ترامپولین فلزی خانگی

t-53863

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین فلزی خانگی یک محصول زیبا و مفرح بوده که برای سنین نوجوان ، جوانان و بزرگسال توسط شرکت Langxun طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در آن رنگ هایی نظیر زرد و مشکی به کار رفته است که به همین دلیل آن را بسیار زیبا و چشم نواز خواهد کرد . در دور تا دور این محصول یک پارچه توری محافظ طراحی و ساخته شده می باشد که از شخص استفاده کننده در برابر اشعه ماورا بنفش و صدمات احتمالی نظیر پرت شدن ناگهانی از این محصول در حین استفاده از آن جلوگیری و محافظت خواهد نمود .

جنس بدنه این محصول از فلز گالوانیزه بوده و پایه های آن از فولاد ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی خواهد داشت . وزن این ترامپولین 16 کیلو گرم و تحمل وزن آن 140 کیلو گرم می باشد که به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

  • ویژگی ها
  • قطر: 150 سانتیمتر
  • ارتفاع: 270 سانتی متر
  • تحمل وزن: 140 کیلوگرم
  • جنس پایه ها: فلزی
  • نوع: ویلایی ، خانگی
  • سنسور: ندارد
  • جنس کفی: توری کشی

ترامپولین خانگی فلزی از محصولات جدید و ورزشی شرکت محبوب Langxun بوده که در سال 2019 طراحی و ساخته شده است . شما با خرید این محصول می توانید در ویلا و یا باغ های خود به یک ورزش و تفریح پرشی رفته و با استفاده از آن چربی و سموم بدن خود را از بین ببرید . اگر قصد دارید تا این محصول را خریداری نمایید ، در ابتدا این مقاله را مطالعه کرده تا از نکات مثبت و منفی آن به طور کامل آشنا شده و از خریدی که می خواهید انجام دهید ، مطمئن شوید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در آن رنگ هایی نظیر زرد و مشکی به کار رفته است که بسیار جذاب و چشم نواز می باشد . در تمام اطراف قسمت تشک این محصول یک پارچه توری محافظ طراحی و ساخته شده است که از شما در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید و صدمات احتمالی نظیر پرت شدن ناگهانی در حین استفاده از این محصول جلوگیری و نگهداری می کند . لازم به ذکر است که برای ورود و خروج از این ترامپولین حتما زیپ مخصوص این پارچه محفاظ را ببندید تا صدمه ای به آن وارد نشود .

جنس بدنه

کیفیت از اصلی ترین دلایل یک خرید برای استفاده از محصول مرود نظر بوده ، و به همین دلیل محصولی که دارای کیفیت و مقاومت پایینی باشد ، طول عمر پایینی نیز خواهد داشت و هیچ شخصی تمایل به خرید این محصول نخواهد داشت . به همین دلیل جنس بدنه این ترامپولین از PVC بوده و پایه های آن از فولاد ضد زنگ و پلاستیک می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی خواهد بود .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد : قطر 150 سانتی متر ، ارتفاع : 270 سانتی متر ، تحمل وزن : 140 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 16 کیلو گرم بوده است که نسبت به ابعادی که دارای بسیار سبک می باشد و به اسودگی قابل حمل و یا جا به جایی است .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا پایه های خود را نسبت به پیچ های مخصوص به بدنه متصل نموده ، سپس تشک را با فنر هایی که در داخل جعبه موجود هستند به بدنه متصل کرده و در نهایت پارچه توری محافظ را به پایه های خود قرار داده تا این محصول راه اندازی شده و به آسودگی بتوانید از آن استفاده نمایید و لذت ببرید .

در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر که به هیچ وجه بیشتر از یک نفر به صورت همزمان از این ترامپولین استفاده نکند ، همچنین وسایل تیز را به آن نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به بدنه این محصولوارد نشود و در نهایت افرادی که وزن آن ها بیشتر از 90 کیلو گرم می باشد از این محصول استفاده نکنند تا صدمه و یا آسیبی به بدنه آن وارد نشود . برای تعمیر ترامپولین می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

ترامپولین فلزی بزرگسال گرد یک محصول با کیفیت و جذاب بوده که توسط کمپانی Langxun طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در آن رنگ هایی نظیر زرد و مشکی به کار رفته است که بسیار زیبا و جذاب می باشد . جنس بدنه این محصول از PVC بوده و پایه های آن از فولاد ضد زنگ و پلاستیک است که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات  و آسیب های احتمالی خواهد بود . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس خریداری نموده و اسرع وقت آن را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...