ترامپولین ورزشی حفاظ دار کودک و نوجوان با سرسره

T 2054

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی حفاظ دار کودک و نوجوان با سرسره یکی از جدیدترین تولیدات در زمینه این گروه محصولات ورزشی بوده که به دلیل ساختار متفاوت و کیفیت بالای بدنه مورد استقبال مصرف کنندگان محترم قرار گرفته است. این محصول دارای ارگونومی ساخت شش ضلعی بوده که در اطراف ان تعداد شش ستون تعبیه شده که هریک از این ستون ها به صورت زوج در بخش بالایی به یکدیگر متصل می شود. حفاظ محصول بر روی این ستون ها نصب خواهد شد. بر روی این حفاظ دو عدد درب بزرگ برای ورود و خروج قرار دارد. مسیر ورودی از طریق پله ها بوده و برای خروج از محصول یک سرسره استاندارد طراحی شده است. این محصول با وزن بدنه 19 کیلوگرمی خود قادر خواهد بود وزنی بالغ بر 43 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. پایه های محصول از جنس فلز ضدزنگ بوده که در بخش ستون ها از یک رویه با جنس پی وی سی بسیار نرم پوشانده شده تا به کودک در زمان بازی اسیبی وارد نشود. بدننه این محصول از نوع پلی پرولین ساخته شده که ساختاری با خاصیت کشسانی و انعطاف پذیری بالا در کنار توان تحمل وزن بسیار زیاد می باشد. البته توجه داشته باشید اتصال این بدنه به ستون های محصول از طریق تعدادی فنر فلزی قوی با روکش پی وی سی ممکن می شود. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

  • قطر: 213 سانتی متر
  • ارتفاع پایه ها: 25 سانتی متر
  • ارتفاع: 228 سانتی متر
  • طول ستون ها: 203 سانتی متر
  • جنس کف از پلی پروپیلن
  • جنس پایه ها از فلز ضد زنگ
  • دارای فنر های مخصوص نصب
  • دارای طول عمر بالا 
  • مناسب سنین کودک و نوجوان
  • تحمل وزن 43 کیلوگرم

ترامپولین ورزشی حفاظ دار کودک و نوجوان با سرسره یک محصول متفاوت و مهیج برای بازی های کودکان بوده که از طراحی خاصی برخوردار بوده و در سال جدید به بازار های جهانی عرضه شده است. این محصول با امکان نصب در فضاهای مختلف و ساختار پرتابل تولید شده تا پاسخگوی نیاز تمامی علاقمندان به این ورزش باشید. در واقع تحرک بالای این وسیله در زمان استفاده به سلامتی جسمی فرزند شما کمک شایانی می کند. در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای خرید ترامپولین مناسب با نیاز خود توصیه می کنیم همچنان همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

ساختار این ترامپولین از جمله دلایل محبوبیت بالای ان می باشد. این محصول از ارگونومی ساخت ایمن و مقاومی برخوردار است. از مهم ترین نکات مثبت این محصول می توان به حفاظ استاندارد ان اشاره کرده که بسیار مقاوم و ایمن بوده و امنیت کامل فرزند شما را در زمان بازی تضمین می کند. ساختار اصلی محصول به صورت گرد طراحی شده که دیواره ها و نحوه قرار گیری ستون های ان به صورت شش ضلعی بوده که پایه های ان در بخش انتهایی تماس با سطح زمین دو به دو به یکدیگر وصل می شوند. این پایه ها وزن وارد شده به بخش پرش را در تمامی نقاط به صورت مساوری پخش می کنند. این محصول بر روی دیواره خود دارای دو عدد درب بزرگ برای ورود و خروج است. برای ورود به محوطه اصلی یک پله استاندارد طراحی شده و برای بخش خرج از ان یک سرسره تعبیه می شود. ترکیب رنگ شاد محصول در کنار کف مشکی رنگ ان به این کالا ظاهری چشم نواز می بخشد.

جنس بدنه

در پروسه تولید این محصول قسمت کف محصول هم از جنس پلی پرو پیلن می باشد که در برابر ضربه ها در هنگام فرود مقاوم است . قسمت های کشی این ترامپولین نیز از یک پوششی از جنس pvc ضخیم پوشش داده شده اند . توری استفاده شده در ترامپولین حفاظ دار کودک نیز از جنس پلاستیک منعطف با استحکام بالا ساخته شده است. این ترامپولین زیبا و محبوب حفاظ دار از پایه های فلز فولادی برخوردار است ، این فولاد از نمونه فلز های بسیار مقاوم در برابر وزن و ضربه می باشد که برخلاف فلز هایی چون آهن از وزن بسیار سبکی برخوردار است ، به همین دلیل شرکت سعی کرده تا با استفاده از فلز فولاد علاوه بر کاهش وزن محصول استحکام ترامپولین را افزایش دهد ، لازم به ذکر است سرسره و پله های موجود در کنار محصول نیز از جنس پلاستیک ساخته شده است و می تواند به خوبی وزن های بالا را تحمل کند ، از نکات مهم قسمت های فولادی محصول می توان به ضد زنگ بودن آن نیز اشاره کرد. این ساختار مناسب استفاده در فضای باز نیز می باشد. زیرا سازگار با تمامی شرایط جوی اب و هوایی است.

ابعاد و وزن

قطر این محصول دوست داشتنی حفظ دار برابر با 213 سانتی متر می باشد ، همچنین ارتفاع 25 محصول از سطح زمین نیز تقریبا بلند است ، به همین دلیل نیز از یک پله برای بالا رفتن کودکان استفاده شده ، این ارتفاع بلند موجب می شود تا در هنگام بارش باران کف محصول در امان بماند . وزن کلی این محصول بر خلاف ظاهر بزرگی که دارد تنها 19  کیلوگرم می باشد چرا که از فلز فولاد برای ساخت آن استفاده شده است . تحمل وزن محصول نیز در ماکسیمم خود به 43 کیلوگرم می رسد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

راه اندازی این محصول بسیار ساده است و شما می توانید در کمترین زمان محصول خود را راه اندازی و نصب کنید ، چرا که تمامی اتصالات و محل های آن به راحتی قابل تشخیص است ، البته شما می توانید از دفترچه راهنمای محصول نیز برای استفاده صحیح و نحوه نصب درست محصول را مطالعه کنید . توصیه می شود که محل قرار گیری محصول را به خوبی انتخاب کنید ، چرا که محل ناهموار می تواند به پایه ها آسیب برساند و تعادل کودک را در هنگام بازی بر هم بزند . استفاده بزرگسالان و افراد بالغ نیز از آن جا که وزن بیشتری دارند می تواند به ترامپولین آسیب برساند. برای احترام به اعتماد مصرف کنندگان محترم و در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول داری 48 ساعت مهلت تست و تعمیری می باشد.

جمع بندی

ترامپولین ورزشی حفاظ دار کودک و نوجوان با سرسره محصولی مجهز به حفاظی ایمن بوده که فضای امنی برای بازی پر تحرک کودک مهیا می سازد. فروشگاه اینتکس این محصول را با بالاترین سطح کیفیت بدنه در اختیار عموم قرار می دهد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...