ترامپولین ورزشی بزرگ

tp046674

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی بزرگ محصول با رنگی زیبا و جذاب می باشد که توانسته در مدت زمان اندکی توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. این محصول به صورت گرد طراحی شده که دارای فضای بزرگی به جهت ورزش و تفریح می باشد. سطح این محصول از جنس پلی پروپیلن تهیه شده است که دارای خاصیت جامپینگ بوده و نیز از کیفیت بالایی در برابر پوسیدگی و ساییدگی برخوردار می باشد. همچنین این محصول دارای 6 عدد پایه بوده که علاوه بر ایجاد ارتفاع مناسب به حفظ تعادل شما نیز کمک شایانی می نماید. در قسمت جلوی این محصول یک عدد دستگیره تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید به انواع ورزش ها پرداخته و به تناسب اندام دست یابید همچنین می توانید با استفاده از آن به تعادل خود کمک نمایید. این پایه ها از جنس فولاد ضد زنگ در نظر گرفته شده است که به سادگی دچار پوسیدگی نشده و نیز در حین استفاده دچار شکستگی نخواهد شد. همچنین این فولاد در رطوبت و فضای باز دچار زنگ زدگی نخواهد شد و دارای طول عمر بالایی می باشد. علاوه بر این در اطراف این محصول لایه ای از جنس پلی استر قرار داده شده است که در حین استفاده از آن و برخورد پایه شما به لبه های این محصول مانع از آسیب دیدگی شما خواهد شد. تحمل وزن این ترامپولین بسیار بالا و در حدود 340 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت بالای ساخت آن دارد. اگر شما نیز مجذوب این محصول زیبا و کاربردی شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی از طریق نمایندگی اینتکس اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب و کیفیت عالی دریافت نمایید.

  • قطر: 127 سانتی متر
  • ارتفاع پایه ها: 25 سانتی متر
  • وزن قابل تحمل: 340 کیلوگرم
  • ارتفاع دستگیره: 65 الی 110 سانتی متر
  • جنس کف از پلی پروپیلن
  • جنس پایه ها از فلز ضد زنگ
  • دارای پوشش پلی استر برای فنر ها
  • مناسب سنین 3 تا 70 سال
  • دارای دستگیره

ترامپولین ورزشی بزرگ از سری ترامپولین های گرد می باشد که با توجه به دارا بودن رنگی زیبا و جذاب توانسته در لیست پرفروش‌ترین ترامپولین های ورزشی تفریحی قرار بگیرد. این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که شما می‌توانید از آن در منزل، فضای باز و ورزشگاه استفاده نموده و ساعاتی مفرح را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. برای این محصول یک عدد دستگیره در نظر گرفته شده که دارای قابلیت تغییر ارتفاع می باشد که این امر موجب شده تمامی افراد قادر به استفاده از آن باشند. در ادامه این مقاله به تشریح دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید ترامپولین ورزشی بزرگ همراهی می نماییم... 

طراحی و ارگونومی ساخت

 

همانطور که در تصویر این محصول مشاهده می نمایید این ترامپولین به صورت گرد طراحی شده و از فضای مناسبی به جهت تفریح و ورزش برخوردار می باشد. همچنین این نوع طراحی موجب شده تا شما قادر باشید علاوه بر ورزشگاه آن را در منزل و فضای باز نیز مورد استفاده قرار داده و از آن لذت ببرید. برای این محصول یک دستگیره در نظر گرفته شده است که دارای قابلیت تغییر ارتفاع بوده که این ویژگی موجب شده تمامی افراد با قد های متفاوت قادر به استفاده از آن باشند. با استفاده از این دستگیره شما قادر به انجام انواع بیشتری از ورزش ها خواهید بود. همچنین این دستگیره به حفظ تعادل شما نیز کمک می نماید. علاوه بر این برای این محصول شش عدد پایه در نظر گرفته شده است که این پایه ها علاوه بر ایجاد ارتفاع مناسب به حفظ تعادل شما نیز بیش از پیش کمک شایانی می نماید. در کناره های این محصول نیز یک لایه محافظ قرار داده شده است که در هنگام استفاده از این ترامپولین و در حین برخورد پای شما به لبه های آن مانع از ایجاد آسیب دیدگی خواهد شد. 

 

جنس بدنه

 

علاوه بر نوع طراحی و ظاهر محصولات جنس و کیفیت آنها نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به همین منظور سطح این محصول از جنس پلی پروپیلن در نظر گرفته شده است که دارای خاصیت جامپینگ بوده و نیز از ضخامت مطلوبی برخوردار می‌باشد به همین جهت در حین استفاده دچار ساییدگی و پوسیدگی نخواهد شد. لایه ی محافظ اطراف آن نیز از جنس پلی استر در نظر گرفته شده است که از نرمی و استحکام مناسبی برخوردار بوده و مانع از ایجاد آسیب دیدگی شما در حین برخورد به لبه ها می شود. پایه ها و دستگیره آن نیز از جنس فولاد ضد زنگ در نظر گرفته شده است که در حین استفاده دچار شکستگی نشده و نیز در حین استفاده در فضای باز و رطوبت دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نخواهد شد. با توجه به نکات ذکر شده می توان دریافت که این محصول از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. 

 

ابعاد و تحمل وزن

 

از دیگر ویژگی های حائز اهمیت این محصول می‌توان به ابعاد مناسب و تحمل وزن بالای آن اشاره نمود. همانطور که گفته شد این محصول به صورت گرد تهیه شده است که دارای 127 سانتی متر بوده که علاوه بر دارا بودن فضای کافی و مناسب برای استفاده کودکان و بزرگسالان، فضای اندکی را اشغال خواهد نمود. ارتفاع پایه های آن نیز در حدود 25 سانتی‌متر بوده که این امکان را فراهم می آورد که کودکان نیز به راحتی آن را مورد استفاده قرار داده و لذت ببرند. ارتفاع دستگیره آن نیز بین 65 سانتی متر و 110 سانتیمتر متغیر بوده که این امر موجب شده تمامی گروه های سنی آن را متناسب با قد خود تنظیم نموده و از آن استفاده نمایند. از ویژگی های مطلوب دیگر این محصول می‌توان به تحمل وزن بالای آن اشاره نمود که در حدود 340 کیلوگرم بوده که این ویژگی موجب شده شما با خیالی آسوده آن را مورده استفاده قرار دهید.

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

علاوه بر کیفیت محصول مورد نظر نحوه مراقبت و استفاده مالی نیز تأثیر بسزایی بر طول عمر و کارایی آن خواهد داشت. به همین منظور و به جهت مراقبت از آن می بایست از قرار دادن غذاهای سنگین تر از وزن ذکر شده بر روی آن خودداری نموده و از برخورد اشیاء نوک تیز به سطح آن ممانعت نمایید. اما در صورت بروز هرگونه آسیب دیدگی در هر قسمتی از این محصول شما می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را تعمیر نموده و مجدداً مورد استفاده قرار دهید. 

 

جمع بندی

 

ترامپولین ورزشی بزرگسال از سری ترامپولین های گرد می باشد که شما قادر خواهید بود آن را در هر مکانی از جمله منزل ورزشگاه و محیط باز مورد استفاده قرار دهید. این محصول به گونه ای طراحی شده است که کودکان و بزرگسالان می توانند از آن برای تفریح های مهیج و همچنین ورزش هایی با چربی سوزی بالا استفاده نمایند. قابل ذکر است که شما می توانید این محصول را در ابعاد بسیار کوچک جمع نموده و به راحتی مورد حمل و جابجایی قرار دهید. برای تهیه این محصول زیبا و کاربردی می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی از طریق فروشگاه اینتکس اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت ممکن دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...