باشد. زیرا این موضوع تأثیر بسزایی در نوع عملکرد و کارایی آن خواهد داشت. همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول به صورت شش ضلعی طراحی شده که علاوه بر دارا بودن ظاهری زیبا شما قادر خواهید بود آن را در هر مکانی مورد استفاده قرار داده و از آن لذت ببرید. برای این محصول یک دستگیره در نظر گرفته شده است که دارای قابلیت تغییر ارتفاع بوده و این موضوع موجب شده که هر گروه سنی بتوانند به راحتی آن را مورد استفاده قرار دهد. همچنین شما می توانید با استفاده از این دستگیره علاوه بر حفظ تعادل خود به انجام انواع ورزش ها و تفریحات گوناگون و بپردازید. علاوه بر این برای این محصول شش عدد پایه در نظر گرفته شده است که علاوه بر ایجاد ارتفاع مناسب به حفظ تعادل شما نیز کمک شایانی می نماید. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابلیت جمع شدن آن در ابعاد کوچک اشاره نمود که با استفاده از این ویژگی شما می توانید آن را به راحتی حمل و جابجا نموده و در هر مکانی مورد استفاده قرار دهید. 

 

جنس بدنه

 

علاوه بر نوع طراحی محصولات جنس و کیفیت آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد زیرا این موضوع مستقیماً بر طول عمر محصول تاثیر خواهد داشت. به همین منظور سطح این محصول از جنس پلی پروپیلن در نظر گرفته شده است که دارای خاصیت جامپینگ بوده و نیز از کیفیت و ضخامت مطلوبی برخوردار می باشد که این امر موجب شده که در حین استفاده دچار ساییدگی و پوسیدگی و همچنین آسیب دیدگی نشود و شما مدت ها آن را در اختیار داشته و مورد استفاده قرار دهید. پایه ها و دستگیری این محصول نیز از فولاد ضد زنگ در نظر گرفته شده است که در حین استفاده در فضای باز و رطوبت دچار پوسیدگی نشده و در حین استفاده دچار شکستگی و آسیب دیدگی نشود. 

 

ابعاد و تحمل وزن 

 

از دیگر ویژگی هایی که می‌توان به آن اشاره نمود ابعاد و سایز مناسب محصول می باشد. که این ویژگی موجب شده تا شما به راحتی و در کمترین فضای ممکن قادر به استفاده از آن باشید. این محصول دارای قطر 110 سانتی‌ متر بوده که علاوه بر دارا بودن فضای کافی برای استفاده کودکان و بزرگسالان فضای اندکی را اشغال خواهد نمود. ارتفاع آن نیز بین 120 سانتی متر و 140 سانتیمتر متغیر خواهد بود که این ویژگی موجب شده که کودکان و بزرگسالان به طور همزمان قادر به استفاده از این وسیله ورزشی و تفریحی باشند. همچنین وزن آن در حدود 12 کیلوگرم بوده که شما قادر به حمل و جابجایی آن خواهید بود و در عین حال قادر به تحمل وزنی بالغ بر 500 کیلوگرم بوده که گزینه مناسبی برای استفاده تمامی گروه های سنی با هر وزنی می باشد. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

 

همان طور که می دانید علاوه بر کیفیت در نظر گرفته شده برای محصولات نحوه مراقبت و نگهداری ما نیز تاثیر بسزایی بر کارآیی و طول عمر آن خواهد داشت. به همین منظور به جهت مراقبت و نگهداری از این ترامپولین خانگی می بایست از قرار دادن وزن های فراتر از وزن ذکر شده بر روی آن خودداری نموده و از برخورد اشیا تیز به سطح آن ممانعت نماید. البته شما می توانید در صورت بروز هرگونه آسیب دیدگی با مراجعه به نمایندگی های تهران اینتکس آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید. 

 

جمع بندی

 

ترامپولین خانگی کودک و بزرگسال از سری ترامپولین های دستگیره دار می باشد که در مدت زمان اندکی توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. این محصول به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر بزرگسالان کودکان نیز قادر به استفاده از آن می باشند. همچنین قابل ذکر است که از این محصول علاوه بر انجام تفریح های مهیج می توانید به عنوان وسیله ای ورزشی برای رسیدن به تناسب اندام خود در کمترین زمان ممکن استفاده نمایید. برای تهیه این ترامپولین کاربردی شما می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و کیفیت بالا از فروشگاه اینتکس دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...