ترامپولین گرد خانگی بنفش

t-58213

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین گرد خانگی بنفش از سری محصولات ورزش در منزل بوده است که با طراحی بسیار جذاب و با کیفیتی که دارا می باشد توانسته تا فروش بالایی را نسیب خود بکند . طراحی این ترامپولین به صورت گرد بوده و بدنه ای از جنس پلی پرو پیلن داشته و پایه هایی از فولاد را داررا می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و به رنگ آبی طراحی و ساخته شده است . همچنین وزن این ترامپولین  خانگی ورزشی ۷/۲ کیلو گرم بوده که قادر به تحمل وزنی بالغ بر ۱۰۸ کیلو گرم را خواهد داشت و به همین دلیل تمامی سنین با خیالی آسوده می توانند از این محصول استفاده کنند و لذت ببرند . اما لازم به ذکر است که قطر این محصول ۹۰ و ارتفاع ان 22 سانتی متر بوده و برای راه اندازی آن تنها کافیست تا پایه های این کالا را نسبت به پیچ های درون جعبه به بدنه اتصال داده و نیز فنر های آن را به تشک و بدنه وصل کرده تا این کالا راه اندازی شده و به آسودگی بتوانید از آن استفاده بکنید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوعخانگی
 قطر 100 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ pvc
 جنس پایه ها فلز فولاد
 سنین مورد استفاده نوجوانان و بزرگسالان
 تحمل وزن 108 کیلوگرم
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 5 سال به بالا
 قابلیت استفاده در منازل و سالن های ورزشی
اقلام همراهدفترچه راهنما

 

ترامپولین گرد خانگی بنفش

ترامپولین گرد خانگی بنفش محصولی جذاب و باکیفیت است که سازه هایی مقاوم و پرتابل دارد. این ترامپولین ارگونومی ساخت بدنه استاندارد داشته که به تازگی روانه بازار شده است. این ترامپولین به راحتی نصب شده و با توجه به وزن بدنه بسیار کم ان می توان گفت به سهولت نیز حمل می شود. از این محصول می توانید در تمامی فشاهای باز و یا سرپوشیده با خیالی اسوده استفاده کنید. در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و خرید ترامپولین استاندارد متناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

ترامپولین ها اساس برای مصارف ورزشی طراحی و تولید شده اند. از این محصولات می توانید علاوه بر تفریح برای مواردی از جمله کاهش وزن و تقویت سیستم دغاعی بدن و .. استفاده کنید. با توجه به این که اغل نمونه های موجود در بازار از ابعادی بزرگ و قیمتی بالا برخوردار بوده توانایی خرید ان برای تمامی افراد وجود ندارد. به همین دلیل نمونه های جدید از این گروه محصول طراحی شده که ساختاری کوچک و پرتابل داشته و قابل استفاده در کمترین فضاهای داخلی منازل می باشد. ترامپولین گرد خانگی بنفش یک نمونه موفق در این بین به شمار می رود. این محصول دارای ارگونومی ساخت گرد بوده که بخش پرشی ان در میانه محصول با رنگ مشکی تعبیه می شود. سازه های محصول و پایه های ان از نوع فلز و در اطراف فضای پرشی نصب می شوند. برای اتصال صفحه پرش به سازه های فلزی از فنر های فلزی بزرگی استفاده می شوند. این فنر ها امکان ایجاد اسیب در زمان بازی برای شخص مصرف کننده را دارند. برای حفظ ایمنی افراد این بخش توسط یک روکش بنفش رنگ پوشانده می شود. این محصول در بخش کف خود داری 6 عدد پایه بوده که هر یک از این پایه ها دارای روکش نگهدارنده برای ثابت نگه داشتن موقعیت محصول بر روی زمین هنگام استفاده هستند.

جنس بدنه

عموما افراد در زمان خرید به دنبال محصولی هستند که از کیفیت بالایی برخوردار بوده تا دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. برای ارائه محصولی با طول عمر حداکثری و رضایتمندی مصرف کنندگان توجه به مرغوبیت جنس بدنه از همیت بالایی بخوردار است. بر همین اساس در زمان تولید این ترماپولین سطح پرشی از جنس پلی پروپلین بوده که دارای ساختاری با طول عمر بالا و کشسانی فوق العاده در کنار توان تحمل وزن بسیار زیاد است. سازه های و پایه محصول از نوع فلز فولاد ضدزنگ بوده که می تواند به راحتی وزن بالایی را تحمل کرده و از وزن کمی برخوردار می باشد. روکش فنر های محصول نیز از نوع پی وی سی بوده که جنسی با نرمی و لطافت بالا به شمار می رود. باتوجه به این ساختار جنس بدنه شما می توانید از محصول در تمام شرایط جوی اب و هوایی با اسودگی خاطر استفاده نمایید. لازم به ذکر بوده قرار داشتن این محصول در برابر تابش مستقیم نور خوشید تاثیری بر کیفیت بدنه ان ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول همانطور که گفته شده ساختاری پرتابل دارد. زیرا شما می توانید به راحتی این محصول 7.2 کیلوگرمی را حمل کنید. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه ترامپولین نداشته و این محصول قادر است وزنی بالغ بر 108 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. محصول ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که قطری معادل 100 سانتی متر دارد. ارتفاع پایه های ترامپولین تنها 22 سانتی متر است. این میزان ارتفاع از تماس مستقیم بخش پرش با سطح زمین در زمان استفاده اجتناب خواهد کرد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

ساختاری طراحی بدنه این ترامپولین تاشو بوده به همین دلیل برای استفاده و راه اندازی ان زمان زیادی نیاز ندارید. تنها کافی ست ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و بخش پرشی تاشو ان را به طور کامل بگشایید. سپس پایه های محصول را به بخش کف متصل کرده و درنهایت روکش فنرها را در محل موردنظر قرار دهید. با کمترین زمان ممگن می توانید از این محصول با شادی استفاده کنید. برای مراقبت از این محصول تنها کافی ست وزنی بیش از توان تحمل به قسمت پرش وارد نسازید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به قیمت میانی جدا خودداری کنید. این محصول فاقد گارانتی بوده اما در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

ترامپولین گرد خانگی بنفش محصولی استاندارد و ورزشی برای استفاده در خانه و باغ ها .. بوده که ساختاری باکیفیت و طول عمری بالا دارد. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...