ترامپولین طرح دار گرد اینتکس

tram-013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین طرح دار گرد اینتکس با علم به نیاز مشتریان و با توجه به سلایق شما به گونه ای طراحی شده است که قطعا با دیدن ان مجذوبش شده و این محصول را در سبد خرید خود جای خواهید داد. در همین رابطه نیز باید عنوان نمود که این محصول با بهره گیری از ظاهر و طراحی گرد روانه بازار شده است و فضای زیادی را هم اشغال نمی کند که همین امر سبب شده تا بتوانید ان را در هر فضایی اعم از منزل ، حیاط خانه و ... قرار داده و به بازی و تفریح با ان بپردازید. هم چنین این کالا دارای لبه هایی است که با طناب مقاوم اتصال بین تشک و پایه ها را تشکیل داده است که باعث شده تا با خیال راحت بتوانید از این محصول استفاده کنید. نصب و راه اندازی این محصول نیز کاری فوق العاده اسان می باشد که می توانید این کار را در مدت زمان بسیار کمی و با در نظر گرفتن راهنمایی های موجود در داخل دفترچه راهنمای این محصول انجام دهید. علاوه بر این ها این محصول دارای خدمات پس از فروش شرکت تهران اینتکس نیز می باشد که در صورت بروز هرگونه سوال و یا مشکل می توانید ان را با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت ان را حل کنیم. این کالا هم اکنون با قیمت مناسب عرضه شده از نمایندگی فروش محصولات اینتکس می باشد.

  • طول: 1.2 متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • جنس کف از نوع پلی پرو پیلن
  • جنس لایه های کناری از PVC
  • جنس پایه ها از فلز فولاد ضد زنگ
  • قابل استفاده در مراکز ورزشی و منزل
  • مناسب سنین مختلف
  • کد محصول : tram-013

ترامپولین طرح دار گرد اینتکس

یکی از تفریحات و هم چنین ورزش هایی که این روز ها افراد زیادی انجام می دهند جامپینگ و پرش می باشد که برای تقویت عضلات پا و هم چنین برای تفریح و سرگرمی کاربرد بسیار زیادی دارد. در همین راستا نیز ترامپولین طرح دار گرد اینتکس یکی از همین محصولات فوق العاده است که طراحی جذابی داشته و می توانید از ان در هر فضا و مکانی بهره مند شوید. در همین خصوص نیز قصد داریم تا در این مقاله به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از ویژگی های این محصول دارا بودن ظاهر گرد و زیبای ان می باشد که از این نظر بی شباهت به ترامپولین های موجود در بازار نخواهد بود. در همین راستا باید عنوان کنیم که ساختار این کالا از چندین بخش شکل گرفته است. بخش اصلی این محصول تشک ان است که به صورت گرد تولید شده و دارای بخش اصلی مشکی رنگ و دور تا دور صورتی رنگ خواهد بود. هم چنین این تشک خود به وسیله طناب هایی به پایه های این ترامپولین متصل شده است که به صورت محکم ان را نگه می دارد. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که شش عدد پایه نگهدارنده این محصول بر روی زمین هستند که به بدنه جوش خورده اند و به صورت محکم و مقاوم بر روی زمین قرار می گیرند که از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. در زیر هر یک از این پایه ها نیز یک عدد لاستیک قرار گرفته است که از سایش ان و خراب شدن این پایه ها جلوگیری کرده و سبب شده تا این محصول مقاومت خود را تحت هر شرایطی حفظ کند.

جنس بدنه

تمام مواردی که در بخش قبلی به ان ها اشاره کردیم از ویژگی های خوب این محصول در مورد نوع طراحی و ساختار این کالا می باشد. در این بخش نیز قصد داریم به بررسی جنس بدنه این کالا بپردازیم. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این کالا دارای کف ساخته شده از نوع پلی پروپیلن می باشد. هم چنین لایه های کناری این محصول نیز برای مقاومت بیشتر از نوع PVC طراحی و تولید شده اند. در کنار این موارد باید به پایه های این کالا هم اشاره کنیم که از نوع فلز ضد زنگ طراحی و تولید گردیده است.

ابعاد و وزن

این محصول را شما می توانید به سادگی در داخل منزل و یا هر فضای دیگری هم استفاده نمایید زیرا ابعاد استانداردی داشته و فضای ان چنان زیادی را هم اشغال نخواهد کرد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این کالا دارای قطر 1.2 متر و هم چنین ارتفاع 25 سانتی متر می باشد. هم چنین تحمل وزن این کالا هم 150 کیلو گرم خواهد بود که قطعا برای افراد بزرگسال هم مناسب می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی دیگر از دغدغه های مشتریان نحوه راه اندازی و نصب این کالا خواهد بود که همیشه سعی می کنند تا در مورد ان سوال کرده و با خیال راحت اقدام به خرید کنند. در مورد این ترامپولین نیز باید عنوان کنیم که این محصول را شما باید با تجهیزات کامل از داخل بسته بندی خراج نمایید. پس از ان شما می توانید مشاهده کنید که بخش پایه های این محصول به صورت اماده در اختیار شما قرار گرفته است و شما می بایست تشک و بخش کف این کالا را در مرکز این پایه ها قرار داده و پس از ان نیز سعی کنید تا با استفاده از طناب ها و کش های موجود ان را به بدنه متصل نمایید. پس از ان نیز شما می توانید به راحتی از این محصول استفاده کرده و به تفریح و یا ورزش خود بپردازید. نکته مهم دیگر هم مراقبت از این محصول است که راهکار های ساده ای را در این خصوص شما باید رعایت کنید تا از اسیب های این کالا جلوگیری کنید. هم چنین عدم ضربه زدن به بخش های مختلف این کالا و عدم سوراخ کردن ان می توانید بخش اعظمی از سلامت این محصول را حفظ کند.

جمع بندی

ترامپولین طرح دار گرد اینتکس یک محصول دیدنی و جذاب است که دارای بدنه مقاوم ، تشک انعطاف پذیر و فنری ، پایه های فلزی و هم چنین تحمل وزن بالا بوده وابعاد مناسبی را هم دارا می باشد که از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. هم اکنون این محصول با قیمت عالی از سایت نمایندگی اینتکس در ایران قابل خرید می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...