ترامپولین ورزشی دستگیره دار 2متری

T 6364

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی دستگیره دار 2متری یک محصول زیبا و بادوام بوده که با هدف تامین نیاز های طراحی و ورزشی مناسب تمام رده های سنی طراحی و به بازار عرضه شده است.  این محصول با بدنه ای از جنس پی وی سی تولید شده که از تحمل وزن بالایی برخوردار بوده و خاصیت کشسانی قابل توجهی دارد. برای تولید پایه ها و دستگیره های محصول از فلز فولاد ضدزنگ استفاده می شود. این جنس دارای وزن بسیار پایینی بوده و می تواند وزن زیادی را تحمل کند. برای اتصال بخش پرش و سازه های محصول از کش های نانجی استفاده شده که تاثیر بسیار بالایی در کاهش وزن بدنه محصول داشته و ایمنی شخص مصرف کننده را تامین می کند. این محصول دارای ارگونومی ساخت شش ضلعی بوده که با ارتفاع 35 سانتی متر از سطح زمنی قرار دارد. دلیل انتخاب این ارتفاع جلوگیری از تماس بخش پرش با سطح زمین در صورت وارد کردن حداکثر وزن قابل تحمل می باشد. این محصول دارای یک دستگیره بوده تا شخص مصرف کننده با کمک ان بتواند تعادل خود را حفظ نماید. ویژگی منحصر به فرد این محصول در مورد دستگیره ان عنوان می شود. زیرا شما می توانید ارتفاع ان را حد فاصل 105 سانتی متر تا 125 سانتی متر با توجه به نیاز خود تغییر دهید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

  • ابعاد: 2 متری
  • ارتفاع پایه ها: 35 سانتی متر
  • تحمل وزن: 200 کیلوگرم
  • جنس کف از نوع PVC
  • جنس پایه ها از فلز فولاد ضد زنگ
  • قابل استفاده در مراکز ورزشی
  • مناسب سنین مختلف
  • دارای بدنه ضد آب و ضد ضربه
  • قابلیت حمل آسوده و کم جا

ترامپولین ورزشی دستگیره دار 2متری محصولی استاندارد و زیبا و بادوام در میان انبوهی از ترامپولین های تولید شده بوده که قادر است وزن بسیار بالایی را تحمل نماید. این محصول قابل استفاده در تمام فضاهای باز و سرپوشیده برای تمام رده های سنی بوده به همین دلیل به محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان دست یابفته است. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل ساختار کامل محصول به معرفی درستی از ان دست یابید. پس برای خرید ترامپولین ورزشی متناسب با نیز خود توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

ترامپولین ها به دلیل استفاده در زمینه های پزشکی و ورزشی همواره از محبوبیت بالایی بخوردار هستند. اما به دلیل ابعاد بزرگ و وزن بالا و هزینه های سنیگن اغلب افراد توانایی خرید یک محصول اختصاصی برای خانواده خود را ندارند. در همین راستا محصولاتی با ابعاد کوچک و قیمتی ارزان در این گروه طراحی و به بازار عرضه شده که ترامپولین ورزشی دستگیره دار 2متری یک نمونه موفق در این بین به شمار می رود. این محصول دارای ارگونومی ساخت شش ضلعی بوده که دارای پایه های بسیار مستحکم می باشد. قسمتی از محصول که دستیگره در آن قرار دارد ، خود دستگیره نیز دارای پایه ای می باشد که بر روی زمین قرار گرفته است ، پس وجود تعداد پایه های زیاد در این وسیله باعث شده است تا وزن افراد به صورت مساوی بر روی این پایه ها پخش شود تا پایه ها دوام بیشتری داشته باشند . در قسمت کف این محصول صفحه ای با قدرت کشسانی بسیار بالا قرار گرفته که توسط کش های نانجی به پایه ها متصل شده و همین قدرت کشسانی صفحه و کش های اتصالی باعث شده تا جامپنیگ بسیار خوب و ایده آلی را داشته باشیم . لازم به ذکر است که دستگیره طراحی شده در این محصول قابل تغییر ارتفاع دارد تا افراد بتوانند به نسبت قد خود دستگیره را تغییر دهند.

جنس بدنه

تمامی افراد در مقابل پرداخت هزینه برای خریداری محصول انتظار دریافت کالایی با طول عمر بالا را دارند به همین جهت توجه ویژه به جنس بدنه محصول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این محصول دارای بخش پرشی به رنگ سیاه از نوع پی وی سی بوده که دارای وزن کم و نرمی و کشسانی بالایی است. همچنین این نوع جنس صفحه پرش قادر است وزن بسیار بالایی را تحمل کند. برای تولید سازه ها و بدنه محصول نیز از فلز فولاد ضدزنگ بهره برده می شود. این سازه ها از وزن کمی برخوردار هستند اما می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. با توجه به ساختار یاد شده شما می توانید در تمامی شرایط جوی اب و هوایی از این محصول استفاده نمایید. زیرا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا در تماس بودن بدنه محصول با رطوبت بالا تاثیری بر کیفیت ان ندارد.

ابعاد و وزن

از جمله ویژگی های مهم این محصول قابلیت حمل اسان بوده که با توجه به وزن بدنه 10 کیلوگرمی و ساختاری تاشو ممکن خواهد بود. اما این وزن کم تاثیری بر کیفیت محصول نداشته و این ترامپولین می تواند وزنی بالغ بر 200 کیلوگرم را تحمل کند. این محصول دارای طولی معادل 2 متر بوده و ارتفاع پایه های ان 35 سانتی متر می باشد. ویژگی منحصر به فرد این محصول در مورد دستگیره ان عنوان می شود. زیرا شما می توانید ارتفاع ان را حد فاصل 105 سانتی متر تا 125 سانتی متر با توجه به نیاز خود تغییر دهید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول در کمترین زمان ممکن راه اندازی شده و کاملا کم جا است. برای استفاده از این محصول تاشو سطح مرکزی را کاملا باز کرده و در کمتر از 5 دقیقه پایه ها د دستگیره ان را نصب نمایید. در حفظ و نگهداری این محصول می بایست کوشا باشید چرا که در صورت عدم استفاده درست از محصول می توانید به آن آسیب برسانید . محل قرار گیری جامپینگ بایستی کاملا صاف باشد ، از محکم بودن اتصالات و کش ها قبل از استفاده مطمعن شوید . دستگیره را نیز بایستی به خوبی پس از تنظیم با استفاده از اهرم ثابت کنید تا در هنگام استفاده تغییر ارتفاع ندهد. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

ترامپولین ورزشی دستگیره دار 2متری محصولی باکیفیت و استاندارد برای کاهش وزن و تقویت سیستم عصبی بدن می باشد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...