ترامپولین مستطیلی بزرگ

t-66384

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین مستطیلی بزرگ یک محصول با کیفیت و فوق العاده جذاب بوده است که با استفاده از آن می توانید اعضای خانواده و دوستان خود را به یک ورزش مفرح پرشی دعوت کرده تا انرژی خود را تخلیه بکنند . طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و به رنگ سبز می باشد که بسیار زیبا و جذاب می باشد . این محصول دارای پنج پایه بوده و به همین دلیل دارای استحکام بسیار بالایی می باشد . جنس بدنه این ترامپولین از PVC بوده و پایه های آن از فولاد ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی خواهد بود . در دور تا دور بدنه این ترامپولین یک پارچه توری شکل طراحی و ساخته شده است تا از شما در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید و صدمات و آسیب های احتمالی نظیر پرت شدن ناگهانی از این محصول جلوگیری و محافظت بکند . وزن این محصول 66 کیلو گرم و تحمل وزن آن 226 کیلو گرم است . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوعخانگی
 طول 518 سانتی متر
 ارتفاع 270 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ PVC
 جنس پایه ها فلز فولادی گالوانیزه
عرض 304
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

 

نقد و بررسی ترامپولین مستطیلی بزرگ

ترامپولین مستطیلی بزرگ از محصولاتی با ابعاد بزرگی بوده است که برای مکان هایی نظیر ویلا و باغ های خصوصی و شهر بازی به کار میرود و با استفاده از آن می توانید خود و اعضای خانواده و دوستانتان را به یک ورزش و تفرح جذاب دعوت کرده تا با استفاده از آن انرژی های درونی خودتان را تخلیه کرده و لذت ببرید . ما در این مقاله قصد داریم تا این محصول را به طور کامل بررسی کنیم تا شما از نکات مثبت و منفی آن آشنا شده و از خریدی که می خواهید انجام دهید اطمینان داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و در آن رنگ هایی نظیر سبز و مشکی به کار رفته است که بسیار زیبا و جذاب می باشد . این محصول دارای پنج پایه بوده است که استحکام آن را تضمین می کند و دو چهار عدد از آن های در قسمت های کنناری این محصول بوده و یکی از آن در قسمت میانی این ترامپولین طراحی و ساخته شده است تا به قسمت میانی این محصول فشاری وارد نشده و بدنه آن صدمه ای نبیند . در دور تا دور این محصول پارچه توری محافظی طراحی و ساخته شده است تا از شما در برابر اشعه ماورا بنفش و صدمات احتمالی نظیر پرت شدن ناگهانی از این محصول جلوگیری و محافظت بکند .

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از PVC بوده و پایه های آن از فلز فولاد ضد زنگ گالوانیزه می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است و با خیالی آسوده می توانید از آن استفاده کرده ولذت ببرید .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح خواهد بود : طول : 518 سانتی متر ، عرض : 304 سانتی متر ، ارتفاع : 270 سانتی متر ، تحمل وزن : 226 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 66 کیلو گرم می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول در ابتدا باید پایه های آن را در محلی که می خواهید تا این محصول را راه اندازی نمایید به بدنه آن متصل کرده ، سپس تشک این محصول را نسبت به تمام فنر های داخل جعبه به بدنه متصل کرده و در آخر پارچه توری محافظ را به پایه ها وصل می کنید تا این محصول راه اندازی شده و قابل استفاده شود . برای نگهداری این محصول حتما در فصول سرما آن را جمع کرده تا هوای سرد به بدنه آن صدمه نزده و دچار یخ زدگی نشود ، همچنین به هیچ وجه وزن افرادی که از این محصول استفاده می کنند نباید بیشتز از 200 کیلو گرم بشود و در نهایت وسایل تیز را به آن نزدکی نکنید تا دچار صدمه و یا آسیبی نشود . برای تعمیر ترامپول می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

ترامپولین مستطیلی بزرگ یک محصول با کیفیت و جذاب بوده که به تازگی طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و به رنگ سبز می باشد و جنس بدنه آن از PVC و پایه های آن از فولاد ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی خواهد بود . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

امیر حسین نجفلی

عالی

365 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...