ترامپولین فنری با قطر 1.35 حفاظ دار

iTS 06-H

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین فنری با قطر 1.35 حفاظ دار یکی از بزرگترین مدل های ترامپولین برای تفریحات جامپینگ بوده که دارای کیفیت ساخت بالایی می باشد. جنس قسمت اصلی و کف این ترامپولین از نوع پلی پرو پیلن (poly propylene) بوده که از ضخامت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. این نوع جنس کف در برابر برخورد آب و قرار گرفتن در شرایط جوی مقاوم بوده و دارای قاببیت ضد سایش و ضد ضربه می باشد. برای قسمت لبه این ترامپولین و پوشش فنر های نگهدارنده آن روکشی از نوع PVC در نظر گرفته شده که از نفوذ آب به داخل فنر ها جلوگیری خواهد کرد. همچنین پایه های نگهدارنده بدنه نیز از آلومینیوم بوده کاملا ضد زنگ می باشند. این پایه ها دارای ارتفاع 30 سانتی متری می باشند و تحمل وزنی برابر 110 کیلوگرم خواهند داشت. یکی از قابلیت های بسیار خوب این ترامپولین داشتن حفاظ توری قوی بوده که از کاربرد بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. این حفاظ از پرت شدن ناگهانی و اتفاقی مصرف کننده از فضای داخل ترامپولین به بیرون به خوبی جلوگیری خواهد کرد. این ترامپولین برای استفاده در مراکز تفریحی و ورزشی گزینه مناسبی بوده و در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی و نصب خواهد بود.

ترامپولین فنری با قطر 1.35 حفاظ دار از سری ترامپولین های مقاوم و مناسب برای مصارف خانگی با کیفیت بسیار بالا می باشد که توسط شرکت itram ساخته و در سراسر دنیا به فروش می رسد ، ترامپولین ها از نمونه وسایل تفریحی و ورزشی می باشد که افراد می توانند با استفاده از آن برای داشتن تحرک ، بازی و سرگرمی ، ورزش و حتی سوزاندن کالری استفاده کنند ، به همین دلیل استفاده از ترامپولین تنها به بازی کردن و سرگرمی ختم نمی شود و چه بسا بسیاری از افراد می توانند با استفاده از ترامپولین وزن خود را کم کنند و یا عظلات پاهای خود را قوی تر کنند . هر چه کیفیت یک ترامپولین بالا تر باشد به مراتب طول عمر آن بالا تر خواهد بود و تمامی افراد نیز می توانند از محصول استفاده کنند . در ادامه مطلب با نقد و بررسی محصول ما را دنبال کنید .

طراحی و آرگونومی ساخت

این ترامپولین فنری با قطر 1.35 حفاظ دار از سری ترامپولین های جدید و بسیار مقاوم موجود در فروشگاه تهران اینتکس می باشد چرا که طراحی و آرگونومی ساخت آن بسیار قوی و با دوام ساخته شده است ، این محصول از چند بخش کلی تشکیل شده است که قصد داریم تا آن ها را مورد بحث قرار داده و نحوه کارکرد ترامپولین را به شما شرح دهیم . این ترامپولین از یک سازه و یا همان ستون ها و پایه ها ساخته شده که دیگر تجهیزات به این بدنه اصلی متصل شده اند ، تعداد پایه های این محصول 6 عدد بوده که به صورت دو به دو توسط یک میله افقی به یکدیگر متصل شده اند تا استحکام پایه ها افزایش یابد ، وجود پایه های زیاد باعث می شود تا وزن به صورت مساوی بین آن ها تقسیم شود و فشار زیاد باعث آسیب پایه نشود . قسمت کف این محصول نیز توسط کش های مقاوم به پایه متصل شده اند که توسط یک روکش پوشش داده شده اند . همچنین برای جلوگیری از پرت شدن به بیرون از ترامپولین توری قرار داده شده است که می تواند محافظ خوبی برای شما و به خصوص کودکان باشد .

جنس

این ترامپولین فنری با قطر 1.35 حفاظ دار از جنس های مختلفی برای ساختش استفاده شده است ، ستون ها یا همان پایه های ترامپولین فنری محبوب و مقاوم فوق از آلومینیوم ضد زنگ ساخته شده به همین دلیل استحکام لازم را در برابر ضربه ، فشار ، وزن و حتی رطوبت دارد ، به همین جای نگرانی در برخورد آب با بدنه نیست . قسمت کف محصول نیز از جنس پلی پرو پیلن poly propylene ساخته شده است چرا که این جنس از نمونه اجناس تقریبا لاستیکی است که می تواند در برابر ساییدگی ، ضربه مقاوم باشد به همین دلیل می تواند به خوبی بستر را برای جامپ فراهم کند . این کف پلی پرو پیلن که در کناره های خود سوراخ هایی دارد می تواند به وسیله کش های مقاوم و با دوام به پایه ها متصل شود تا بتواند خاصیت فنری داشته باشد . لبه های این قسمت که کش ها قرار دارد توسط یک پوشش pvc پوشیده شده است تا در برابر رطوبت مقاوم باشد و بتواند از گیر کردن پا جلوگیری کند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

همانطور که از نام محصول مشخص است این ترامپولین در ابعاد ( قطر : 135 سانتی متر و ارتفاع تا سطح زمین : 30 سانتی متر ) تولید شده است ، این ابعاد ابعادی استاندارد و مناسب برای ساخت ترامپولین می باشد که شرکت itram به خوبی از آن طبعیت کرده و محصول را ساخته است . این ابعاد می تواند فضای ایده آلی را برای تمامی سنین برای بازی و ورزش بدهد به همین دلیل می توانید پریدن و بازی های شاد را با این محصول تجربه کنید . وزن کلی ترامپولین فنری با قطر 1.35 حفاظ دار در بسته بندی خود به 18 کیلوگرم می رسد به همین دلیل جابجایی آن راحت است . تحمل وزنی که شرکت برای استفاده از ترامپولین در نظر گرفته است 110 کیلوگرم می باشد .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

راه اندازی و استفاده از ترامپولین فنری با قطر 1.35 حفاظ دار بسیار ساده است و چه بسا نیازی به راهنمایی خاصی نیست ، پیشنهاد می کنیم که دفترچه راهنمای محصول را مشاهده کنید . توصیه ای که همواره میشود این است که ترامپولین خود را در محل مناسب و درستی قرار دهید به طوری که سطح زمین کاملا مسطح باشد چرا که در صورت ناهموار بودن زمین ممکن است به یک پایه فشار زیادی وارد شود و در استفاده طولانی مدت پایه آسیب ببیند ، همچنین کج بودن ترامپولین می تواند در پریدن شما اختلال ایجاد کند . توصیه دیگری که در رابطه با نگهداری ترامپولین مطرح است نگهداری مناسب از محصول است به طوریکه اگر محصول را در فضای باز استفاده می کنید سعی کنید تا آن را در سایه قرار دهید و یا در هنگام بارش باران آن را جمع کنید .

سخن پایانی

اگر به دنبال خرید ترامپولین ایده آل برای بازی ، تفریح ، سرگرمی ، ورزش و سلامتی خود هستید بی شک ترامپولین فنری با قطر 1.35 حفاظ دار می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد ، ابعاد بزرگ محصول بستر را برای استفاده تمامی سنین فراهم کرده است و تنها محدودیت آن تحمل وزن 110 کیلوگرمی می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...