ترامپولین کودک گرد اینتکس

tram-008

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
25,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اگر شما هم قصد دارید تا یک تفریح مهیج را در داخل منزل و یا هر فضایی برای کودک خود خلق کرده و لحظات شاد و مفرحی را برای او به ارمغان اورید ، ترامپولین کودک گرد اینتکس یک پیشنهاد ویژه برای شما خواهد بود. این محصول به گونه ای طراحی شده است که قطعا ادرنالین کودک شما را بالا  برده و تا ساعت ها می تواند در داخل این ترامپولین به بازی و تفریح بپردازد. در رابطه با خصوصیات خوب این محصول هم باید عنوان نمود که این کالا دارای طراحی گرد بوده و پایه های ان نیز به صورت مستطیلی شکل و در زیر این محصول قرار گرفته اند که باعث شده تا این محصول ثابت بر روی زمین قرار گیرد. هم چنین این کالا دارای محافظ توری بوده و از این حیث هم محافظت لازم را برای فرد استفاده کننده به همراه می اورد. هم چنین نصب و راه اندازی این محصول به صورت کاملا ساده و در مدت زمان کوتاهی امکان پذیر بوده و می توانید با خیال راحت از ان در هر مکانی بهره مند شوید. دارا بودن دفترچه راهنما در کنار این محصول نیز باعث شده تا در صورت داشتن هرگونه مشکل به ان مراجعه کرده و مشکل را بر طرف سازید. هم چنین تشک مقاوم و انعطاف پذیر این محصول هم از دیگر مواردی است که باعث شده تا این ترامپولین یک پیشنهاد خوب برای خریداران به شمار اید.

نوعخانگی
 طول و عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها فلز فولادی گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و نوجوانان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

 

ترامپولین کودک گرد اینتکس

قطعا ترامپولین هایی که برای سنین کودکان ارائه می شود باید دارای شرایط خاص و منحصر به فردی باشد که بتواند ایمنی کودک شما را به طور کلی حفظ کرده و هم چنین بتوانید با استفاده از ان با خیالی راحت و اسوده از یک محصول بی نظیر بهره مند شوید. در همین رابطه نیز باید عنوان نمود که ترامپولین کودک گرد اینتکس یک محصول ایده ال برای شما می باشد که تمام نیاز های شما را به بهترین شکل ممکن براورده کرده و با خیال راحت می توانید پس از بررسی دقیق مشخصات این محصول اقدام به خرید ان کنید...

طراحی و ارگونومی ساخت

همان طور که در تصاویر این محصول مشخص بوده و از اسم این محصول هم پیداست ، این کالا دارای ظاهری گرد بوده و شکل و شمایل جذابی را هم به خود گرفته است که باعث شده تا این محصول به بهترین شکل ممکن و با ظاهری فوق العاده روانه بازار شود. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این محصول به صورت گرد طراحی شده است که ستون های نگهدارنده این محصول دارای شکل مورب بوده و به صورت طرح دار پیاده سازی گردیده شده است که باعث زیبایی هر چه بیشتر این کالا می باشد. هم چنین این پایه ها به صورت مقاوم بر روی زمین قرار دارد که باعث شده تا هم این محصول ارتفاع مناسبی از سطح زمین داشته باشد و هم بدون کوچک ترین تکانی به صورت ثابت بر روی زمین قرار بگیرد. هم چنین باید به این نکته هم اشاره نمود که دور تا دور این محصول را توری محافظ پوشش داده است که باعث شده تا شما بدون کوچک ترین نگرانی کودک خود را در داخل این ترامپولین قرار داده و نگران اسیب دیدن او نباشید. تمام این موارد در کنار دارا بودن رنگ های خاکستری این محصول سبب شده تا به زیبایی های این محصول اضافه شود.

جنس بدنه

این محصول ساخته شده از تشک با جنس پلی پروپیلن می باشد که این جنس رایج ترین نوع در طراحی و تولید تشک های جامپینگ می باشد. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که این کالا دارای پایه های فلزی گالوانیزه می باشد که مقاوم ترین نوع پایه در بین جامپینگ ها و ترامپولین های موجود در بازار خواهد بود. همین دو عامل در کنار توری مقاوم و ضخیم این محصول سبب شده تا شما با خیال راحت از بابت بدنه مقاوم و مستحکم این محصول بتوانید به ان اطمینان نمایید.

ابعاد و وزن

طول و عرض این محصول به صورت مشترک و با 250 سانتی متر ساخته شده است که باعث شده تا این محصول فضای مناسب و نسبتا بزرگی را در اختیار کودک شما قرار دهد. هم چنین ارتفاع این محصول هم از سطح زمین 100 سانتی متر خواهد بود که ارتفاع خوب و مناسبی می باشد. این محصول مناسب برای کودکان 4 سال به بالا بوده و دارای وزن 38 کیلو گرم نیز خواهد بود. هم چنین این ترامپولین تا 79 کیلو گرم وزن را هم می تواند به سادگی بر روی خود تحمل کرده و هیچ گونه اسیبی نبیند.

راه اندازی ، تعمیرات و نگهداری

یکی از مسائل مهم در انتخاب و خرید این محصول نحوه راه اندازی و هم چنین شرایط نگهداری از محصول خریداری شده می باشد که باید به این نکته هم اشاره نمود. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این کالا را شما می توانید شخصا به سادگی در مدت زمان چند دقیقه و با توجه به راهنمایی های دقیق و کامل موجود در داخل دفترچه راهنمای این محصول مشاهده کرده و ان را نصب کنید. هم چنین جمع کردن این محصول هم همان قدر ساده و اسان خواهد بود و باعث شده تا در وقت و زمان شما بسیار صرفه جویی شود. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول نحوه مراقبت از این کالاست که باید به رعایت یک سری اصول ساده و دقیق بتوانید از این محصول به بهترین شکل ممکن مراقبت کرده و از اسیب های ان جلوگیری نمایید. در همین رابطه هم باید عنوان کرد که این کالا را باید از وسایل نوک تیز دور کنید تا بدنه و تشک ان دچار اسیب جدی نشود. هم چنین در صورت مشاهده و اسیب دیدن این محصول می توانید از خدمات پس از فروش شرکت تهران اینتکس استفاده کرده و ان را در سریع ترین زمان ممکن تعمیر کنید تا بتوانید مجدد از این ترامپولین با کیفیت بالا استفاده کنید.

جمع بندی

ترامپولین کودک گرد اینتکس یک محصول فوق العاده شکیل با طراحی منحصر به فرد می باشد که باعث شده تا به یک وسیله بازی و تفریحی ایده ال بدل گردد. تحمل وزن خوب این محصول در کنار طراحی جدید و هم چنین وزن مناسب ان باعث شده تا با خیال راحت بتوانید به این محصول اطمینان نمایید. این محصول را می توانید هم اکنون با قیمت ارزان از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...