ترامپولین ورزشی 1.5 متری حفاظ دار

B07S86YYMG

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی 1.5 متری حفاظ دار یک محصول زیبا و بادوام برای انواع مصارف تفریحی و ورزشی در محیط های خانگی و یا فضای باز بوده که ساختاری پرتابل داشته و به راحتی جا به جا می شود. این محصول دارای ارگونومی ساخت شش ضلعی بوده که به تعداد اضلاع در اطراف خود دارای ستون و در بخش کف دارای پایه می باشد. در بخش ابتدایی محصول یک در ب بزرگ برای ورود و خروج تعبیه شده که دارای یک زیپ استاندارد است. برای تولید بخش کفی محصول از بهترین نوع پلی پروپلین استفاده شده که کیفیت بسیار بالایی داشته و در برابر سایش و یا برخورد آب مقاومت بالایی خواهد داشت. از دیگر ویژگی های این ترامپولین جامپینگ می توان به داشتن محافظ توری قوی از جنس پلی استر اشاره نمود. محافظی که به صورت جداگانه روی بدنه سوار شده تا از خارج شدن ناگهانی مصرف کنندگان از این دستگاه به خوبی جلوگیری کند. علاوه بر این برای قسمت سر هر کدام از پایه ها یک ضربه گیر پلاستیکی در نظر گرفته شده تا هنگام پرش و جامپینگ صدایی تولید نکند. این محصول برای رده سنی 3 سال به بالا مناسب بوده و در داخل بسته بندی خود دارای 36 عدد توپ پلاستیکی رنگی بدون پلیسه می باشد. مصرف کنندگان می توانند با استفاده از توپ های موجود در بسته بندی محصول یک تفریح شاد را تجربه کنند. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

  • قطر: 1.5 متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
  • تحمل وزن: 200 کیلوگرم
  • جنس بدنه از پلی پروپیلن
  • جنس محافظ پایه ها از PVC
  • جنس پایه ها از فلز ضد زنگ
  • جنس محافظ توری: پلی استر
  • دارای توری محافظ مجزا
  • مناسب سنین بالای 3 سال
  • دارای 48 عدد فنر 8 سانتیمتر
  • دارای 36 عدد توپ پلاستیکی رنگی بدون پلیسه
  • قابلیت نصب در کمتر از یک ساعت

ترامپولین ورزشی 1.5 متری حفاظ دار یکی از جدیدترین تولیدات این نوع محصولات ورزشی و تفریحی بوده که برای استفاده در تمام رده های سنی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با یک حفاظ استاندارد ایمنی شخص مصرف کننده را در زمان بازی حفظ کرده که ظاهری با رنگبندی شاد دارد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا به تحلیل کامل ساختار این محصول پرداخته و شما را برای خرید ترامپولین مناسب راهنمایی نماییم. پس برای خرید مطمئن توصیه می کنیم همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

اصول طراحی تمامی ترامپولین های برای مصارف تفریحی و پزشکی بوده تا افراد علاوه بر سپری کردن یک اوفات فراغت شاد از خواص پزشکی ان از جمله کاهش وزن و یا تقویت سیستم دفاعی بدن بهره مند شوند. اما این گروه محصولات اغلب ابعاد بسیار بزرگ و با وزن بالایی دارند. به همین دلیل فضای استفاده از ان ها زیاد بوده و در محیط های داخلی منزل معمولا غیرقابل استفاده هستند. از سویی دیگر هزینه خرید این محصول در ابعاد بزرگ نسبتا هنگفت بوده و اغلب افراد توانایی خرید ان را ندارند. به همین دلیل شرکت های سازنده اقدام به طراحی ترامپولین هایی با وزن کم و ابعاد کوچک کرده اند که این محصول جدید نیز یک نمونه از این محصولات به شمار می رود. این محصول با ارگونومی ساخت گرد خود برخلاف نمونه های مشابه با توجه به جنس بدنه خاص خود از بدنه ای رنگارنگ تولید شده که موجب رضایت افراد زیادی می شود. این محصول در اطراف خود دارای ستون های بزرگی بوده که به این ستون ها حفاظ توری محصول متصل می شود. این حفاظ ایمنی مصرف کنندگان را تامین کرده و از پرت شدن ان ها به محیط خارجی اجتناب می کند. در فواصل مشخص در بخش زیرین محصول پایه های تعبیه شده تا فشار وارده را به تمام نقاط به درستی منتقل نماید. هر یک از پایه های محصول بوسیله یک پلاستیک نگهدارنده موجب تثبیت موقعیت ان در سطح زمین می شود. در داخل بسته بندی محصول تعداد 36 عدد توپ رنگی پلاستیکی بدون پلیسه وجود داشته که کودک می تواند در زمان استفاده از محصول به بازی با انها مشغول شود.

جنس بدنه

در کنار طراحی و آرگونومی ساخت جنس محصول نیز بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد چرا که جنس بدنه است که می تواند بیانگر کیفیت و ساختار محکم ترامپولین باشد ، پایه های این ترامپولین مستحکم و محبوب از جنس فلز ضد زنگ ساخته شده و می تواند دوام بسیار بالایی در برابر ضربه ، فشار ، دما و ... داشته باشد . از مهم ترین خصوصیات فلز ضدزنگ می توان به وزن کم آن نیز اشاره کرد . قسمت کف محصول نیز از جنس بسیار با کیفیت پلی پروپیلن ساخته شده است . جنس محافظ پایه ها نیز از pvc می باشد که می تواند در برابر رطوبت عایق بسیار خوبی باشد. با توجه به ساختار این محصول می توانید در تمام شرایط جوی اب و هوایی به راحتی از این محصول استفاده نمایید. توجه داشته باشید قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا تماس با رطوبت کیفیت بدنه محصول دچار اسیب نمی شود.

ابعاد و وزن

این محصول دارای قطری بالغ بر 1.5 متر بوده و ارتفاع ان تا بالاترین سطح حفاظ بدنه در حدود 110 سانتی متر است. توجه داشته باشید ارتفاع پایه های محصول فقط 25 سانتی متر می باشد. زیرا در زمان وارد شدن حداکثر وزن قابل تحمل بخش میانی ان با زمین برخورد نداشته باشد. این محصول با توجه به وزن 13 کیلوگرمی خود به راحتی قابل حمل و نقل بوده که از جمله نکات مثبت محصول به شمار می رود. این وزن کم قابلیت توان تحمل وزن بسیار بالایی بالغ بر 200 کیلوگرم را دارد.

را اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول در کمترین زمان ممکن راه اندازی شده به همین دلیل برای استفاده در سفر توصیه می شود. با خارج کردن محصول از بسته بندی ان را در فضای مسطحی پهن کنید و شروع به نصب پایه های بدنه نمایید. پس از اتصال پایه ها و ستون ها به بدنه اصلی فنر های محصول را به بدنه وصل کرده و محکم ان ها را ببندید. سپس حفاظ ان را متصل کرده و از استفاده از محصول نهایت لذت را ببرید. جهت مراقبت از محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه و همچنین وارد کردن وزنی بیش از توان تحمل به ساختار ان جدا خودداری نمایید. باتوجه به خدمات پس از فروش ارائه شده توسط نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر است.

جمع بندی

ترامپولین ورزشی 1.5 متری حفاظ دار محصولی ایمن و جذاب بوده که از طول عمر فوق العاده بالایی برخوردار می باشد. اگر قصد خرید این محصول را دارید توصیه می کنیم به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...